שני שברים לעפיף נזאל, ככל הנראה סיים את העונה

עפיף נזאל (קובי פורטל) עפיף נזאל (קובי פורטל)
מגנה של עירוני טבריה נפגע אתמול במשחק מול מגדל העמק שהסתיים בתיקו מאופס. צפוי לעבור ניתוח

אם לא די בצרות של טבריה, הקבוצה ספגה אתמול (שישי) מכה נוספת. בסביבות הדקה ה-20 למשחק, מגנה של הקבוצה, עפיף נזאל, נפצע וסיים את חלקו מוקדם מהצפוי.

לאורך דקות ארוכות שכב נזאל מחוץ לכר הדשא כשהוא מתפתל מכאבים. בטבריה זמינו צוות רפואי שהגיע למגרש כדי לפנות את השחקן לבית החולים.

לאחר בדיקות מקיפות מתברר כי השחקן סובל משני שברים בארובת העין, והוא צפוי לעבור ניתוח בעקבותיו לא יחזור למגרשי הכדורגל בעונה הנוכחית.

בנושא אחר, טבריה השיגה אתמול נקודה לאחר שסיימה את משחקה מול מגדל העמק בתיקו מאופס. במועדון יכולים להיות מודאגים נוכח היכולת שהציגו שחקניו של רועי סארה. הקבוצה ממוקמת במקום ה-11 בטבלה עם מאזן של 27 נקודות. במוצאי שבת נשר, שממומקמת מתחתיה, תשחק מול בני זלפה. בטבריה יקוו למעידה של נשר.

חניכיו צריכים להציג כדורגל טוב יותר. סארה (קובי פורטל)
יריבתה, מגדל העמק, יכולה לצאת מרוצה מהנקודה שהשיגה. הקבוצה של מוטי קריספיל שלטה במשחק, אך לא הצליחה לתרגם את זה לכדור ברשת. מי שהצטיין בשורותיה היה הקשר אסף מלול שחזר לשחק לאחר תקופה ארוכה.

אסף מלול (קובי פורטל)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מגדל שלטה במגרש? בדיחה
(אוהד: 12:34 16-03-2019)
מעניין איפה היה הכתב שרשם את הכתבה הזו. איזה שליטה ואיזה נעליים. עדי תדמור לא זינק אפילו פעם אחת ומנגד מגדל העמק צריכה לומר תודה לחלוצי טבריה הרפים על ההחמצות שלהם.
2
כל הכבוד
(אוהד טבריה: 18:58 16-03-2019)
טבריה היתם אפסים מגדל דאגו לו לנצח אותנו שלא יחגוג הבלגן בקבוצה כל הכבוד להם
3
אם זה מה שיעשה לך טוב..
(אא: 05:56 17-03-2019)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?