מכבי קריית מלאכי נגד הפועל ירוחם, מכבי עירוני שדרות - מ.ס דימונה

שחקני שדרות (אורי גבאי) שחקני שדרות (אורי גבאי)
משחקי פלייאוף העלייה בליגה ב' דרום ב' יתקיימו בסוף השבוע. מכבי קריית מלאכי תארח במגרשה את הפועל ירוחם, ובמקביל מכבי עירוני שדרות תארח את מ.ס דימונה

מכבי קריית מלאכי - הפועל ירוחם
מכבי קריית מלאכי תתחיל במסע אל ליגה א' דרך משחקי הפלייאוף. הקבוצה סיימה את עונת המשחקים בליגה ב' במקום השני בליגה שבמאזנה 71 נקודות חוזרת למגרשה הביתי כדי לארח את הפועל ירוחם, שכל תוצאה מלבד ניצחון ועונת המשחקים תסתיים מוקדם מהצפוי עבור הקבוצה. במסגרת המחזור האחרון שיחקה הקבוצה בחוץ מול בית"ר גבעת זאב וניצחה בתוצאה 0:1. מחזור קודם לכן אירחה הקבוצה את עירוני מודיעין וניצחה בתוצאה 1:5. במלאכי מצפים לשחזר את ההצלחה ממשחקי הפלייאוף בעונה שעברה, כאשר העפילה  עד למשחק הגמר מול אור יהודה ונוצחה.

הפועל ירוחם יוצאת למלאכי לאחר עונה גדולה בה הקבוצה חוותה חילופי מאמנים, אך השיגה את כרטיס העלייה למשחקי הפלייאוף. הקבוצה סיימה את עונת המשחקים במקום ה-5 שבמאזנה 63 נקודות. במסגרת המחזור האחרון שיחקה הקבוצה מול מ.ס באר שבעו וניצחה בתוצאה 0:3. מחזור קודם לכן ניצחה הקבוצה בתוצאה זהה את עירוני כסייפה. לקראת המשחק בירוחם מצפים להמשיך ביכולת, ואף להפתיע במשחקי הפלייאוף.

מאמן הקבוצה, מוטי עטר, התייחס למשחק: "מתכוננים למשחק מאוד קשה מול קבוצה מאוד מנוסה במעמד הזה, מה שגם שיש להם את יתרון הביתיות. מצד שני יודעים שמהמשחק הזה אין דרך חזרה, רוצים להיות ההפתעה הנעימה של העונה הזו. נבוא לשחק ולתת הכל על מנת להעפיל לשלב הבא, אנחנו כצוות מאמינים בשחקנים ומקווה שנעפיל בעזרת השם".

שתי הקבוצות נפגשו בליגה העונה פעמיים, בסיבוב הראשון אירחה מכבי קריית מלאכי וניצחה בתוצאה 0:1. בסיבוב השני ניצחה ירוחם בתוצאה 1:3.

מכבי עירוני שדרות - מ.ס דימונה
המשחק המרכזי במסגרת משחקי הפלייאוף בליגות ב' דרום. שדרות תארח את מ.ס דימונה למפגש מסקרן בו קבוצה אחת תמשיך במשחקי הפלייאוף ותעפיל למשחק הגמר מול המנצחת בין מלאכי / ירוחם, כאשר המפסידה תסיים את עונת המשחקים מוקדם מהצפוי ובאכזבה גדולה. עופר טלקר וחניכיו מגיעים למשחק הפלייאוף לאחר סיום עונת המשחקים במקום ה-3 ועם 70 נקודות במאזן הקבוצה. במסגרת המחזור האחרון אירחה הקבוצה במגרשה הביתי את שיכון המזרח וניצחה בתוצאה 1:2. מחזור קודם לכן נוצחה הקבוצה על ידי מכבי עירוני אשדוד בתוצאה 3:2. בשדרות נערכים לקראת המשחק הביתי עם ציפייה להעפיל למשחק הגמר יחד עם סגל שחקנים מהטובים בליגה ובינהם: מיכאל קירטבה, דרור ויצמן, רפי עמוס, עופר אברה ודור אלקבץ. מי שיחזור לסגל הקבוצה ויעמוד לרשותו של טלקר הוא חלוץ הקבוצה, מיכאל קירטבה, שריצה עונש הרחקה במחזור האחרון.

מ.ס דימונה תצא לשדרות בתקווה להעפיל למשחק הגמר מול המנצחת בין מלאכי לירוחם. קבוצתו של רונן ויינשטיין סיימה את עונת המשחקים המקום ה-4 שבמאזנה 63 נקודות. במסגרת המחזור האחרון סיימה הקבוצה את עונת המשחקים בניצחון 2:5 על עירוני מודיעין. מחזור קודם לכן שיחקה הקבוצה מול מ.ס באר שבע וסיימה בתיקו 0:0.

בדימונה מבינים את חשיבות המשחק, לאחר קיץ בו השקיעו בסגל שחקנים והעמידו תקציב גבוה במטרה להעפיל לליגה א'. בין השמות אפשר למצוא את: פיראס עווד, שמעון לוגסי, ערן זגר ודודו כהן.

קפטן הקבוצה, משה אסולין, התייחס לקראת המשחק: "משחק על כל הקופה, ממשיכים לגמר או שנגמרת העונה. משחק קשה מול קבוצה שניצחה אותנו כבר פעמיים בליגה מקווה שנשנה את זה במשחק הקרוב".

שתי הקבוצות נפגשו במסגרת הליגה העונה פעמיים. בסיבוב הראשון אירחה מכבי עירוני שדרות וניצחה בתוצאה 1:3, דימונה אירחה בסיבוב השני והובסה בתוצאה 5:0.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
אנחנו נעלה ליגה
(קרית מאלכי: 22:11 11-04-2019)
שחקן של אשדוד שחק נגד אילת והיה בהרחקה אזברגה
3
הנהלה שלנו יושנים
(לבדוק דחוף: 22:14 11-04-2019)
שחקן של אשדוד שחק נגד אילת והיה בהרחקה אזבארגה החלוץ שלהם הורחק נגד שדרות אחרי המשחק ושחק נגד אילת הפסד טכני
4
ירוחם הציגה כדורגל הכי טוב במהלך כל העונה
5
הפועל ירוחם
(יעקב: 18:12 12-04-2019)
ירוחם קבוצה גדולה לנצח את מלאכי ולהדיח אותה מהפלייאף במלאכי אין על ירוחם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?