זעם בקריית גת: "שדדו אותנו. הגיע לנו לפחות תיקו". צפו

בקריית גת כועסים, בהכח מרוצים (ארגון הלב הצהוב) בקריית גת כועסים, בהכח מרוצים (ארגון הלב הצהוב)
הכח רמת גן רשמה ניצחון חשוב ופתחה פער מהמקום השלישי. המארחים מתכוונים לשלוח סרטונים לאיגוד השופטים

ערב המשחק בין עירוני קריית גת לבין הכח רמת גן התראיין מאמן קריית גת שלומי משה ל"דאבל פס" והתרעם כנגד השיפוט במשחקים האחרונים מתוך תקווה שהפעם זה יהיה שונה.

לאחר ההפסד של הקבוצה בתוצאה 1:0 שוב אנשי קריית גת הביעו את זעמם כנגד השיפוט ובעיקר על הזדמנות במחצית השנייה בה כבשה הקבוצה שער שאף צולם בסרטון, אך צוות השיפוט לא אישר את השער.

בקריית גת מתכוונים לפנות להתאחדות לכדורגל ולאיגוד השופטים ולהעביר את הסרטונים על הטעויות של השופטים. "פשוט שדדו אותנו והגיע לנו לפחות תיקו. לא יכול להיות שניפגע כל כך הרבה העונה" אמרו בקריית גת.

מהצד השני ישנה שביעות רצון בהכח רמת גן גם מהעובדה שהפער מהמקום הראשון נותר על שלוש נקודות ובעיקר על כך שהפער מהמקום השלישי עלה לתשע נקודות כאשר המקום השני מבטיח יתרון ביתיות לאורך הפלייאוף. יריב קלמרו כבש את שער הניצחון לסגולים בדקה ה-29 ממסירה מצוינת של אריאל לזמי.

לזמי אמר לאחר הניצחון: "זה היה מסוג המשחקים שאתה רוצה רק לעבור עם שלוש נקודות ועשינו את זה. אני שמח לבשל ולעזור לקבוצה. אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא, רוצים להמשיך בדרך המדהימה שאנחנו עושים העונה".

צפו באירוע (עירוני קריית גת):



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בושות
(אוהד קרית גת: 10:39 16-02-2019)
קבוצה שמבקיעה רק 10 גולים, צריכה לסתום את הפה ולהבקיע גולים אדי אדרי מאוד חלש צריך לשחרר אותו חלאס , עונה שלמה חצי גול בקושי. יאללה הביתה
2
קרית גת
(מני: 13:22 16-02-2019)
אתם רק בוכים כל הזמן אכלו לי שתו לי בסוף תרדו ליגה תתחילו להתעורר ולא לחפש אשמים כל הזמן כבשתם הכי מעט בליגה תתעוררו
3
למגיב 1
(קרית גתי: 15:11 16-02-2019)
לטמבל שמגיב אתה בטח לא אוהד קרית גת אנחנו בחיים לא אוהד שלנו בחיים לא ילכלך על אדי אני יודע בדיוק אוהד של מי אתה ועל גופתי המתה הוא יגיע לקבוצה שלך תמשיך לחלום ולפנטז!!!
4
כמעט האמנתי לכם
(טוב שהראיתם את הסרט: 15:26 16-02-2019)
מה בדיוק רואים...הכדור אפילו לא נגע בקו ! פשיחצקי(שוער גדול ) הוסף את הכדור לפני הקו בחצי מטר...יום לפני המאמן שלכם בוכה שדופקים אותכם...תמשיכו לבכות במקום לשחק אז תרדו ליגה
5
מכבי של בושה
(אוהד מכבי: 18:06 16-02-2019)
חאלאס כבר להאשים את השופטים. מכבי קריית גת קבוצה ברמה של ליגה ב' ומטה. ששלומי משה יבדוק אילו שחקנים יש לו ואחר כך יתנפל על הגורמים מסביב.
6
אוהב מכבי תל אביב
(גלי: 19:01 16-02-2019)
שופטים חלשים השוער מוציא את הכדור מתוך השער רואים את זה ברור הקוון עומד לא בקו האירוע השופט רחוק כל כך מהמתרחש האמת נעשה להם עוול זה שער ברור .. ! מקווה שהיה שם מבקר שנתן את הדעת
7
לא היה שער
(שחקן: 07:15 17-02-2019)
גם השחקנים של קרית גת הודו שלא היה שער. שלומי נשמה- יש לך קבוצה נחמדה חפש הנקודות בקבוצות ברמה שלך.החזקת אמנם בכדור אבל בלי תכליתיות.
8
בושה של שיפוט
(קריית גתי: 23:57 17-02-2019)
לכל המגיבים המזדיינים מהכח גנבתם נצחון בעזרת השופטים כל אחד שהיה במגרש ראה זאת אז שבו בשקט יזונות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?