ליגות ב' דרום: לקראת המחזור ה-26

שחקני אשדוד יחגגו על חשבון מלאכי? (מוטי קדוש) שחקני אשדוד יחגגו על חשבון מלאכי? (מוטי קדוש)
משחק העונה בדרום ב' יפגיש את קריית מלאכי ועירוני אשדוד, ובדרום א' נחלת יהודה יוצאת למשחק של להיות או לחדול

ליגה ב' דרום א'
המחזור ה-26 יתמקד בשמשון תל אביב ומ.כ אור יהודה. 2 הקבוצות צמודות זו לזו בטבלה (60 נק') ונאבקות על כרטיס העלייה לליגה א'. מוליכת הטבלה, שמשון תל אביב, תארח במגרשה הביתי את בית"ר פתח תקווה. שמשון הביסה במחזור האחרון 1:8 את מכבי עמישב פתח תקווה, ומחזור קודם לכן אירחה את מ.כ אור יהודה וסיימה בתיקו 1:1. מנגד, האורחים מפתח תקווה יוצאים למשחק החוץ לאחר המחזור האחרון בו הובסה במגרשה הביתי מול מ.כ אור יהודה בתוצאה 5:0. מחזור קודם לכן שיחקה הקבוצה בחוץ מול בית" רמת גן והובסה בתוצאה 4:0.

השנייה בטבלה, מ.כ אור יהודה, חוזרת למגרשה הביתי לארח את בני טייבה. קבוצתו של יעקב טל שחוזר לקווים לאחר ריצוי עונש ההרחקה במחזור הקודם, הביסה 0:5 את בית"ר פתח תקווה. מחזור קודם לכן התארחה הקבוצה אצל שמשון תל אביב וסיימה בתיקו 1:1. בקבוצה מצפים להמשכיות ולמעידה של מוליכת הטבלה שמשון תל אביב. האורחים מטייבה יוצאים למשחק לאחר עונה מאכזבת בה ציפו להיאבק על כרטיס העלייה ומוצאים עצמם הרחק מהמקומות הראשונים. במסגרת המחזור האחרון שיחקה הקבוצה במגרשה ונוצחה בתוצאה 2:0 מול בית"ר רמת גן.

בתחתית: הפועל נחלת יהודה תארח למשחק של להיות או לחדול את מ.ס רו"ח תל אביב. הקבוצה הביתית סיימה במחזור האחרון בחוץ מול צעירי טייבה בתיקו 1:1 ונותרה במקום ה-15 מתחת לקו האדום שבמאזנה 24 נקודות, בזהה למקום ה-14. רו"ח תל אביב השלימה עם הירידה לליגה ג' ותנסה לחבר ניצחון שני ברציפות לאחר הניצחון מול איחוד בני ג'ת במחזור האחרון 0:1. הפועל כפר ברא תצא למשחק חוץ מול עירוני בית דגן. הקבוצה הביתית נוצחה במחזור האחרון 2:0 על ידי הפועל קרית אונו, ותנסה לשוב למסלול הניצחונות מול הפועל כפר ברא הנלחמת על הישארות בליגה עונה נוספת. כפר ברא סיימה במחזור האחרון במגרשה הביתי מול בתיקו 0:0 מול הפועל כפר קאסם שועאע.

שאר משחקי המחזור:
הפועל כפר קאסם שועאע - בני יפו.
בית"ר רמת גן - הפועל קרית אונו.
הפועל הוד השרון - צעירי טייבה.
הפועל איחוד בני ג'ת - מכבי עמישב פתח תקווה.

ליגה ב' דרום ב'
מוליכת הטבלה, מבי קריית מלאכי, תארח למשחק עונה מסקרן את מכבי עירוני אשדוד. הכתומים חוזרים למגרשם הביתי אוגר הנקודות לאחר שבמחזור האחרון ניצחה בו  1:3 את מכבי עירוני נתיבות. במלאכי מצפים להמשכיות מול קהל אוהדי הקבוצה בידיעה שניצחון והקבוצה תגדיל את הפרש הנקודות בין הקבוצות, ויוציא את האורחים ממירוץ כרטיס העלייה.

מכבי עירוני אשדוד יוצאת למשחק החוץ במלאכי לאחר המחזור האחרון בו סיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול בית"ר קריית גת. שחקניו של שי מאור מגיעים למשחק בציפייה רבה, לאחר תוצאת התיקו הקבוצה איבדה את המקום השני וירדה למקום השלישי. בקבוצה מבינים את חשיבות המשחק, כל תוצאה מלבד ניצחון עשויה להוציא את הקבוצה ממירוץ העלייה. השנייה מכבי עירוני שדרות תארח במגרשה את הפועל ירוחם. שחקניו של עופר טלקר בעונה גדולה מגיעים לאחר הניצחון 0:5 על מ.ס דימונה. בשדרות יצפו לתוצאה טובה מהמגרש במלאכי במטרה להעפיל לראשות הטבלה בסיום המחזור. הפועל ירוחם מנגד מגיעה למשחק החוץ לאחר ניצחון נוסף בעידן מאמנה, מוטי עטר, 2:4 על בית"ר מעלה אדומים.

בתחתית: בני יצ'אלאל רחובות מדורגת מתחת לקו האדום שבמאזנה 22 נקודות, והיא חוזרת למגרש הביתי לאחר תיקו 1:1 מול עירוני כסייפה. במחזור הקרוב הקבוצה תארח את מ.ס באר שבע שניצחה במחזור האחרון במגרשה 1:3 את בני אילת והתרחקה 4 נקודות מהקו האדום. הפועל לוד המדורגת במקום ה-13 תצא למשחק חוץ לא פחות מסקרן מול בית"ר מעלה אדומים. שחקניו של אופיר רגב ניצחו במחזור האחרון 1:3 את בית"ר גבעת זאב וינסו לחבר ניצחון שני ברציפות. מנגד מעלה אדומים חוזרת למשחק ביתי לאחר ההפסד 4:2 להפועל ירוחם, והיא מרוחקת רק 4 נקודות מהמקו האדום ו3 נקודות מלוד.

שאר משחקי המחזור:
בני אילת - מ.ס דימונה.
בית"ר גבעת זאב - מכבי עירוני נתיבות.
עירוני מודיעין - עירוני כסייפה.
בית"ר קריית גת - מ.ס שיכון המזרח.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ננצח עד הסוף ונעלה
(אושרי: 11:23 14-03-2019)
עירוני מעל הליגה בשישי תבינו מלאכי יא חלשים
2
לפרק את מלאכי
(הליגיון מגיע: 11:24 14-03-2019)
גולן עמוס ושרון עדני סוסים מתים יקבלו בראש
3
מלאכי
(איש: 11:49 14-03-2019)
הקבוצה הכי מסריחה בליגות הנמוכות אמן תפסידו לאשדוד לא מגיע לכם כלום מגעילים
4
בסיבוב הקודם הפתיעה פ"ת שסיימה בתיקו עם שמשון. הפעם קשה להאמין שתוצאה זו תחזור על עצמה. הם נוחלות תבוסות גדולות יותר מאשר קבוצות התחתית
5
5 קבוצות חזקות במיוחד. אחת תעלה. מגיע לעוד קבוצה מכאן לעלות דרך הפליאוף
6
הפועל ירוחם
(יוסי: 14:24 14-03-2019)
שדרות אל תבנו על המקום הראשון אתם הלכים להפסיד 2.0 אתם תסיימו את העונה במקום השלישי וסו אצלחה גדולה לכם
7
שופט מכור
(שלומי: 17:30 14-03-2019)
אשדוד יש לכם מחר שופט מכור צחר ישרקו נגדכם ל2 פנדלים ואדום יחס גבוה בבתים
8
משחק גורלי שעלול לגזור גורלות לכל הצמרת הכי חשוב זה רק ספורט קחו הכל בפרופורציה בלי אלימות
9
שופט
(א: 10:36 15-03-2019)
ראובן זינו שופט ראשי. ואפללו קוון . רק ככה. תנצחו
10
שחקו כדורגל הוגן ובספורטיביות ושהקבוצה הטובה יותר תנצח
11
השלוכים בהלם !!!!!
(אלי : 15:59 15-03-2019)
היידה עירוני קבוצת החלומות גברים אחד אחד איזה משחק ענק

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?