בקרב הישיר על הפלייאוף: ניצחון גדול להרצליה על זלפה

כובשי השערים להרצליה כובשי השערים להרצליה
לאחר ההפסד המשפיל מול צור שלום, הגיעה הרצליה דרוכה ובקרב הישיר על הפלייאוף ניצחה את זלפה. ניסטל: "זה היה ניצחון ענק". אוזן זעם אחרי המשחק

הפסד מביך היה בסוף השבוע להפועל הרצליה שהפסידה בביתה למכבי צור שלום, אך הקבוצה של מומו ניסטל ידעה להתעשת והשיגה ניצחון יוקרתי על בני זלפה שמצידה איבדה גובה בקרב הישיר על הפלייאוף העליון. בזלפה הבהירו עם הגעתו של מוריס אוזן כי המטרה היא להתברג בחמישייה הראשונה, ואי עמידה במטרה תיחשב לאכזבה.

זלפה פתחה טוב את המשחק אבל דווקא הרצליה עלתה ליתרון בדקה ה-30. החלוץ אלירן שמש קיבל כדור נהדר, ו-15 מטרים מהשער בעד מדויק וקבע 0:1. חמש דקות למחצית אירע האירוע המשמעותי במשחק כאשר איתמר כהן מזלפה הגביהה לרחבה, והבלם מנאר דראוושה נגח פנימה אך השער נפסל על ידי צוות השיפוט. במשך דקות ארוכות זעמו אנשי זלפה אך לא הצליחו לשנות את רוע הגזרה.

בתחילת המחצית השנייה זלפה נראתה טוב יותר אבל התקשתה להכניע את שוער הרצליה. מאמן זלפה מוריס אוזן רצה להשוות ושלח את כל הכלים ההתקפיים למשחק כולל החלוץ, חסיב אבו רוקון, שקבע שיוויון 1:1 בדקה ה-79, כאשר האחרון קיבל כדור משמונה מטרים ובעט מדויק פנימה.

זלפה לא ויתרו וניסו להכריע את המשחק, אבל דווקא הרצליה יצאה להתקפה מצוינת בדקה ה-87 כאשר גיא רפאלי שלח כדור מדויק לאושר טפירו המחליף, וזה קבע את תוצאת המשחק. 1:2 בסיום, ואכזבה קשה בזלפה שאף גרמה לאוזן להביע את זעמו על חלק מאנשי קבוצתו.

המאמן המנצח, מומו ניסטל, אמר לאחר המשחק: "זה היה ניצחון ענק אחרי המפלה מול צור שלום. כל המערכת כולל השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה עשו הכל כדי לתת שקט ולחזור למקום השלישי. חייבים לציין שזלפה קבוצה מצוינת".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הכי חשוב שהוא יביא את הכלבים שלו בכל מקום, גיא רפאלי, שלומי מרד ועוד שחקנים שבטורניר של תנובה לא הייתי מזמין אותם, ואנחנו בזלפה אין לנו מושג על מעלילותיו של מורס אוזן
2
בורחים הכח לא יצליחו
(הסגול: 14:33 09-04-2019)
גם אביב חדד וגם איתמר נטשו באמצע העונה את הכח לכן רובצת עליו קללת אי הצלחה.תבדקו אותי ותיווכחו שכל שחקן שנטש שנה שעברה לא הצליח באף קבוצה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?