סיכום המחזור האחרון של ליגות ב' דרום א' וב'

שחקני אור יהודה (אורי רחביה) שחקני אור יהודה (אורי רחביה)
ברכות חמות לעולה החדשה לליגה א' דרום, מכבי עירוני אשדוד. שמשון תל אביב ומ.כ. אור יהודה יתמודדו על העלייה במשחק של הכל או כלום

ליגה ב' דרום א':
שמשון תל אביב מוליכת הטבלה אירחה את הפועל קריית אונו למשחק בו ניצחון יקנה לקבוצה את כרטיס העלייה לליגה א', אך שחקניו של צביקה לוי לא הצליחו לעשות זאת מול שחקני קריית אונו שהציגו רוח ספורטיבית ואופי רב על כר הדשא, וסיימו בתיקו ללא שערים.

השנייה בטבלה, מ.כ אור יהודה, אירחה במקביל את צעירי טייבה מתחתית הליגה. שחקניו של יעקב טל ניצחו בתוצאה 1:2, מתן ארביב ואיגור איילין (עצמי) כבשו לאור יהודה מול שער מצמק של יחיאל צגאי. אור יהודה מסיימת את עונת המשחקים במקום השני במאזן נקודות זהה לשמשון תל אביב, כאשר שתי הקבוצות יפגשו למשחק בו תיקבע זהות העולה לליגה א'.

בית"ר רמת גן, שפתחה את העונה בתחתית הליגה רושמת הצלחה גדולה לאחר ניצחון 0:9 על רו"ח תל אביב ומסיימת במקום ה-4. כבשו לר"ג: אוריאן יעקב, בר אהרוני (צמד), יחיאל זכריה, טל שטח (צמד), מוחמד שרבוש, ליאל לוי. עירוני בית דגן מעפילה למשחקי הפלייאוף מהמקום השלישי לאחר ניצחון ביתי מול מכבי עמישב פתח תקווה שנותרה מחוץ למשחקי הפלייאוף. כבשו לבית דגן: אלמוג סמט כהן (צמד), גל גוטליב ודוד קראינסקי. לעמישב כבש: בר מזרחי.

בתחתית: הפועל נחלת יהודה ירדה לליגה ג' לאחר תיקו 3:3 מול הפועל הוד השרון. כבשו לנחלת יהודה: רוני אוחנה (צמד) וירין מדר. להוד"ש כבשו: תמיר כלף (צמד) ודן קובלסקי. הפועל כפר ברא תתמודד במשחקי המבחן על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה ב'. כפר ברא סיימה במקום ה-14 לאחר תיקו 2:2 מול בני טייבה. כבשו לבני טייבה: ויסאם סנדיאני ומוסטפא מסאורה. לכפר ברא כבש: עומר עראקי (צמד).

שאר תוצאות משחקי המחזור:
הפועל כפר קאסם שועאע - הפועל איחוד בני ג'ת 1:1.
בית"ר פתח תקווה - בני יפו 4:4.

ליגה ב' דרום ב':
מכבי עירוני אשדוד התארחה אצל בני אילת למשחק בו ניצחון יקנה לצהובים-כחולים את כרטיס העלייה לליגה א'. שחקניו של שי מאור שניצחו באמצע השבוע את מכבי עירוני שדרות, חסרו מספר שחקני הרכב למשחק אך שער ניצחון בדקה ה-51' של תומר בן חיים העניק לקבוצתו את כרטיס העלייה לליגה א'.

השנייה בטבלה, מכבי קריית מלאכי, התארחה אצל בית"ר גבעת זאב למפגש קצוות, שער ניצחון בתוספת הזמן של דייב פינטו העניקו לכתומים ניצחון ליגה 23 העונה ואת המקום השני לקראת משחקי הפלייאוף. מכבי עירוני שדרות פגשה במגרשה את שיכון המזרח לאחר ההפסד למכבי עירוני אשדוד באמצע השבוע. האורחים עלו ליתרון משער של גל אסולין אך עופר אברה ודרור ויצמן כבשו לשדרות שניצחה 1:2.

מ.ס דימונה סיימה במקום הרביעי בטבלה, קבוצתו של רונן ויינשטיין תנסה להעפיל לליגה א' דרך משחקי הפלייאוף אך קודם לכן הביסה בתוצאה 2:5 את עירוני מודיעין. כבשו לדימונה: ערן זגר, דודו כהן (שלושער) ואבי מסיקה. למודיעין כבשו: ניסים אזרזר וקורל רודיטי. הפועל ירוחם רושמת עונה מוצלחת בה הקבוצה תשחק במסגרת משחקי הפלייאוף. ירוחם הביסה במשחק החוץ 0:3 את מ.ס באר שבע, כבשו לירוחם: אלירן אפריאט ודודו פלס (צמד).

בתחתית: הפועל לוד תתמודד במשחקי המבחן לאחר שסיימה במקום ה-14. שחקניו של אופיר רגב נוצחו במשחק החוץ 3:0 על ידי עירוני כסייפה. כבשו לכסייפה: דיא עבועיאדה, דוד סויסה וווליד אזברגה. בני יצ'אלאל רחובות נפרדה מליגה ב' בהפסד ביתי 3:0 למכבי עירוני נתיבות. כבשו לנתיבות: אליאב ישראל, השאם אלעתמין וישראל פרץ.

שאר תוצאת משחקי המחזור:
בית"ר מעלה אדומים - בית"ר קריית גת 0:3.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שלכם לעירוני
2
בהצלחה
(יפו : 14:34 07-04-2019)
טעות ר"ג מקום שלישי
3
איזה סיומת. עד הרגע האחרון
(Moshe Barak: 15:03 07-04-2019)
אי אפשר היה לדעת מי תעלה, מי תרד ומי בפליאוף. בדרום א' המפסידה הגדולה היא עמישב שבמרבית הזמן הייתה מועמדת יציבה לפלייאוף אך סידרה של איבודי נקודות גרמה לנשירתה למקום ה 6. המרויחה הגדולה היא ביתר ר"ג שעשתה זאת בגדול עם סיבוב שני אדיר. המשך בתגובה הבאה
4
לך הביתה אתה כישלון , הרסת שכונה גדולה , היכן כל הכסף שנתנו העיריה
5
מנחוס
(אפי: 14:48 08-04-2019)
יעקב את אתה מנחוס
6
ל5
(בשם השם נעשה ונצליח : 13:45 12-04-2019)
יעקב טל נסיך והצליח להעלות את אור יהודה מה שלכם לא הסתדר כל כך אבל בסדר תלמדו לפרגן זה לא יזיק לכם אנשים קטנים
7
לאפי הסמרטוט
(ל5 אפי הסמרטוט : 21:49 12-04-2019)
בוא למצוץ סוכריה חמוד מנחוסית אחותך יש לך עוד הרבה מה ללמוד מיעקב
8
ליגה ב דרום א'
(משה: 11:37 14-04-2019)
לפי אתר ההתאחדות שמשון במקום השני למרות יחס שערים טוב יותר. איך זה?
9
משחקי פלייאוף
(משה: 10:10 16-04-2019)
יש אפשרות לרשום פה את סדרת משחקי הפלייאוף ליגה ב דרום א שעות מיקום ותאריכים?!
10
מגיע
(יעקוב: 05:32 05-05-2019)
מגיע לנחלת לרדת ליגה ההידרדרות החלה לפני שנים זילזלו במאמני קבוצות הילדים לא דאגו לשחקני בית השתמשו בקבוצה לצרכים אישיים של מספר אנשים וזו התוצאה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?