"שישי ושערים": הרצליה מול באקה, כפר קאסם נגד חולון

המחזור ה-20 בליגה א' (נזיה סולטאן) המחזור ה-20 בליגה א' (נזיה סולטאן)
החל מ-13:00: המחזור ה-20 בליגה א' מבטיח משחקים חמים ומרתקים במיוחד. זיו אמויאל מחכה לכם באולפן יחד עם מיטב השדרים לקראת שלוש שעות שידור משובחות ומרתקות

המחזור ה-20 בליגה א' יעמוד במרכזה של "שישי ושערים", תכנית הרדיו של ערוץ הספורט.

במחוז הדרומי המשחק המרכזי ייערך בכפר קאסם שם מועדון ספורט תארח את "ירמיהו" חולון. מוליכת הטבלה מגיעה לאחר הפסד מפתיע מול מחנה יהודה ותרצה להתאושש מיידית מול היריבה שמצדה עוד חולמת על מקום בפלייאוף העליון. השנייה בטבלה, הכח רמת גן, תרצה לשמור על פער קטן ככל שניתן מכפר קאסם ותצטרך לנצח בקרב לא פשוט מול עירוני קריית גת. משחק תחתית משמעותי יהיה הקרב הישיר על הישארות בין בית"ר כפר סבא להפועל מחנה יהודה. שעריים תרצה לחזור למסלול הניצחונות בבית מול הפועל בקעת הירדן שתציג את מאמנה החדש אורי קרגולה. משחקים נוספים: נורדיה - שמשון כפר קאסם ו'קביליו יפו - מכבי יבנה. במחוז הצפוני המשחק המרכזי ייערך בהרצליה שם השלישית בטבלה תארח את השנייה הפועל באקה אל גרבייה. בשני המועדונים מבינים כי הפסד במשחק הזה יחסל כמעט לחלוטין את הסיכוי להעפיל מהמקום הראשון במיוחד שאום אל פאחם תשחק רק ביום שני. קרב תחתית חשוב יהיה המפגש בין אסי גלבוע להפועל מגדל העמק. משחקים נוספים: נשר - ירושלים, זלפה - קריית אתא וכאוכב - הפועל כפר כנא.

זיו אמויאל כבר מחכה לכם באולפן ומיטב שדרי התוכנית פרוסים מגרשים השונים ברחבי המדינה בכדי לשדר לכם את כל השערים, האירועים, ההתפתחויות והפרשנויות בשלוש שעות חמות ומרתקות במיוחד של כדורגל ישראלי טהור ומזוקק.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
משחקי הלאומית מסתיימים בשעה חמש

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?