סיכום המחזור בליגות א,ב,ג(18.4)

ליגות א,ב,ג ממשיכות להיות מרתקות גם לאחר סוף השבוע האחרון כשבליגה א' דרום גם הצמרת וגם התחתית גועשות ובליגה א' צפון שש קבוצות נאבקות על המנעות ממבחני ההשרדות.בליגה ב הוכרעו למעט בצפון ב' כמעט כל העולות באופן רשמי לליגה א ובליגה ג' שרון הצמרת המשולשת צמודה צמודה.

בליגה א' דרום הצמרת גועשת והתחתית לא פחות,במשחק הצמרת ניצחה מכבי יבנה את מכבי באר שבע והתקרבה אליה עד כדי נקודה בודדת (סיקור מורחב באתר) השנייה בטבלה עירוני נתיבות יכלה לחזור למקום הראשון אך כשלה וסיימה בתיקו ביתי מאכזב של 1:1 מול קטמון,שי סבג האורח העלה את קטמון ליתרון בדקה ה -26 לאחר שברוך וייצמן החל במהלך לאחר חטיפת כדור מוצלחת במרכז המגרש. נתיבות לא ויתרה ואלמלא חגי ממן שוער האורחת הייתה משווה עוד לפני המחצית,בדקה ה -56 איזן אורן פחימה לאחר לחץ רציף של נתיבות וגם לאחר השוויון היו לנתיבות מספר מצבים כולל קורות ועצירות טובות של ממן,לקראת הסיום החמיץ אורי וורנר האוחר ממצב קורץ ובסיום 1:1 שמוריד בסיום משחקי המחזור את נתיבות למקום השלישי. בתחתית העניינים צמודים כשארבע קבוצות מנסות להמלט מהמקום שמוליך למבחני ההשרדות. הפועל ערד יצאה למשחק חוץ בכפר יונה ואיבדה כבר בדקה ה-12 את גלעד תנעמי בכרטיס אדום לאחר שגרם לפנדל לזכות כפר יונה,את הפנדל בעט במדוייק רמי כהן וכפר יונה ביתרון 0:1.ערד לא ויתרה ואיזנה בדקה ה -23 משער של ויקטור בוקובזה.כפר יונה חזרה ליתרון בדקה ה -63 כששמעון ג'ורנו מגינה כובש את שערו השני העונה ו 1:2 לכפר יונה.ערד ידעה שהפסד כאן יחמיר את מצבה בתחתית,יצאה קדימה בכל הכח והצליחה גם להשוות בדקה ה -80 משער נוסף של בוקובזה שקבע צמד אישי ואת תוצאת המשחק 2:2.  בקרב על שש נקודות נפרדו הפועל כפר שלם ובית"ר כפר סבא בתיקו 2:2(סיקור מורחב באתר)הצלע הרביעית בתחתית הפועל נחלת יהודה יצאה למשחק חוץ בקריית גת הובילה עד הדקה ה-75  2:0(שי ארצי דקה עשירית ועצמי של אסור)אך הצליחה איכשהו לאבד שתי נקודות יקרות לאחר ששריקי צימק בפנדל לזכות קריית גת ושוקי בורשן בהופעה שנייה סך הכל העונה בהרכב הפותח איזן בתוך תוספת הזמן ל 2:2 שהותיר את זיו פלגי מאמן נחלה וחניכיו המומים. בשני משחקים לא קובעים גברה קריית מלאכי 3:2 על רמלה(סיקור מורחב באתר)ומשוש שגב שלום שוב חטפה בראש הפעם מהפועל חדרה(סיקור מורחב באתר)

 

נמרוד מחני מכפר סבא(בצהוב)ואלירן מגול מכפר שלם נפרדו בתיקו בשישי.(צילום:לירן דורף)

 

בליגה א' צפון לאחר ההכרעה הברורה בצמרת עם עלייתה של עראבה לליגה הלאומית נותר העניין רק בתחתית שם לא פחות משש קבוצות מעורבות עדיין בהמנעות מהמקום שמוביל למבחני ההשרדות.הפועל עפולה שנלחמת בעצמה על המנעות מלרדת אל מתחת לקו האדום השיגה נצחון ענק אצל השקמה(סיקור מורחב באתר). מכבי טמרה הסתבכה קשות גם היא לאחר הפסד להפועל הרצליה(סיקור מורחב באתר). בית"ר צפת אירחה למשחק נוח על הנייר את עירוני שלומי נהריה שמצאת עם רגל וחצי בליגה ב',צפת ידעה שנצחון שלה והיא משוחררת מכל מאבקי התחתית אך דווקא נהריה עקצה בדקה ה -86 משער של קאדר עבדל סייף,השאירה לעצמה סיכוי (אם כי קלוש) להינצל והכניסה חזרה את צפת למאבק נגד מבחני ההשרדות. מכבי כפר קרע השיגה נצחון חשוב בתחתית על עירוני טבריה וגררה אותה יחד עמה להלחם על ההשארות ואי הגעה למבחני הפלייאוף,דיה אבו רימה כבש שער בזק בדקה הראשונה לכפר קרע אך טבריה לא ויתרה ואיזנה בדקה ה -35 משער של עומרי אזולאי. טבריה כנראה לא למדה את הלקח משער הבזק בפתיחת המשחק וחטפה תעתיק מדוייק שלו גם בפתיחת המחצית השנייה כשסאמר סראחן העלה את כפר קרע ל 1:2.טבריה נכנסה לתדרדמת וכעבור חמש דקות ספגה שוב כשסאמר סרחאן משלים צמד אישי ומעניק נצחון קריטי לכפר קרע.בית"ר איחוד משהד ירדה סופית ורשמית לליגה ב לאחר הפסד ביתי לעראבה 3:1(אברג'יל,בראנסי ונאעמנה לעראבה)יתר התוצאות:אסי גלבוע- צור שלום 0:2,הפועל כפר קנא-עירוני אום אל פאחם 0:0.

 

מתן נחמני כובש שער הנצחון לעפולה(באדום)וגארי שפורקין מהשקמה ראש בראש(צילום:לירן דורף)

 

בליגה ב דרום א' בני טייבה מנצחת ושומרת על פער שבע הנקודות מעמישב השנייה,טייבה יצאה בשישי למשחק החוץ מול עצומה חולון ושער בודד של אורן מוחרר בדקה ה-51 הספיק לה ללקט 3 נקודות חשובות. השנייה עמישב גברה בביתה 2:4 על שיכון ותיקים במשחק שהכוכב הראשי בו היה השופט אברהם לוי (סיקור מורחב באתר). בתחתית הלוהטת אף אחת מהקבוצות שנלחמות נגד הירידה לא ניצחו,רמת ישראל הובסה 3:0 ע"י מחנה יהודה(סיקור מורחב באתר)ואילו הפועל הוד השרון סיימה בתיקו מאופס נגד מ.כ אור יהודה(סיקור מורחב באתר)מכבי השרון נתניה ספגה מהלומה קשה שהובסה בביתה ע"י הרכב הטלאים של הפועל אזור,דודו בלולו העלה את אזור ליתרון כבר בדקה ה ראשונה ולמרות השוויון המהיר בדקה השמינית של נתניה משערו של אלון לוי הקבוצה קרסה במחצית השנייה שבה ספגה שבעה שערים(בלולו,לינדנבאום,קיזר,אוהל,פינטו צמד ואיתן טיקר) אין ספק שהרחקתו של יאיר בודרם משורות נתניה בדקה ה-60 תרמה לתבוסה אך היא איננה מורידה מערכה והפרש השערים של נתניה ניזוק בצורה קשה במשחק זה. הפועל פרדסייה נשראה בליגה לאחר נצחון חוץ ענק 3:2 על בית"ר רמת גן,דני טגנה שלא מפסיק להבקיע לאחרונה כבש לפרדסייה כבר בדקה הרביעית,אביב הלפרין השווה לרמת גן בדקה ה-41 אך לא חלפה לה דקה ובהתקפה הנגדית פרדסייה שוב עלתה ליתרון כשאלעד סמרה כבש.רמת גן לא הרימה ידיים ובדקה ה -61 השוותה מרגליי משה ג'רבי אך שער נצחון יקר מפז של המחליף יאן סולימנוב בדקה ה -90 העניק את הנצחון לפרדסייה.במשחקים נוספים:מ.ס כפר קאסם-מכבי עירוני אור יהודה 0:4,מ.ס בני יפו-אורתודכסים יפו 0:1(אלון קטורזה 57).

 

בליגה ב דרום ב'  העניינים בצמרת קרובים להכרעה כשצפרירים מנצחת את באר יעקב(סיקור מורחב באתר)ועירוני שדרות מפתיעה לרעה שמסיימת רק בתיקו ביתי של 3:3 מול מ.ס חבל מודיעין שכבר ירדה לליגה ג,מודיעין הדהימה שהוליכה כבר במחצית 3:0 משערים של אלון מכיס בדקה ה -17 וצמד שערים של אלמוג מאמן ויוני זכריה שקבע 3:0 סנסציוני למודיעין.חילוף כפול מוצלח בדמותם של אדם אדרי ואנדריי קייטמזוב שעשה דורון ממן מאמן שדרות במחצית הביא לשינוי מהותי וזאת למרות ששתי דקות בתוך המחצית השנייה הורחק וולקוב שוערה.שניר בן אסייג צימק בדקה ה-55 ל 3:1 והחל מדקה זו לחץ רציף של שדרות הביא בדקה ה-63 לכך שהתוצאה תהיה 3:3 שאסי בילדוסולה ומתן סבג בפנדל קבעו שוויון דרמטי,שדרות לחצה עד הסיום אך לא השכילה לנצל הזדמנויות טובות ובדקה ה-89 נשארה בתשעה שחקנים לאחר הרחקתו של עמוס וזאנה ובסיום 3:3 שכולו נצחון של צפרירים.  מ.ס דימונה לא ריחמה על אורתודכסים לוד והשפילה אותה ללא רחמים 1:11 כשאלירן גבאי כובש רביעייה מדהימה ואת השאר משלימים מאור אמזלג עם צמד,ישראל רביח עם צמד ודייב בן סימון,אבירן דנינו וחיים אמזלג עם שער כ"א.  יתר התוצאות:מכבי שעריים-בני אילת 1:0(תומר עיוואן דקה 90)בית"ר גבעת זאב-צעירי רהט 0:7(עמי וקנין שלושער,עידו שטרית,בן נחום,מוטי מזרחי השוער בפנדל ויוני אליאב)בית"ר מעלה אדומים-הפועל מרחבים 1:1,שיכון המזרח-טירת שלום 2:3,מ.ס באר שבע-הפועל ג'לג'וליה 2:3.

 

אלירן גבאי(בפסים שחור לבן),כבש רביעיה לזכות מ.ס דימונה בנצחון הענק 1:11 על לוד.(צילום:בועז רביד)

 

בליגה ב צפון א': חילופי משמרות בפסגה כשאלהאלי אום אל פאחם עולה לפסגה על חשבונה של אחווה חיפה שמאבדת גובה בשבועות האחרונים. אחווה יצאה למשחק חוץ מול הפועל מסילות שבשלב הזה עדיין נאבקה בתחתית,אנוואר רפעי העלה את חיפה ליתרון בדקה ה -24 אך מסילות לא ויתרה והשוותה מרגליי שגיב לוזון שבשערו השביעי העונה קבע את תוצאת המשחק 1:1 מאכזב מאוד לאחווה.אל האלי אום אל פאחם התקשתה מאוד במשחק החוץ מול הפועל ערערה אך ניצחה לבסוף 3:2,אל האלי הוליכה כבר 3:0 במחצית משערים של רונן חמוי,כילאני מחג'אנה ונידאל עודה אך איבדה את מואיד ליכאנה על סף ההפסקה מה שגם לערערה לחזור למשחק באופ די מהיר בדקות ה-50 וה-52 משערים של אהוד תשובה ואימאם מרעי,אל האלי נלחצה לאחור אך הצליחה לשמור על רשת נקייה מנקודה זו ועד הסיום ולבסוף 3:2 מתוק מתוק לאל האלי שעולה למקום הראשון.בתחתית גורלה של בני אבו סנאן עומד להחרץ סופית לאחר שסיימה רק בתיקו 2:2 מול אחי עכו,עכו זכתה בפנדל כבר בדקה השנייה אותו ניצל עד תום עמאר עוסמאן שקבע 0:1,אבו סנאן שידעה שכל דבר מלבד נצחון והיא בדרך לליגה ג החלה ליזום ובדקה ה-19 איזנה משער של פראס דרויש.השוויון החזיק עד הדקה ה-53 שם כבש מלך שערי הליגה תמיר בר ששת והעלה את עכו ל 1:2,חאלד כליב המחליף איזן בדקה ה -66 ל 2:2 שהייתה גם תוצאת הסיום ובני אבו סאנן מרחק 5 נקודות מהנצלות שלושה מחזורים לסיום.יתר התוצאות:הפועל כאוכב-הפועל איכסל 2:1(מחמוד עבדאלה ועמאר גג'יני בדקה ה -90 לאיכסל)הפועל כרמיאל-בית"ר נהריה 0:1(סער אלזירט 78)צעירי ביר מכסור-הפועל רמות מנשה 4:2,הפועל עוספיה-הפועל כפר סמיע 2:3,הפועל סכנין-בית"ר כפר קנא 1:6.

 

בליגה ב צפון ב' :  מכבי אום אל פאחם הבטיחה את עלייתה לליגה א לאחר נצחון על מגדל העמק(סיקור מורחב באתר)השנייה בטבלה הפועל דליית אל כרמל סיימה רק בתיקו 2:2 מול ברטעה(סיקור מורחב באתר)בתחתית מכבי כפר סמיע חוזרת אל מעל הקו האדום לאחר נצחון 1:4 על חלת אל שריף טמרה(חלייחל,רבאח,מדאח והייב לכפר סמיע)ודיר אל אסד שביקרה שבוע בודד בחוף מבטחים חוזרת אל מתחת לקו האדום עם תבוסה לבית"ר חיפה 1:6(שלומי ביטון צמד,דיבי,זיידאן,מאור גולן ושי סבג לחיפה)יתר תוצאות המחזור:כפר מנדא-הפועל נהריה 3:5(זידאן,עיסאוי,חלומי,טהאה זידן ועבדלאלחמיגד ענאן למנדא,שלומי פזרקאר שלושער לנהריה)מכבי בית שאן-בני בקה 0:1,מכבי כאבול-מכבי שעב 0:3,מכבי סקציה מעלות תרשיחא-הפועל אום אל גאנם 4:2.

 

בליגה ג' תל אביב

מכבי יפו קביליו מכינה עצמה לעלות ליגה אחרי עוד ניצחון שהיא מביסה 10-0 את הפועל יהוד במגרש יהוד לעיני מאות האוהדים . חרם הצרכנים שהחליטו עליו אוהדי והנהלת הקבוצה אכן עשה את שלו והצפייה במשחק הייתה חופשית בסופו של דבר. (ראה כתבה נפרדת באתר)

הסגנית הפועל קריית אונו מתקרבת למבחני העלייה לליגה ב' אחרי ניצחון נוסף , הפעם בבית על קריית שלום 0-3 .(ראה כתבה נפרדת באתר)

מי שמסתבכת ומתרחקת עוד מסיכויי ההעפלה לליגה ב' היא קבוצת בני שפי יהוד . אחרי שבמחזור הקודם סיימה בתיקו 2-2 את משחק הבית שלה עם גדנ"ע תל אביב ,הרי שבשישי האחרון נחלה הפסד כואב בחוץ לקבוצת הפועל אורנית , משחק שהסתיים בתוצאה 1-3 לאורנית אולם בני שפי הצליחה לכבוש גול מצמק רק בתוספת הזמן .אורנית חסרת היומרות הראתה שהיא לא תפאורה במשחק ואכן כבר במחצית הראשונה היא הובילה 0-2 משערים של יוסי פלמוב וטל רמלר בדקות ה 32 וה 36 . בני שפי שנלחצה מהתוצאה ערכה את כל חמשת החילופים שלה לאחר הגול הראשון במשך פחות מ 20 דקות ,מה שלא מנע ממנה לספוג את השלישי בדקה ה 60 משער של שרון צופין. כאמור בני שפי הצליחה רק לצמק בסיום המשחק משער של שלום ברכה בתוספת הזמן.

עירוני בית דגן הרביעית בטבלה ,מנצחת במגרשה הידוע גם כמבצרה ,את קבוצת אליצור יפו ומתקרבת לבני שפי מרחק של 2 נקודות בלבד שבועיים לפני משחק הליגה ביניהם. במשחק עצמו עלתה בית דגן ליתרון כבר בדקה ה 17 אחרי שער עצמי של שמעון בנדי שחקן אליצור. בהמשך שוקי ונטורה כובש וקובע 0-2 בדקה ה 28 ,תוצאה שנשארת גם בתום המחצית הראשונה. בדקה ה 67 גול של רועי אברהם סוגר עניין לבית דגן ואליצור רק מצליחה לצמק משער של שלומי קנזי בדקה ה 77.

גדנ"ע תל אביב ממשיכה להראות שיפור הדרגתי במשחקה והיא מתמודדת בהצלחה עם הליגה .בשישי ארחה את ברית ספורט מעוף והביסה אותה בתוצאה 0-4 . המשחק נפתח אמנם ביתרון לגדנ"ע כבר בדקה ה 3 משער של סבי וודט ,אך בהמשך ראינו קיפאון בהבקעת שערים עד לדקה ה 70 שאז הצליח אלי אוחנה להעלות את גדנ"ע ליתרון 0-2. רק בדקות הסיום כבשה גדנ"ע עוד שני שערים (מעוז טולדו וויליאם פאנוס) והמשחק הוכרע סופית.

משחק מרתק לא פחות נערך בנווה גולן בין קבוצות הפועל נווה גולן ואליצור יהוד. האורחים מיהוד עלו ליתרון מפתיע בתחילת המשחק והוליכו 2-0 ברבע השעה הראשונה (עידן אזולאי ומישל ביטון) נווה גולן התעשתה עם שער מצמק של איתן קורן בדקה ה 22 אולם פנדל שנשרק לזכות אליצור יהוד בדקה ה 30 העלה אותה ליתרון 3-1 משער של כפיר כהן ובהמשך מישל ביטון עם השני שלו ותוצאת המחצית 4-1 לאורחים מיהוד. נווה גולן חזרה למשחק רק בדקות האחרונות כשאשר בן דוד ומשה לוי כובשים בהפרש של דקה (81,82) ואח"כ פנדל בדקה ה 84 ואשר בן דוד שוב כובש ומחזיר את המקומיים למשחק עם תיקו 4-4 וזאת גם הייתה תוצאת הסיום.

תוצאות נוספות : בית"ר עזרא-הפועל רמלה 2-3 , דינמו חולון-א.ס. חולון 0-6 .

 

עידן טוטח(מרים ידיים)וכפיר אגסי,שחקני מכבי יפו מריחים את ריח העלייה חזק חזק.(צילום:לירן דורף)

 

 

ליגה ג' מרכז

הפועל רהט המוליכה ממשיכה להוביל ולנצח הפעם במשחק חוץ מול שגב שלום כשהיא מביסה אותה 5-2 .שגב שלום הוליכה מהדקה ה 8 למשחק משער של נאיף מסעודין אולם אמיר אלפיניש הישווה בדקה ה 32. במחצית 1-1 אבל בהמשך מאגד אלקאדי עם שלושער לרהט לא לפני שנאיף אלמסעודין איזן שוב לשגב שלום בדקה ה 67 . רמי אבוהאני סגר עניין לרהט עם השער החמישי בדקה ה 90.

בני יצלאל השנייה מסיימת רק בתיקו עם הפועל מצליח מה שמגדיל את הפער בינה לרהט. המשחק ברחובות הסתיים בתוצאה 2-2  אילן סלם ואילן טקלה הם שני האילנות שמניבים שערים ליצלאל במשחק .

השלישית קריית גת מנצחת בבית 1-2 את מכבי רחובות ,ואם  היא תנצח את משחקי ההשלמה שלה היא עדיין חזק בתמונת העלייה לליגה ב. ליאור סודמי כבש את הצמד למקומיים ואילו הנרי בוסמוט הבקיע למכבי רחובות במחצית השנייה.

צעירי אלהוזייל מהמקום הרביעי מביסה את בני צפפה מהתחתית במשחק בית בתוצאה 1-6 . (ראה כתבה נפרדת באתר)

בית"ר יפו ציון מדרימה עד לנגב להתארח אצל תל שבע החלשה ולחזור עם שלושת הנקודות . ביתר יפו כבר הוליכה 3-0 במחצית משערים של משה שלמה, אורן נרקיס ויניב רואש אולם תל שבע הצליחה לצמק במחצית השנייה משערים של מוסה ומוחמד אלעאסם. תוצאת הסיום 3-2 לבית"ר יפו.

מ.ס.ראשל"צ מהתחתית ארחה בנחלת יהודה את הפועל חורה ,תוצאת המשחק 5-2 לאורחים מחורה.

 

 

ליגה ג' יזרעאל

אחי איכסל מבססת את עצמה במקום הראשון אחרי הנצחון על בית"ר אל אמל נצרת שמובסת בתוצאה 0-9 .אחי איכסל שלטה לחלוטין במשחק לכל אורכו ומימשה את היתרון לשערים ,כבר במחצית הראשונה הייתה התוצאה 0-4 משלושער של טהא זבידאת הסקורר של הקבוצה ועוד שער של סלים דראוושה

במחצית השנייה כבש עוד צמד סה"כ רביעייה של טהא וגם מוחמד חליילה מוחמד אבוסאלח וג'מאל דראוושה כובשים כ"א שער במשחק.

גם התיקו במשחק הצמרת שהפגיש את השנייה והשלישית בטבלה מכבי נצרת עלית ובני מוסמוס עירון והסתיים בתוצאה 1-1 רק משרת את אחי איכסל שמגדילה את הפער בינה לבין הסגניות ל 6 נקודות ליגה כך שניתן לומר שזהות העולה לליגה ב' די ברורה ותהיה זאת ככל הנראה אחי איכסל שבמצב כזה תחגוג את הדאבל בתום העונה שלישית לקיומה.

דבוריה פגשה את בני עילוט והביסה אותה 1-4 . במשחק שנערך בכפר קמא הוליכה דבוריה 0-1 במחצית משער של מוחמד יוסף. במחצית השנייה עלי כתילאת הוסיף עוד שער ואילו בני עילוט צימקה ל 1-2 משער של מוחמד טאטור. בהמשך המחצית השנייה מועד עזאייזה עם צמד וסוגר עניין 1-4 לדבוריה. במשחק תחתית כעביה ומנשיה זבידה נפגשות למשחק מאוזן גם בתוצאת הסיום שלו ונפרדות בתיקו 2-2 .מוחמד סעידה מבקיע את הצמד למנשיה. במשחק נוסף חסר יומרות ,בית"ר אום אלפחם –הפועל בני נצרת 2-1 . אל איתחד נצרת –בית"ר עפולה 1-1 .

 

 

ליגה ג' שומרון

ההכרעה הסופית לגבי זהות העולה תדחה כנראה לאחר ששתי הקבוצות המתמודדות מנצחות והפער עומד עכשיו על נקודה אחת . לג'סר אזרקה נותר משחק אחד ויש לה כרגע 60 נקודות ליגה ואילו אור עקיבא עם 59 נקודות ושני משחקים שנותרו .

הפועל ג'סר אזרקה מנצחת כאמור במשחק הבית נגד בני זמר כשהיא מביסה אותה בתוצאה 0-5 .במחצית הראשונה 0-2 משערים של ענאן חלבי ויזרעלוב ואילו במחצית השנייה היו אלו שרון סעדה, נימר גו'ברן ושוב ענאן חלבי שתורמים משלהם את השערים לג'סר.

מכבי אור עקיבא מביסה את מכבי ג'סר בתוצאה 0-7 עם צמדים של גילי ביגי דודו לב טוב וכפיר רביבו .

מ.ס. קריית ים לא מתקשה בחוץ נגד בית"ר חדרה מהתחתית כשדנו נניקשוילי מבקיע רביעייה ואילו אליקו אקבל ואיציק גולדשטיין מוסיפים משלהם,תוצאת הסיום 6-1 לקריית ים.

 הפועל יקנעם מנצחת עם 0-1 קטן את מכבי נוה שאנן משער של אלי קסטיאל .

בשבת משחק מרכז טבלה חסר יומרות בין ספורטק חיפה ותל חנן . ספרטק מארחת ומביסה 1-4 . לקבוצה כבשו אבי חידאלה ,לאוניד קפלן עם צמד ,ואיון סלניקוב. לתל חנן כבש יניב אלימלך ובנוסף החמיצה הקבוצה פנדל שרק היה מצמק את התוצאה אך לא משנה את ההפסד.

מכבי פרדיס ארחה את מכבי דליאת אלכרמל שכבר איבדה למעשה את הסיכוי לעלות ליגה ותסתפק במקום השלישי.במשחק עצמו שנערך בפרדס חנה כבשו לדליה חמוד נסראלדין ואמיר חלבי שהבקיע שלישייה מתוכה שני פנדלים.

 

 

ליגה ג' גליל עליון

המרוץ הצמוד לעלייה לליגה ב' נמשך ולא הושגה הכרעה לאחר משחקי השבת. מכבי עכו במקום הראשון ואילו איחוד בני מג'דאלכרום אחריה במקום השני עפ הפרש של נקודה אחת . לשתי הקבוצות נותרו שני משחקי ליגה בעוד שהשלישית בני נחף עם נקודה אחת פחות ומשחק אחד בלבד שנותר.

בני מג'ד אלכרום סיימה את המשחק עם בני עראבה בתיקו 3-3 מה שבעצם הישווה את מספר הנקודות שלה למכבי עכו המתמודדת השנייה על העלייה.

גם במחצית הייתה התוצאה תיקו 2-2 ,ובני עראבה אף הובילה 2-0 אולם מג'דאלכרום הישוותה משערים של עומר סבע ומוחמד כראים.במחצית השנייה העלה מוחמד דראוושה את בני עראבה ליתרון 3-2 ואילו מג'ד הישוותה רק בתוספת הזמן משער של מוחמד קיואן שעוד משאיר אותה בתמונה. מכבי עכו ארחה בצור שלום את עין מהאל ורותם לזמי העלה אותה ליתרון 0-1 במחצית הראשונה. דביר בראון הבקיע את השני ואילו טארק אבוליל צימק לאורחים . תוצאת הסיום 1-2 לעכו.(ראה כתבה נפרדת באתר)

בני ירכא החלשה ארחה בנחף את בני כאבול וספגה ממנה שישייה .אחרי 2-0 במחצית ,כבשה כבול עוד רביעייה ובני ירכא הצליחה רק לצמק ל 6-2 בסיום מצמד של נור מולא. לבני כבול כבשו סובחי שולי ,איימן עות'מן (2)אסעד חמדוני איהב חטיב ועלי הייבי.הפועל בני בעינה –הפועל שפרעם 2-3 .

 

 

ליגה ג' שרון

משולש צמרת מטורף שמשאיר אותנו במתח עד למחזור הסיום . לאחר משחקי המחזור ה 27 בקעת הירדן ראשונה עם 67 נקודות ואילו עירוני אריאל ובית"ר פתחת תקווה דולקות אחריה ולשתיהן נקודה אחת פחות.בנוסף לכך אמורות הקבוצות להיפגש ביניהם למשחקים ,בעוד שבועיים ייערך משחק בין עירוני אריאל ובקעת הירדן ואילו במחזור האחרון תפגשנה קבוצות בית"ר פתח תקווה ועירוני אריאל. בכל מקרה משלושה רק לשתי קבוצות סיכוי לעלות ליגה ,אחת מהמקום הראשון והשנייה ממבחני העלייה נגד קבוצה בליגה המקבילה ככל הנראה מחוז תל אביב.

בית"ר פתח תקווה שוב מזגזגת והפעם מפסידה לצעיר טייבה במשחק חוץ . התוצאה 1-3 לצעירי טייבה כשפתח תקווה גם נותרת עם 9 שחקנים עד לסיום המשחק . לטייבה כבשו סאמר עזאם יוסף ג'בארה וחוסאם יאסין. לפתח תקווה כבש דודי רוזנפלד(סיקור מורחב באתר)

הפועל בקעת הירדן עולה למקום הראשון אחרי הניצחון החשוב 3-2 במשחק החוץ נגד עלייה כפ"ס שאף נותרה בעשרה שחקנים לאחר שדודי בכר הורחק לקראת הסיום.(ראה כתבה נפרדת באתר)

עירוני אריאל מנצחת בבית את בית"ר טוברוק בתוצאה 0-2 ונשארת חזק בתמונת העלייה (ראה כתבה נפרדת באתר)

 

דור מרקוביץ',עירוני אריאל חזק בתמונת העלייה לליגה ב.(צילום:לירן דורף)

 

תל מונד פגשה בשישי את בית"ר אריאל כשארחה אותה במגרש תל מונד .שילוב של תצוגה חלשה של האורחים יחד עם רצון והתלהבות של שחקני תל מונד הובילו לתוצאת המשחק שבו הובסו האורחים 1-7 . לתל מונד כבשו כבר במחצית הראשונה אורן פליישמן וג'ורג' וולסן (2 שערים כ"א ) וכן תומר חדד ואייל כהן .למעשה המשחק כבר הוכרע במחצית כשהתוצאה הייתה 0-6 לתל מונד ובמחצית השנייה נכבשו שני גולים אחד לכל קבוצה אולם התבוסה לא שונתה. בשבת נפגשו קבוצות בני רעננה ואחווה טייבה במשחק בית של רעננה אולם דווקא האורחים היו טובים יותר אחרי שכבר הוליכו 4-0 במחצית משערים של קאיד בלעום (שלושער) וויסאם חג' יחיא. רעננה שכבר איבדה עניין בצמרת ,הצליחה לצמצם נזקים משני שערים במחצית השנייה של אופיר מיארה וצח טולדו אולם זה לא הספיק לה ואחווה טייבה עוד נתנה גול בדקות הסיום מכיבוש של דיא טיבי מה שחתם את תוצאת המשחק 5-2 לאחווה .

מ.ס. טירה התארחה אצל הפועל כפר קאסם החלשה וניצחה אותה 3-1 . היה זה שוב מחמוד בשארה עם צמד לטירה ווג'די מנסור הבקיע את השלישי.מנגד לכפר קאסם צימק לוטפי סרסור במחצית השנייה.

שאר התוצאות :בני קלאנסווה-בית"ר אורנית 2-6 ,הפועל כפר ברא-מכבי ג'לג'וליה 1-0 .

 

 

 



תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?