ניצחון ענק לשקמה על בני יהוד, הפועל גדרה בגמר המחוזות

שחקני השקמה, ניצחון ענק (מכבי השקמה פייסבוק הקבוצה) שחקני השקמה, ניצחון ענק (מכבי השקמה פייסבוק הקבוצה)
היום (ב') נערכו משחקי חצי גמר הפלייאוף של ליגות ג'. מכבי עירוני יפיע גברה על בסמת טבעון, כפר יונה ניצחה את פרדסייה וניצחון מתוק

ליגה ג' גליל עליון:
הפועל טובא זנגריה אירחה את הפתעת העונה מ.ס חצור הגלילית. הקבוצה הביתית העפילה למשחק הגמר לאחר ניצחון דרמטי בדקה ה-120 שקבע 1:2, טובא סיימה את המשחק בעשרה שחקנים. כבשו לטובא: חאלד הייב וייזן מרעי. לחצור הגלילית כבש: מאור בן לולו. חצור הגלילית מסיימת עונה גדולה ותנסה להעפיל בעונה הבאה לליגה ב', טובא זנגריה תתכונן למשחק הגמר במטרה להעפיל לליגה ב'.

ליגה ג' גליל תחתון:
מכבי עירוני יפיע אירחה באצטדיון בעילוט את מכבי בסמת טבעון וניצחה 2:3. יפיע תשחק במשחק הגמר,בעוד שבסמת טבעון יכולה להיות גאה בהישג השנה.

ליגה ג' יזרעאל:
מכבי אום אל פאחם פגשה את ההפועל עין סהלה. שתי הקבוצות הציגו במחצית הראשונה משחק מאוזן בו אום אל פאחם היתה מסוכנת אך לא ניצלה זאת לכיבוש שערים. במחצית השנייה עלי פתחי ומחמוד תלס כבשו לאום אל פאחם, והעניקו לקבוצה הביתית ניצחון 0:2 וכרטיס למשחק הגמר.

ליגה ג' שומרון:
בית"ר חיפה אירחה במגרשה את בני קלנסוואה למשחק בו שתי הקבוצות ציפו להעפיל למשחק הגמר. על כר הדשא שחקני בית"ר חיפה המשיכו בכושר המשחק והיכולת המצויינת והביסו את קלנסוואה 0:5. כבשו לחיפה: אושר איזנקוט (צמד), אליהו דרעי (צמד) וגל מלכה.

ליגה ג' שרון:
מכבי עירוני כפר יונה תפגוש במשחק הגמר את מכבי השקמה מליגה ג' מחוז תל אביב. כפר יונה אירחה במגרשה הביתי לדרבי את הפועל פרדסייה וניצחה בתוצאה 1:3. כבשו לכפר יונה: מלאש הבטמו (צמד) לפרדסייה: שער עצמי.

ליגה ג' תל אביב:
מכבי השקמה אירחה במגרש האימונים סמוך לאצטדיון רמת גן את בני יהוד. מחזיקת הגביע המשיכה בעונה הנפלאה שחווה הקבוצה והביסה 1:5. כבשו להשקמה: אביה נדלר (צמד), שון צופי, איתי בוקסנבוים ואור אגם. לבני יהוד כבש עדי שמאי.

ליגה ג' מרכז:
הפועל גדרה פגשה את הפועל בני אשדוד לשחזור משחק הפלייאוף מהעונה שעברה, בה ניצחה הפועל גדרה בתום הארכה בבעיטות עונשין. על כר הדשא ליאור סויסה ואניס טועמה כבשו לגדרה שחגגה שנה שנייה ברציפות עלייה למשחק הגמר, וניצחון על אשדוד. גדרה תפגוש במשחק הגמר את

ליגה ג' דרום:
מכבי באר שבע אירחה באצטדיון וסרמיל את מכבי ערד תמר. כבר בדקה ה-15 מכבי ערד תמר עלו ליתרון משער של מארק מולוצ'ניקוב, אך מכבי ב"ש חזרה למשחק כעבור שמונה דקות. בסיום תשעים הדקות התוצאה עדיין הייתה 1:1, ובהארכה שוב ערד עלתה ליתרון והפעם מרגליו של שלמה נגש אך ב"ש השוותה ואף עלתה ליתרון, בסיום 2:3 למכבי ב"ש שעולה לגמר המחוזות.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עוד עונה לפח ביהוד
(יהודניק: 10:00 09-04-2019)
לא פלא לא מגיעים למשחקים קבוצה שמנוהלת שכונה בלי אף שחקן בית חצי קבוצה שעוזבת באמצע עונה דווקא במקום 1 בגלל בעיות אגו וככה זה נראה
2
השקמה לשחזר ההיסטוריה
(יעקב: 10:36 09-04-2019)
שהיינו ילדים השקמה היתה בליגה השניה מקווה שנעלה ונוכיח לחיון שמחק אותנו
3
שה שה השקמה
(שיקמאי: 13:55 09-04-2019)
להחזיר עטרה ליושנה. ראש העיר גדל בשקמה,יתן כסף!!!
4
השקמה לעלות ליגה
(איציק השמן: 17:49 09-04-2019)
השנה עולים חיון גזזת את המיגרש תתבייש גזלן

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?