עומר פרץ: "אם נעלה ליגה זה יהיה הישג בלתי רגיל"

מצליח בענק. פרץ מצליח בענק. פרץ
הכח רמת גן קיבלה תקווה מחודשת השבוע לאחר ההפסד של כפר קאסם ותקווה להדביק את הפער כבר בניצחון מול קריית גת

הכח רמת גן היא ללא ספק אחת הקבוצות המרתקות והאיכותיות העונה במחוז הדרומי. למרות הבעיות הניהוליות, הקבוצה ממשיכה לשמור על מקומה בצמרת הגבוהה והמחזור האחרון עבורה היה משמעותי כאשר הם ניצחו במשחק צמרת את מכבי שעריים. מאידך המוליכה מועדון ספורט כפר קאסם איבדה נקודות מול הפועל מחנה יהודה.

הסגולים מקווים להמשיך את המסע המוצלח גם במשחק הקרוב מול עירוני קריית גת. מי שזוכה למירב המחמאות הוא המאמן עומר פרץ שמגלה מנהיגות הן על כר הדשא כאשר מדי שבוע מכין את קבוצתו בצורה מצוינת וגם בחדר ההלבשה כאשר זוכה להערכה רבה משחקני הקבוצה: "יש לנו אמונה שאנחנו יכולים לעלות מהמקום הראשון. הייתה לנו דעיכה מסוימת וכפר קאסם פתחו פער מסוים והשבוע הם הפסידו וכעת יהיה מעניין כיצד הם יגיבו להפסד. בכל מקרה בנינו קבוצה מצוינת ואני מרוצה עד כה מהעונה שלנו".

איך אתם שומרים על דריכות מדי שבוע?
"הייתי שחקן וגם אני הייתי במצבים כספיים לא פשוטים כאשר הייתי במכבי נתניה תחת פירוק ולכן אני מודע למצב. יש לנו שחקנים צעירים שרוצים לפרוץ קדימה ואני שמח שאני מצליח לשמור אותם מדי שבוע".

בכל זאת מדובר בשחקנים חסרי ניסיון לבטח במאבקי צמרת.
"נכון ובכל זאת אני מאמין שהמאבק שלנו מול כפר קאסם יהיה עד הסוף. יש פוטנציאל גדול אצלנו ואני נותן בהם אמונה ואין לי ספק שרבים מהם לא יהיו בעונה הבאה בליגה א'".

איך אתה רואה את העונה מבחינת הקריירה האישית?
"אני מרוצה מהעונה ואם נעלה ליגה אז זה יהיה הישג בלתי רגיל. אני מקווה שתגיע הצעה מליגה גבוהה יותר אבל כאשר זה יקרה אז נקבל החלטה".

לסיום בשישי אתם בקריית גת.
"מדובר במשחק קשה במגרש קשה אבל אנחנו רוצים להמשיך להצליח ואני מבטיח לכל אלא שמחכים לדעיכה שלנו שהיא כבר לא תגיע".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יש עונש על תנאי שיופעל בעוד פחות משבועיים. כמו הפועל ירושלים, בדיוק
2
הכח רמת גן
(משה: 10:39 14-02-2019)
כל הכבוד
3
לא נעלה כי מחזור אחרון אם יהיה צמוד
(חייל של הכח איטרו: 10:42 14-02-2019)
יש את הדרבי של כפר קאסם ושמשון יפתחו להם רגליים
4
צהוב עולה
(אורי: 18:25 14-02-2019)
עומר היקר ,מחר הכח מפסידים 2:0 ,קרית גת חייבים נקודות ,אין לכם סיכוי מחר ,יאללה ק.גת.
5
חדר הלבשה חשוב
(סגול עולה: 07:06 15-02-2019)
עומר עשה תלכיד של חבר'ה צעירים ,רעבים,נטולי אגו וחברים .כשרים ציפיות אין משברים.בקאסם שמו חבילות של כסף.כבר רואים שהמשבר מבעבע שם.האגו נוזל מהשפתיים של יוסי אסייג וחברים.
6
עומר - ויקי: סגירת מעגל?
(אוהד ותיק: 19:00 15-02-2019)
אם עומר פרץ הוא בנו של ויקי פרץ אז יש כאן סגירת מעגל כי ויקי גדל במכבי רמת עמידר שהיא כעת חלק מהכוח-עמידר. רק שלא יהיה לנם הנאחס של עמידר ששנים רבות לא הצליחה לעלות ליגה, גם כשויקי שיחק בקבוצה, לפני שהפך כוכב על.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?