מישהו הספיד את עפולה?!

שחקני עפולה רצים למקום הראשון שחקני עפולה רצים למקום הראשון
אמרו שהיא מקרטעת, שיש בעיה בשיטה, שאין חיבור בין השחקנים ושבסוף הבלוף יתגלה. אז אמרו. לאחר 9 מחזורים ניצבת הפועל עפולה במקום הראשון בטבלה ומנפצת לכל המלעיזים למיניהם את החלום. כפיר לייבוביץ' חתם בקבוצה

בתחילת העונה גמגמה הפועל עפולה ואף הפסידה כבר במחזור השני. אנשים חרצו גורלות. באו בטענות על כל דבר שאפשר. שיטת משחק. מאמן. שחקנים. חיבור. אופי. מה לא. לזכותו של המאמן אלדד שביט והשחקנים ייאמר שהם בלעו את הביקורת ושתקו. העדיפו לא להתייחס. בחרו להחזיר לכל המבקרים על כר הדשא. ולפי התוצאות האחרונות והמיקום בראש הטבלה, הם הצליחו ובגדול. לאחר ? מחזורים ממוקמת הקבוצה במקום הראשון בטבלה. נכון, הכדורגל אמנם עדיין לא גדול אבל כדי לעלות ליגה צריך לנצח במקומות החשובים. גם ניצחון מזערי שווה 3 נקודות, ובינתיים עפולה משיגה את המטרה.
למרות מכת פציעות שמקשה על הקבוצה, חזרה הקבוצה מהמשחק נגד צור שלום עם ניצחון חוץ 2:0 מצמד של קובי שריקי. סילבס ונפתלי הפצועים לא שיחקו. גם נתנאל גולדמן שבר את האף כעבור שתי דקות בלבד והוחלף ברם סופר, שעד לפני מספר מחזורים לא חלם שישחק כמעט 90 דקות. אבל עפולה הוכיחה השנה לא פעם ולא פעמיים כי היא קבוצה חזקה. קבוצה שעשויה ממשהו מיוחד. קבוצה בה גם שחקני הספסל נותנים את הטון. נכון לעכשיו, הנוסחה עובדת מצוין. עם עובדות אי אפשר להתווכח.

אלדד שביט. לא נתן לביקורות להשפיע (צילום: עמוס קלס)
ביום ו' הקרוב תארח עפולה את בית"ר חיפה מליגה ב' במסגרת גביע המדינה ובשבוע לאחר מכן תארח למשחק חשוב את מ.ס. אום אל פאחם מהצמרת.
כפיר לייבוביץ' מצטרף
בעקבות מכת הפציעות שעוברת על עפולה, החליט המאמן אלדד שביט לחזק את הקבוצה. ראש העיר אבי אלקבץ פתח את הארנק והנחית בבירת העמק את כפיר לייבוביץ', שמגיע מהיריבה לצמרת מ.ס. אום אל פאחם. אין ספק כי הגעתו של לייבוביץ' משמעותית ביותר עבור העפולאים. הוא שחקן מצוין. יש לו הרבה ניסיון. הוא יכול לתרום רבות. אבל מה שהכי חשוב בחיבור של הרכש החדש הוא שידע להתאים את עצמו לקבוצה, ולא שהקבוצה תתאים את עצמה אליו. כאן לשביט יש עבודה חשובה. אם הוא יידע לחבר את לייבוביץ' לשלד הקיים עפולה תרוויח ובגדול. אם הוא לא יצליח להתחבר היטב, עפולה עלולה לשלם מחיר כבד, ולא רק כספית.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אתם רק שבוע אחד במקום הרשון . אל תתלהבו
(אוהדי מכבי א.א.פחם: 17:50 02-12-2010)
2
2.את המקום הרשון נחזיר אתו בהמשך.
(אוהדי מכבי א.א.פחם: 17:51 02-12-2010)
3
יאללה עפולה
4
ממש נהנתי מהמשחק
5
והינה התרחיש האמיתי כנסו
(יגאל סם: 19:08 02-12-2010)
מחזור 15 אצטדיון עפולה מלא עד אפס מקום רובם מטבריה. טבריה. מנצחת ועולה למקום הרשון . עפולה מתפרקת לגורמים . והנה הטבלה לאחר סיבוב ראשון. מקום ראשון טבריה שני אום אלפחם שלישי אסי רביעי כרמיאל 5 ק. אתה 6 עירוני אום אלפחם ואיפה עפולה. מצטער חפשו למטה..
6
לאום אל פאחם
(אייל: 19:36 02-12-2010)
בחלומות תעלו למקום ראשון
7
הנקמה
(ירון: 19:52 02-12-2010)
מחזור 15 יתנפץ החלום טבריה רוצים נקמה בונוס 6 נקודות לניצחון
9
10
לטבריה
(לטבריה : 20:38 02-12-2010)
חפשו באות נ מי ינענע אותכם
12
אחי עכו
(אבי ש......: 00:04 03-12-2010)
עוד תשמעו על אחי עכו בסיבוב השני...אל תספידו אותנו
13
הכלבים נובכים והשיירה עוברת !....
(אוהד עפולה: 02:48 03-12-2010)
ולכל הקנאים לכם אין עתיד ! כאוהד עפולה אנחנו מסתכלים אך ורק על עצמו ! ולא מעניין אותנו מה קורה בקבוצות אחרות ! ואתם יכולים חופשי חופשי להמשיך לפנטז ולחלום ! וכניראה עדיין לא נפל לכם האסימון שרק עפולה תעלה ! אנחנו הולכים על כל הקופה !!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?