פעם שלישית גלידה: תיקו שלישי ברציפות לכפר סבא

מאוכזב. שלמה (אלי שמואלי) מאוכזב. שלמה (אלי שמואלי)
חניכיו של חיים סירוטקין הובילו פעמיים, אבל איבדו את היתרון. חולון התרחקה משמעותית מהחמישייה הראשונה

אנשי בית"ר כפר סבא ו"ירמיהו" חולון יצאו באכזבה קשה כאשר מצד אחד חניכיו של חיים סירוטקין שוב לא ניצחו והפער בתחתית הליגה כבר עומד על שש נקודות, ואילו אנשי חולון יכלו להתקרב משמעותית למקום החמישיֿ אך במקום זה הפער מהפלייאוף העליון עלה לארבע נקודות.

כפר סבא פתחו בסערה ועלו ליתרון כבר בדקה השביעית משערו של שרון לוי שניצל טעות של שוער חולון ניל אברבנל. חולון התעשתו במהרה כאשר חן לויאן כבש את השיוויון בדקה ה-18 וכאשר היה נראה כי חולון בדרך למהפך שוב הגיע שרון לוי וקבע יתרון לכפר סבא.

הקבוצה מהשרון המשיכה להגיע למצבים אבל התקשתה מול ניל אברנבל. חניכיו של שלומי שלמה עלו בטירוף למחצית השנייה ושמונה דקות לאחר הפתיחה הגיע השיוויון של רועי דיין. חולון הגיעה לאינספור מצבים אבל החמיצה והקבוצות הסתפקו בחלוקת נקודות, 2:2 בסיום.

שלומי שלמה, מאמן חולון, אמר בסיום: "פתחנו לא טוב את המשחק וכפר סבא שמו גול מהיר. בכלל המחצית הראשונה שלנו לא הייתה והגיע שיפור משמעותי במחצית השנייה. שלטנו לגמרי במשחק והחמצנו המון שערים בטוחים אבל החמצות זה חלק מהמשחק וזה קצת פוגע בנו בתקופה האחרונה. אני שמח שהוכחנו אופי וידענו לחזור למשחק וחייבים לציין שכפר סבא קבוצה טובה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עם סגל שחקנים שיש לו במיוחד ההתקפה שיש לו ולא כובשת כי שיטת המשחק שלו לא מתאימה לאופי השחקנים. שלמה יכול לאמן בליגה ב. שם בועטים ורצים. חדר ההלבשה בחולון ארסי.
2
ליגה ב
(כפר סבא: 12:23 23-02-2019)
מקסים וחבורת הנוכלים שלו בדרך לליגה ב , ניהול כושל שלך יה שרלטן
3
שלומי שלמה מאמן ענק
(חולוני: 13:39 23-02-2019)
עושה עונה גדולה עם סגל קצר ובעיות בהנהלה מאמן העונה
4
שלומי שלמה מאמן תותח!!!!!
(אורן: 14:28 23-02-2019)
שלומי שלמה מאמן ואיש למופת.
5
ההתקפה שלו מגיעה כל משחק ל10 מצבים ולא כובשים עם סגל שחקנים כזה והשאחר את הקבוצה בליגה לפני 3 חודשים ועוד נילחם על הפליאוף לדעתי ולדעת כולם הוא מאמן העונה
6
1 רואים שאתה לא מבין כדורגל
7
דני סוויסה צריך להתבייש
(אוהד חולוני : 15:41 24-02-2019)
כינה את חיים פונטרמלי כלב ואף ניסה לתקוף אותו בסיום המשחק.
8
תיקבר עם צפרירים שלך ועזוב אותנו בשקט
(ל1 לא אתפלא אם אתה יעקב מיכאלי: 15:45 24-02-2019)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?