אורי היקלי מונה למאמן עירוני כסייפה

היקלי היקלי
חמישה מחזורים לסיום עונת המשחקים בליגה ב' דרום ב', מונה אורי היקלי למאמן הקבוצה במקומו של דיא אבו עיאדה

אורי היקלי מונה אחר הצהריים למאמן עירוני כסייפה מליגה ב' דרום ב' עד סיום עונת המשחקים ולעונה הבאה. חמישה מחזורים לסיום עונת המשחקים בליגה ב' דרום ב', היקלי יחליף על הקווים את דיא אבו עיאדה ששימש העונה כמאמן/שחקן אך ימשיך כשחקן בסגל הקבוצה.

עירוני כסייפה סיימה ביום שישי במסגרת המחזור ה-25 בתיקו 1:1 ביתי מול בני יצ'אלאל רחובות. הקבוצה מדורגת במקום ה-8 ובמאזנה 31 נקודות.

מהנהלת הקבוצה נמסר: "אחרי תקופה לא מוצלחת של הקבוצה בסיבוב השני, הנהלת המועדון קיבלה החלטה לסיים את תפקידו של המאמן דיא אבו עיאדה ומינתה את המאמן אורי היקלי עד סוף העונה במטרה להשאיר את העונה עונה נוספת בליגה".

אורי היקלי בתגובה לאחר המינוי: "שמח להגיע למועדון מסודר,מאורגן עם חשיבה ותכנון לטווח הארוך. במישור המקצועי הסגל הוא איכותי וטוב, המטרות שלנו להבטיח את ההישארות בליגה בהקדם האפשרי ומצד שני להכין את הקבוצה לעונה הבאה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בלוף
(דימונאי: 11:52 11-03-2019)
אפשר לעבוד על היור של כסייפה איקלי הוא בלוף של מאמן אין לא מוסג ולראיה תישאל את הקבוצות שהוא אימן מתאים למיגזר כי גם הם בלי ניסיון בהצלחה
2
סתם מאמן
(דודו: 15:47 11-03-2019)
אין לא מושג באימון .קחו את מוריס זאנו מאשקלון יש לו ניסיון וידע רב רק הוא יכול להשאיר אתכם בךיגה
3
טוב לקיטנות
(יניב: 19:05 12-03-2019)
היקלי טוב להיות מאמן בקיטנות שהוא עשה בקיץ עדנן תירשום שנה הבאה אתה יורד בטוח
4
ערד יהודה 71
(אורי ביטון : 09:28 15-03-2019)
כסיפה מעדון טוב ויש להם מספיק נקודות להשאר בליגה מביאים מאמן חדש ומשחררים שחקן התקפה הנהלה הדפוקה המאמן שיא יותר טוב מהמאמץ שהבישהביתם חבל על הכסף מספיק נצחון אחד בכדי להשאר יש לכם כסף תתרמו לעניים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?