עוצמה ספורטינג נתניה הודיע על הפסקת פעילות

סיימו את העונה מוקדם מהצפוי. שחקני נתניה (אלי שמואלי) סיימו את העונה מוקדם מהצפוי. שחקני נתניה (אלי שמואלי)
הקבוצה שנפתחה השנה בליגה ג' מחוז שרון סיימה את העונה בחלוף 19 מחזורים

23 מחזורים מפתיחת עונת המשחקים 2018/19 בליגה ג' מחוז שרון, עוצמה ספורטינג נתניה הודיעה על הפסקת פעילות. הקבוצה שהוקמה העונה התבססה על שחקנים תושבי נתניה סיימה במקום ה-14 במאזנה: שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ו-15 הפסדים ויחס שערים שלילי בו כבשה 19 שערי זכות וספגה 64 שערי חובה. בשבועות האחרונים קבוצות ליגות ג' שרון עוסקות בפרשה סביב קבוצת ספורטינג תל אביב בדבר שיתוף וזיוף שחקן הקבוצה במשחקי הקבוצה.

אלי שמולי דובר עוצמה ספורטינג נתניה: "הקבוצה נפתחה על ידי השחקנים ששילמו בפתיחת העונה לכל העונה. ההתאחדות אישרה לפתוח את העונה במגרש בקדימה, לאחר שקיבלנו אישור החליטו לסגור את המגרש ונאלצנו לחפש מגרש חילופי לבסוף הסכימו שנשחק במגרש בפרדסיה את משחקי הבית. העליות של המגרש בפרדסיה היו כפולות, המשטרה דרשה 4 מאבטחים במשחקי הקבוצה, הכסף נגמר בסיום הסיבוב הראשון. מאוחר יותר הרבה שחקנים הפסיקו להגיע למשחקים, בסגל הקבוצה נותרו 13 שחקנים ולאחר שבועיים שני שחקנים הורחקו למשך שלוש שנים ונוצר מצב שנשארו בסגל הקבוצה 11 שחקנים. במשחק האחרון לא היה כסף לשלם בגלל שכל שחקן צריך להוציא מכיסו 300 ש"ח למשחק, דבר שאינם היו מוכנים לשלם והחלטנו לסגור את הקבוצה".

רבים טוענים הסגירה של עוצמה ספורטינג נתניה קשורה לספורטינג תל אביב ופרשת שחקן הקבוצה.
"אין קשר, הקבוצה הייתה צריכה להודיע על הפסקת פעילות לפני כחודש וחצי".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תגידו אתם אמיתיים?
(אבי: 07:11 27-02-2019)
הופסקה פעילותה של הקבוצה כבר לפני שבועיים והתוצאות שלה בוטלו
2
התאחדות גרועה
(נינו: 09:55 27-02-2019)
בגלל ההתאחדות נהרס לנו הקבוצה היינו עושים עונה טובה
3
בושה שהתאחדות לא מחזירים את הכספים שמיגעה לקבוצות בליגות הנמוכות מושכים אותנו מי המחזור הראשון אנחנו מחזור 21 ועדין לא הביאו לנו החזרים רק סיפורים מספרים לנו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?