משחק ענק בין ר"ג לאחי נצרת, עפולה עלתה למקום השני

שחקני כפ שחקני כפ"ס (אודי ציטיאט)
המחזור ה-24 בליגה הלאומית הגיע לסיומו עם ערב פורה במיוחד. במוקד, הפועל כפ"ס ונצרת עילית נפגשו לקרב עם הטייטל המחייב של משחק העונה, אך בפועל קיבלנו תיקו אגרסיבי ללא שערים, כשעמרי שקל ואחמד קאסום הורחקו. החבורה של ירון הוכנבוים נשארה בפסגה, מרחק 3 נקודות מהחבורה של ארז בנודיס. עפולה, המרוויחה הגדולה מהתיקו של המוליכות, ניצחה 1:4 את אשקלון ועלתה למקום השני. והפועל ר"ג כמעט איבדה יתרון משמעותי, אך גברה 3:4 על אחי נצרת

אחי נצרת - הפועל ר"ג 4:3
עוד משחק מרובה שערים. האורדונים נהנו מערב פורה במיוחד שמקפיץ אותם עד למקום השמיני, מרחק 11 נקודות מהמקום הראשון, אך גם מרחק 9 נקודות מהקו האדום. מנגד, החבורה של מוטי איוניר, שהורחק לאחר דין ודברים עם השופט, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים והיא שוב קרובה לתחתית הבוערת.

טל איילה (21) ומושיקו לוגסי (28) העלו את ר"ג ליתרון מוקדם, אלון בוזורגי צימק (36) עם שער שלישי בשני המחזורים האחרונים, אבל דור חוגי (64, 66) הוציא לצפוניים את האוויר מהמפרשים עם צמד תוך ארבע דקות. מוחמד חטיב (76) רק צימק.

הפועל עפולה - הפועל אשקלון 1:4
בקרב צמרת נוסף הצפוניים המשיכו ביכולת הטובה שמעלה אותם במעלי הטבלה לאט לאט. החבורה של יגאל אנטבי רשמה משחק עשירי ללא הפסד ועצרה את אשקלון חמישה משחקים ללא הפסד. מן העבר השני, החבורה של שלומי דורה מתמקמת במקום השישי, אך עדיין חזק בתמונת העלייה. סוטיריס ניניס העלה את אשקלון ליתרון ראשון אחרי 12 דקות, אבל לאחר מכן החל הבליץ של עפולה. גל קעטבי כבש ראשון (21), דור כוכב השלים מהפך (38), יורי גרגץ (42) ואדריאן רוצ'ט (90) השתעשעו.

הפועל כפ"ס - נצרת עילית 0:0
חניכיו של ירון הוכנבוים הגיעו למשחק בידיעה שניצחון יגדיל את הפער בפסגה ל-6 נקודות, ובכל זאת לא הצליחו לזכות בנקודות. הצפוניים נשארו במקום הראשון, אך הירוקים משלמים את המחיר ומאבדים את המקום השני להפועל עפולה, שמצטרפת למירוץ.

על כר הדשא, לא קיבלנו כדורגל גדול, השליטה הייתה בעיקר בצד המקומי בעקבות כרטיס אדום מוקדם של אחמד קסום (45), אך בנודיס זכה לראות בעיקר החמצות של פיטר אוניקאצ'י, שלא היה חד מספיק ליד השער. עמרי שקל הורחק גם הוא בסיום (82), אך החבורה של הוכנבוים לא ניצלה זאת כדי להגיע להכרעה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כבוצה זבל בעל הבית זבל שקרן
(מיואש: 13:34 19-02-2019)
כפר סבא קבוצה שלא יודעת לתת פס הקבוצה הכי זבל שחקנים שלא שווים שקל בעל הבית שקרן מה שמעניין אותו זה הנכד שלו
2
בושה
(הלב הירוק: 14:42 19-02-2019)
זה מה שמקבלים כשלוקחים אוסף של שחקנים שאין להם מושג מה זה כפר סבא כולל הבעלים מי שמגיע למשחקים וחושב לרגע שהוא עושה טוב למועדון טועה צריך לא להגיע למגרשים עד ששום לא מסולק כולל כל הלקקנים למינהם (יור האוהדים)בלי שחקני בית אין עתיד איפה יברבואם שאמר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?