בעקבות החשדות נגד השופט לזר: טירת הכרמל דורשת משחק חוזר

מה יחליטו בהתאחדות? מה יחליטו בהתאחדות?
השוער הורחק במפגש בין השתיים על ידי הקוון שנעצר בשבוע שעבר בחשד להטיית משחק. מכתב חריף נשלח להתאחדות

"אנחנו מביעים צער עמוק על הפגיעה בטוהר הספורט שפורסמה בשבוע שעבר לאחר שעוזר שופט בליגות הנמוכות דאג להשפיע על תוצאות המשחקים על ידי החלטות מוטות אשר מטרתן הייתה לכאורה להשפיע על הימורי ספורט לא חוקיים בהם מעורבות קבוצות הליגות הנמוכות", כך מתחיל מכתב התלונה של קבוצת הפועל טירת כרמל כלפי ההתאחדות לכדורגל.

כזכור, בשבוע שעבר נחשפה פרשה לפיה שופט הכדורגל, עמרי לזר, חשוד בהטיית משחקים. לא מעט קבוצות החלו לנתח משחקים בהם שפט לזר. אחת מהן היא טירת הכרמל. אתמול (רביעי) נשלחה להתאחדות לכדורגל דרישה למשחק חוזר של הקבוצה מול מ.ס. דבוריה לאחר שטעויות חמורות של צוות השיפוט ובעיקר של עוזר השופט לזר הובנו לאחר מעשה ויש חשש כבד לפגיעה. השונה מבין כלל התביעות שהוגשו עד היום להתאחדות לכדורגל הוא שקבוצת הפועל טירת כרמל יכולה להוכיח בקלות את טענותיה על ידי צילומים מהמשחק, שכן הקבוצה נוהגת לצלם כמעט את כל משחקיה מחשש למקרים דומים.

מקרה חמור מהמשחק המדובר הוא הרחקתו של שוער הפועל טירת כרמל, אדיר חיון, על לא עוול בכפו בטענה להתגרות וקללות מצידו לקהל הקבוצה היריבה. הרחקה שפסק לזר אחרי שקרא לשופט המשחק ועדכן אותו שעל השוער להיות מורחק. בדו"ח השופט אגב לא צויין כלל שההרחקה הייתה בעצת עוזר השופט, אלא החליט השופט המרכזי לקחת את ההחלטה עליו. בסרטון רואים בבירור שלא היו אלה פני הדברים.

הרבה לפני שהתפוצצה פרשת לזר הוידאו הזה שימש את השוער כהוכחה בבית הדין לכך שלא היו כך פני הדברים. השוער יצא זכאי שכן גם לטענת הדיין לא כך נראה קהל שקיללו והתגרו בו. ההחלטה התמוהה לא הייתה היחידה במשחק שמעוררת חשד וטירת כרמל החליטה להתלונן בכוונה לתקן את הנזק.

צפו באירוע:


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לא יעזור לכם כלום
(יוסי: 13:32 21-02-2019)
רוב השופטים חובבנים היתם צריכים לראות את צוות השופטים של קרית מלאכי מול דימונה הזוי
2
עונש
(חאלד: 14:15 21-02-2019)
השאלה מי יעניש שופטים כמו יפת עם ביתר ירושלים השופט עם פחם וזלפה הבנדל הברור ותוספת הזמן המיתרת
3
ערערה
( מוחמד: 14:32 21-02-2019)
גם ערערה נגד פרדיס הכוון דאג שיהיה תיקו לטובת דבוריה ..צריך לחקור את השופט ודבוריה ..
4
חחחח ביזיון
(תמיר: 15:38 21-02-2019)
ברור שמשחק חוזר מתבקש, רואים בבירור שהקוון מתערב, כל המשחקים שהקוון הזה שפט פסולים! גם המשחק של אור יהודה ק. אונו השפיע הקוון יש לערוך משחקים חוזרים. אם ההתאחדות לא תעשה זאת הרי שהיא יכולה לסגור מחר את הכדורגל בארץ!
5
טירת הכרמל
(וואליד: 16:08 21-02-2019)
יאללה לכו לישון מי אתם בכלל קבוצה פח רעש וצלצולים מחפשים להתפרסם
6
עכשיו נפל לי האסימון
(אברהם מחיפה: 19:29 21-02-2019)
את המשחק הזה לא השכח לעולם ומה שהקון עשה שערוריה כל המשחק היה לחוץ ועצבני וכל ההחלטות המוזרות שעשה ידעתי שמשהו לא בסדר איתו בושה לספורט בארץ
7
בושה
(מחמוד פרדיס: 20:35 21-02-2019)
בושה לקון זה לא בסדר חייבים משחק חוזר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?