"לקחנו נקודות מכל קבוצות הצמרת, מגיע לנו להישאר"

נשארים עונה נוספת בליגה ב'. שחקני קרית גת נשארים עונה נוספת בליגה ב'. שחקני קרית גת
כך אמר מאמן בית"ר קרית גת, אשר אלפסי, לאחר שקבוצתו ניצחה במשחק המבחן 0:2 את הפועל גדרה

אצטדיון הי"א באשדוד אירח אמש (ראשון) את בית"ר קרית גת מליגה ב' דרום ב' והפועל גדרה מליגה ג' מחוז מרכז למשחק המבחן.

על כר הדשא שחקני שתי הקבוצות רצו לזכות בניצחון. קרית גת שהעפילה בעונה שעברה לליגה ב' רצתה להבטיח עונה נוספת בליגה, ומנגד האורחים מגדרה חוו עונה גדולה אך פספסו את הכרטיס לליגה ב' במחזור האחרון וינסו לחגוג עלייה דרך משחק המבחן.

הפועל עירוני גדרה כזכור פתחה את העונה בצורה נהדרת תחת פיקודו של טל הירשהורן עם הצלחה סנסציונית בליגה, והדחה של מכבי הרצליה מליגה א.'  לקראת סוף העונה החל משבר ואיציק שלום חזר לעמדת המאמן, גדרה שהייתה במאבק ראש בראש נגד בית''ר יבנה סיימה במקום השני. במשחקי הפלייאוף לעלייה ניצחה את הפועל בני אשדוד ממחוז מרכז ומכבי באר שבע מהמחוז המקביל והגיעה למפגש נגד בית"ר קריית גת שבשבוע שעבר ספגה שלישייה משפילה מהפועל לוד.

צמד שערים (80,89) של שלמה שמר תוך 10 דקות הכריעו את גורל המשחק, 0:2 בסיום לבית"ר קרית גת שחוגגת עונה נוספת בליגה ב' דרום ב'. מנגד, הפועל גדרה רושמת עונה שנייה ברציפות בה הקבוצה לא מצליחה להעפיל דרך משחקי הפלייאוף לליגה ב'.

שחקני קריית גת ספגו קללות לאורך כל המשחק במיוחד החלוץ, שלמה שמר, ועוד ממי? מאוהדי העולה לליגה א' מכבי עירוני אשדוד. הסיבה לכך היא שלפני כחודשיים בית"ר קריית גת התארחה באשדוד ושחקני הקבוצה לטענת האשדודים 'שברו רגליים'. בסיום אותו משחק שמר נתפס בעדשות המצלמה מסמן עם היד לכסף לכיוון הקהל והתגרה בו. אמש, האשדודים זכרו את אותו מעשה והגיעו למשחק של קריית גת במטרה להוריד אותה לליגה ג' ואוהדי הקבוצה הגיעו למשחק עם שטרות מזוייפים אותם השליכו על שחקני קריית גת בכל הזדמנות.

מאמן בית"ר קרית גת, אשר אלפסי, אמר ל"דאבל פס" בסיום: "היה קשה, נקלענו לתקופה לא טובה בגלל אשדוד שחיממו את השופטים עלינו ובכל משחק שורקים לנו פנדל ומרחיקים שני שחקנים. עשו עלינו סרטון, שלחו לאיגוד השופטים ומגיעים למשחק חמים. פסלו לנו גולים חוקיים, גם נגד לוד פסלו גול חוקי. לא אמרנו כלום לאור התוצאות שלנו, לקחנו נקודות מכל קבוצות הצמרת, מגיע לנו להישאר".

הקבוצה חסר 2 שחקני הרכב במשחק מול הפועל גדרה, מה הוביל לניצחון?
"הנחישות והמהירות שלנו בהתקפה. היינו רגועים וידענו שכל שיעברו הדקות הכושר הגופני יכריע וזה מה שקרה לשמחתי".

בפתיחת המשחק נזרקו לכר הדשא שטרות כסף זכר למשחק מול מכבי עירוני אשדוד. כיצד זה השפיע על השחקנים?
"לצערי הקהל של אשדוד חשב שקריית מלאכי שלמו לנו שנילחם מולם. אמרתי ואגיד שוב, אנחנו נלחמים על החיים שלנו בליגה ועובדה שנקלענו למבחנים".

לאחר עונה מלאה תהפוכות, לאן פניה של בית"ר קרית גת בעונה הבאה?
"מקווים ושואפים לסיים במקומות 5-7, נחזק את סגל הקבוצה במטרה לעמוד במטרות".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אלפסי
(א: 09:28 22-04-2019)
כל הכבוד לביתר קרית גת. ולאשר אלפסי . בקרית מלאכי .אוהבים אותך אשר. ואשדוד שיאכלו את הכובע. נישארתם. בזכות כל הכבוד
2
אשר אלפסי אתה בושה!
(רק עירוני: 09:56 22-04-2019)
תתבייש לך ! אנחנו חיממנו את השופטים עליכם?!? באתם לאשדוד בשביל לשבור לנו את הרגליים, אם לא השופט הדביל שהיה הייתם מקבלים שם 4 אדומים.ובקשר לסרטון שיצרנו, שידע כל מאמן פח זבל שמכין את הקבוצה שלו לשבור רגליים לקבוצה היריבה שעירוני לא תשתוק לעולם !
3
ליאור סוויסה ירד לפח אשפה
(איפה ליאור סוויסה חחחחח: 10:46 22-04-2019)
גדרה יא מנחוסים אכלתם צינור תמשיכו לנסות לעלות ליגה.....מכרתם משחקים בעבר תסבלו בעתיד
4
משבר בגדרה
(אוהד מגדרה: 11:39 22-04-2019)
הצחקתם אותנו !!! המאמן עזב 5 מחזורים לסוף אחרי שניצחו 5:0 את בת ים בשבוע אחר כך חזרו למקום ראשון . אבל משחק ההפסד שיזכר כל העונה באשדוד עד רבע שעה לסיום מוביל 2:0 מפסיד 4:2 ונותן ליבנה עלייה היה לנו מאמן מצוין שעשה עונה מדהימה עד שקילקלו כל היועצי
5
6
בכיינים
(מנשה: 17:03 22-04-2019)
אשדוד תתביישו התרגלת שקבוצות מגיעות וחוטפות בראש. סוף סוף הגיע ביותר קרית גת ונתנה לכם מלחמה והוציאה נקודה. שעה וחצי לא יצאנו מהמשרד ועל מה ? קרית מלאכי הפסידו לבחירת לחצו ידיים ועשו שיעורי בית חבל שהם לא עלו !
7
למגיב 4 החכם
(אשר גדרה: 17:07 22-04-2019)
טל המאמן עשה בעיות סיכסוכים בין כולם וירד למקום השני גם אחרי הניצחון עם בת ים...איציק שלום החזיר אותה למקום הראשון ומשחק מכריע מול ביתר אשדוד אילו היה שוער מחליף ראוי מה שהמאמן הטמבל של טל ךא הביא היו מזמן עולים לא עלו בגלל שוער ולא בגלל חילופי מאמן
8
תאכלו את הכובע כולם
(לויאן: 22:11 22-04-2019)
לא יעזור לאף אחד,הלב,הנשמה וחדר ההלבשה החזק והמאוחד של ביתר ק.גת ימשיך לעשות תוצאות טובות בליגה ב' ולתת פייט לכולם,תאכלו את הכובע !
9
מגיב 7 כנס
(חיים: 08:47 23-04-2019)
לא עלו בגלל מאמן איציק שלום הפסיד את המשחקים המכריעים כי שמע לשחקן שהיה על המגרש חבר שלו וכן אם היה שוער מחליף עקב הפציעה של רמי גדרה היו עולים במבשרת
10
הוא סחב אותם לבד עם איזה 50 גולים מה עוד יכל לעשות הוא לבד לא יכול להעלות קבוצה ליגה
11
ברכות לקרית גת
(סהלו : 20:27 07-05-2019)
כל הכבוד לקרית גת על ההישארות בליגה. הקבוצה צריכה חיזוק, חוץ משחקן אחד אסור ואולי החלוץ, כל השחקנים רמה ליגה ז׳. בהצלחה אלפסי ובית״ר קרית גת

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?