שדרות תתארח באשדוד, שמשון ת"א תצא לג'ת

שחקני שדרות (אורי גבאי) שחקני שדרות (אורי גבאי)
מחזור נוסף בליגה ב' דרום כאשר במוקד שדרות תצא למשחק חוץ קשה באשדוד על כרטיס העלייה לליגה א', קריית מלאכי תקווה לאיבוד נקודות של השתיים

המחזור ה-29 בליגה ב' דרום ב'. מכבי עירוני שדרות תצא למשחק עונה מול מכבי עירוני אשדוד. שדרות מגיעה למשחק החוץ באשדוד בכושר נהדר לאחר ניצחון ביתי 0:2 על מכבי עירוני נתיבות וממשיכה לשמור על הפסגה הפרש נקודה מהשנייה מכבי עירוני אשדוד.

במחזור הקודם שיחקה הקבוצ מול הפועל לוד ולא התקשה לנצח בתוצאה 0:3. שחקניו של עופר טלקר מגיעים לרגע האמת, כל תוצאה מלבד ניצחון עשויה להוריד את הקבוצה מראשות הטבלה, ניצחון יקרב את הקבוצה לליגה א'. מכבי עירוני אשדוד חוזר למגרשה הביתי למשחק במשחק של להיות או לחדול עבור הקבוצה. במסגרת המחזור האחרון ניצחה הקבוצה 2:3 את בית"ר מעלה אדומים. מחזור קודם לכן שיחקה מול בית"ר גבעת זאב וניצחה בתוצאה 0:3. עופר טלקר פוגש בשי מאור, צמד המאמנים עטורי הניסיון ינסו להוביל את קבוצתם לניצחון.

השלישית, מכבי קריית מלאכי, תארח במגרשה את עירוני מודיעין ותצפה לתוצאת תיקו במשחק באשדוד. מלאכי המשיכה במסלול הניצחונות במחזור האחרון בו הביסה 1:4 את בית"ר קריית גת. מודיעין מנגד תגיע למלאכי לאחר הפסד ביתי 2:0 למ.ס באר שבע. מחזור קודם לכן הביסה הקבוצה במשחק החוץ את בית"ר קרית גת בתוצאה 2:6.

בתחתית: הפועל לוד תארח במגרשה הביתי למפגש מסקרן את בני יצ'אלאל רחובות. שתי הקבוצות הסמוכות זו לזו בטבלה מגיעות למשחק בידיעה שהפסד יקרב את המפסידה לליגה ג'. לוד סיימה במחזור האחרון במשק החוץ מול בני אילת בתיקו 1:1. בני יצ'אלאל רחובות נוצחה במגרשה 3:1 מול הפועל ירוחם. בית"ר מעלה אדומים תצא למשחק חוץ מול שיכון המזרח במטרה לשוב למסלול הניצחונות ולהתרחק מהמקום ה-14. הקבוצה נוצחה במחזור האחרון 3:2 מול מכבי עירוני אשדוד. שיכון המזרח ניצחה 1:2 את בית"ר גבעת זאב.

שאר משחקי המחזור:
בית"ר קריית גת - בית"ר גבעת זאב.
מ.ס דימונה - מ.ס באר שבע.
הפועל ירוחם - עירוני כסייפה.
מכבי עירוני נתיבות - בני אילת.

ליגה ב' דרום א':
המחזור ה-27 בליגה ב' דרום א' יושלם אחר הצהריים באצטדיון בבאקה אל גרבייה בו תארח הפועל איחוד בני ג'ת את שמשון תל אביב. הקבוצה הביתית מדורגת במקום ה-8 במאזנה 39 נקודות, הפרש 4 נקודות מהמקום החמישי המוביל למשחקי הפלייאוף בסיום העונה.

ג'ת סיימה במחזור האחרון בניצחון ביתי 0:3 מול הוד השרון במשחק הנערך בטייבה. מחזור קודם לכן נוצחה הקבוצה במשחק חוץ 1:0 על ידי הפועל נחלת יהודה. בקבוצה מצפים להמשכיות חרף הניצחון מול הוד"ש, ניצחון והקבוצה תקטין את ההפרש לנקודה מהמקום החמישי. שמשון תל אביב יוצאת למשחק החוץ בג'ת בציפייה רבה, ניצחון יקנה לקבוצה בסיום המשחק את ראשות הטבלה ויפתח פער של 2 נקודות מהמקום השני. הקבוצה סיימה במחזור האחרון במשחק החוץ מול הפועל נחלת יהודה וניצחה בתוצאה 0:3. מחזור קודם לכן שיחקה הקבוצה במגרשה מול בני טייבה וניצחה בתוצאה 0:2. שחקניו של צביקה לוי מודעים לחשיבות המשחק, ניצחון והקבוצה תעפיל למקום הראשון מחזור אחד לסיום עונת המשחקים.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מקום בפלאוףיי
(ג׳ת: 09:48 02-04-2019)
ילה ג׳ת בכול הכוח אנשלה ניצחון
2
אור יהודה
(יכקב: 10:00 02-04-2019)
שמשון קבוצה יקרה הכל תלוי בכם . סובלנות היום במשחק ניצחון קטן היום ועוד ניצחון ביום שישי ויש ליגה א . בהצלחה
3
סוכן השחקנים לא מצליח
(יוסי: 10:04 02-04-2019)
גת מנצחים את המשחק ובעונה לא טובה עולים לפלאוף. סוכן השחקנים לא מצליח בנתיים לשכנע את אנשי גת. שחקנים של גת היקרים אל תתנו לסוכן השחקנים לשכנע אתכם. ויצמן יער יושב לו על הזנב ולעוד גורמים מהמשולש
4
אורן יחזקאל את מי קנית במשחק הזה?
(א.זליוונסקי: 11:23 02-04-2019)
חייבים לעצור את האיש הזה
5
כתבה
(מני: 11:26 02-04-2019)
יפה טובה ואיכותית סוף סוף כל הכבוד לכתב

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?