הפועל בועיינה נגד מכבי אחווה כפר מנדא בגמר פלייאוף ליגה ב' צפון א'

שחקני כפר מנדא (דף פייסבוק כפר יאסיף) שחקני כפר מנדא (דף פייסבוק כפר יאסיף)
משחקי פלייאוף עליון בליגה ב' צפון א' נערכו בסוף השבוע האחרון. הפועל בועיינה ניצחה 0:1 במגרשה את איחוד בני מגדל כרום. כפר מנדא הביסה בתוצאה 0:3 את בית"ר נהריה

הפועל בועיינה - איחוד בני מגדל כרום 0:1
סגנית מוליכת הליגה אירחה במגרשה הביתי את איחוד בני מגדל כרום במסגרת משחק חצי גמר פלייאוף. שער הניצחון בדקה ה-3 של פראס נאים העניק לקבוצתו את הכרטיס המיוחל למשחק גמר ליגה ב' צפון א'. מג'דל כרום רושמת הצלחה אדירה בדבר העפלה למשחקי הפלייאוף, ותנסה להפתיע גם בעונה הבאה.

מכבי אחווה כפר מנדא - בית"ר נהריה 0:3
הקבוצה הביתית שסיימה את עונת המשחקים במקום השלישי בליגה, מאותת שמוקדם היה להספידה. בשישי אירחה הקבוצה במגרשה הביתי את בית"ר נהריה למשחק מסקרן בין שתי קבוצות שחיפשו דבר אחד, כרטיס עלייה למשחק הגמר. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים כאות לקראת המחצית השנייה.

חמש דקות בתוך המחצית השנייה, יניב דרעי דייק מהנקודה הלבנה, 0:1 כפר מנדא. נהריה חיפשה שער שוויון ומנגד, מוחמד אבוריא כבש את שערו ה-26 העונה בליגה והעלה את קבוצתו ליתרון 0:2. שלוש דקות לסיום המשחק, עלי חביבאללה נכנס כמחליף במחצית השנייה, הצטרף לרשימת הכובשים במשחק וקבע את תוצאת המשחק 0:3 בסיום לכפר מנדא.

הפועל בועיינה וכפר מנדא ישחקו ביום ראשון במשחק הגמר על הזכות להעפיל למשחק גמר המחוז מול המנצחת במשחק הגמר בליגה ב' צפון ב'. שתי הקבוצות נפגשו העונה בליגה פעמיים, בסיבוב הראשון אירחה הפועל בועיינה במגרשה הביתי וסיימה בתיקו רב שערים 3:3. בסיבוב השני אירחה כפר מנדא וניצחה בתוצאה 0:2.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תיקון בשם הקבוצה
(זידאן סאלם : 19:01 16-04-2019)
לצוות דבלבאס שם הקבוצה המדויק הוא מועדון כדורגל אחווה כפר מנדא ולא כמו שאתם כל הזמן כותבים מכבי אחווה כפר מנדא ודפקה הקבוצה שיכת למרכז הפועל לכן שם הקבוצה הנכון הוא הפועל אחווה כפר מנדא אבקש לתקן בכתבות הבאות אני מודה לכם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?