נביל אמארה: "חזרנו למאבק על הפלייאוף העליון"

כובשי השערים. שחקני זלפה כובשי השערים. שחקני זלפה
בני זלפה השיגו שלוש נקודות חשובות במאבק על הכרטיס לחמישייה הראשונה. מראד: "אני שמח על הניצחון. הוכחנו עליונות כבר מהדקות הראשונות"

בני זלפה ועירוני נשר ידעו לפני המשחק כי המנצחת תתקרב להשגת המטרה שהציבה לעצמה. נשר רוצה לשרוד וחייבת נקודות ואילו זלפה עוד לא ויתרה על המקום בפלייאוף העליון למרות התיקו בשבוע שעבר מול הפועל ירושלים.

זלפה פתחו בסערה וכבר אחרי שתי דקות מצא שלומי מראד את הקורה, אבל בעט החוצה. בדקה השישית שוב מראד מצא את עצמו במצב מצוין ומעשרה מטרים בעט פנימה וקבע 0:1.

זלפה המשיכה לתקוף כאשר נשר לא הצליחה לעבור את מחצית המגרש. בתחילת המחצית השנייה נותרו המקומיים בעשרה שחקנים כאשר עומר גרה ספג צהוב שני ואדום. אוזן החליט לבצע שני חילופים כאשר בילאל סבע ועודאי מחאמיד נכנסו לכר הדשא. האחרון החזיר למאמנו אחרי ארבע דקות כאשר בדקה ה-66 קיבל כדור מצד שמאל ועל סף הרחבה בעט באלגנתיות לקורה ופנימה, 0:2.

שש דקות לסיום גם סבע עלה על לוח התוצאות עם שער מבריק מתוך הרחבה. בסיום ניצחון מוחץ לזלפה שמתקרבת למקום החמישי ואילו נשר נמצאת עמוק בתחתית הליגה.

המנהל המקצועי של זלפה, נביל אמארה, אמר בסיום: "אחרי שאיבדנו שתי נקודות מול ירושלים אז ידענו שצריכים לחזור לעצמנו ואני שמח שהשחקנים הפגינו משחק מצוין וחזרו למאבק על הפלייאוף העליון".

כוכב המשחק, שלומי מראד אמר: "אני שמח על הניצחון. הוכחנו עליונות כבר מהדקות הראשונות ויכולנו לכבוש עוד שערים לפני כן".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תודה
(חאלד: 13:53 20-03-2019)
פעם שיגידו תודה לפחם שנתנו להם לשחק אצלם כשלו שחקו בפחם הם הפסידו ... יש מים חמים .. השנה הבאה אתם בחוץ תתקוננו
2
זבל
(ביאדה : 19:30 20-03-2019)
אתם תרדו יא עגלות כרא של קבוצה מאחל לכם שתרדו יא זבלה בושה לליגה א שיש בה קבוצה כמו כרא תרדו ותתנו לאחרים לעלות
3
אנשללה
(פחמה : 19:32 20-03-2019)
מאחל לכם שתתפרקו זו האמת אתם כרות שח בני אדם מתפלל לאלוהים שתרדו יא עגלות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?