רמי אלהרר: "ביקשנו מאלי גוטמן לעזור לנו למצוא חלוץ"

מחפשים חלוץ. רמי אלהרר ופליקס נעים (אורי דוד) מחפשים חלוץ. רמי אלהרר ופליקס נעים (אורי דוד)
אחרי שאיבדו גובה בצמרת לאחר ההפסד מול ד.א כרמל באסי גלבוע ממשיכים בחיפושים אחר חלוץ בכיר. יו"ר הקבוצה רמי אלהרר: "אם לא נמצא חלוץ ברמה של ליגת העל-נתמודד עם הכלים הקיימים". אודינקה ממ.ס. א.א. פאחם על הכוונת

אחרי התיקו הביתי מול מ.ס אום אל פאחם חניכיו של פליקס נעים יצאו בשבת שעברה למפגש חוץ מול דלית אל כרמל וחזרו ממנו מאוכזבים וחפוי ראש לאחר הפסד 1:0, שהרחיק אותם עד כדי 4 נקודות מהמוליכה הפועל עפולה.
שחקני אסי, שנאלצו להתמודד עם תנאי מגרש קשים מאוד, הצליחו להגיע למספר רב של הזדמנויות במשחק, אולם החמצות מסמרות שיער של אורן זילכה, אפי סבג ועבדאללה קדח ומנגד שער דרמטי של האורחים בדקה ה-93 (פ') הנחילו לאסי את הפסדה הראשון העונה.
"זה היה הפסד אכזרי מאוד", אמר קפטן הקבוצה חן קקון המאוכזב שלקח את ההפסד קשה. "החמצנו פעם אחרי פעם ובסוף הפסדנו מפנדל מפוקפק. זה נורא מאכזב".

יעזור לגלבוע לחפש חלוץ?. אלי גוטמן (צילום: אורי דוד)
היו"ר רמי אלהרר לא התרגש יותר מדי מההפסד הראשון של קבוצתו ואמר כי: "שילמנו את מחיר ההחמצות. זה חלק מהכדורגל. פעם מנצחים בדקה ה-90 ופעם מפסידים. זה חלק מהמשחק. לא צריך להתרגש יותר מדי. הליגה עוד ארוכה וגם היריבות שלנו עוד יאבדו נקודות בהמשך".
בינתיים, באסי גלבוע ממשיכים בחיפושים אחר חלוץ בכיר, במטרה לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה לאחר עזיבתו של רן גוזלן.
בשלב זה מתקשים בקבוצה למצוא חלוץ בכיר ולשם כך פנו למאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, שכידוע משמש גם כמנהל על של מועדון אסי גלבוע, במטרה לעזור לקבוצה לאתר חלוץ בכיר.
"אנחנו רוצים לצרף חלוץ בכיר ברמה של ליגת העל אך לצערי הרב בינתיים לא מוצאים", אמר השבוע היו"ר רמי אלהרר. "השבוע פנינו לאלי גוטמן וביקשנו ממנו לעזור לנו למצוא חלוץ כזה-שיהיה מוכן להצטרף לקבוצה. אם לא נמצא חלוץ ברמה גבוהה-נתמודד בינתיים עם הכלים הקיימים".
בתוך כך נודע לאתר דאבל פס כי אודינקה, ממ.ס. א.א. פאחם נמצא על הכוונת.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאמר לזכותו של גוטמן שהוא חבר אמיתי שתמיד זאג לחבריו לתעסוקה...רק חבל שזה על חשבון אסי
2
אם אל פחם
(פחמאוי: 13:32 06-12-2010)
להנהלת גלבוע תחפשו על מישו אחר החלוץ זה רק של הקבוצה המסובכת מץסץאם אל פחם
3
אתם קבוצה שלא מסוגלת לעלות
4
גוטמן מאמן גדול אך אדם .....
5
איך כאן ליד הבית אנחנו נותנים להפועל ת"א להרים ראש?
6
יש לנו הפתעה
(אום אל פחם: 14:54 06-12-2010)
7
כמו תינוק
8
שגוטמן ייתן להם את בן שהר!
(לייבוביץ: 18:34 06-12-2010)
9
הסכסוך גלבוע עפולה שעליו הכריזו הגלבוע !
(עפולה עיר עם עתיד !: 21:08 06-12-2010)
לפני שנתיים כשעפולה הייתה רגל וחצי בדרך לליגה ב' ניצחו אותנו הגלבוע 5 מחזורים לסיום ובסיום המשחק הם חגגו כאילו הם זכו באליפות המדינה ורקדו על הדם הניתז של עפולה מתוך קנאות וצרות שיש להם על עפולה..והגלבוע עם 2 האוהדים שלהם יכולים מקסימום לשחק בליגה ג'
10
תביאו גם את מסי לא יעזור לכם !
(שלומי מושב פרזון: 10:42 07-12-2010)
אין לכם את הקהל שהוא הנקודה המכרעת לעליה ככה שהגלבוע יכולים לתפוס בלמפה.......ממש בזבוז כסף מיותר של דני עטר, שקבוצת הגלבוע היא הבייבי הפרטית שלו !!! פחח פחח פחחח

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?