מחוסרי בית מאושרים

אריק מליחי מנצח בנגיחה,הפעם נגד קרית אונו(בועז רביד) אריק מליחי מנצח בנגיחה,הפעם נגד קרית אונו(בועז רביד)
עם תקציב צנוע וללא מגרש ביתי, ממשיכה העולה החדשה מג'לג'וליה להתקדם במעלה הטבלה ולהיות ההפתעה הנעימה, בינתיים, של מחוז דרום א'. לאחר נצחון משכנע במחזור הקודם על אור יהודה (5 - 0), ארחה היום ג'לג'וליה את קרית אונו חסרת האופי, שהשאירה את כל הנקודות אצל הקבוצה "הביתית" הסימפטית, שנדדה שוב עד לאריאל כדי לארח את המשחק.

בתחילת העונה דומה היה שהקבוצה מג'לגוליה, שהעפילה רק השנה לליגה ב', תהיה בשר התותחים של הליגה. עם תקציב דל, אולי מהנמוכים ביותר בליגה, נאלצת הקבוצה להתמודד עם קשיים רבים מתחילת העונה: עקב מחלוקות פוליטיות פנימיות, הקבוצה הבכירה בג'לג'וליה לא מורשית להשתמש במגרש העירוני והיא נאלצת לתור אחר בית חלופי. עד שכבר מצאה הקבוצה בית כזה במגרש בטירה, אסרה השבוע משטרת ישראל על שימוש במגרש וברגע האחרון נאלצו להעתיק את המשחק "הביתי" עד המגרש באריאל. כנראה שהבית החדש באריאל עושה טוב לאריאל מליחי, מלך השערים והמנהיג של הקבוצה, שגם היום סחף את חבריו לנצחון ואף כבש את שער הנצחון. מליחי, דרך אגב, פתח את העונה במדי קרית אונו אולם ברגע האחרון החליט לשוב למועדון איתו העפיל ליגה בעונה הקודמת.
פתיחת המשחק היתה דווקא בשליטה של האורחים מקרית אונו, שאף הגיעה לשני מצבים מסוכנים: בדקה ה- 11 נשלח חנן אסור חלוץ הקריה לעימות חזיתי מול מועשר שוער ג'לג'וליה, לכדור עומק מצוין של חברו יובל עופרי, אולם מועשר הציל מצוין את בעיטתו של אסור.
בדקה ה- 30 שוב קיבל אסור הזדמנות מצויינת לאחר בלבול בהגנת המקומיים ומ- 30 מטרים בעט לעבר השער החשוף אולם הכדור החטיא במעט את המסגרת.
המארחים מג'לג'וליה נכנסו אט אט למשחק והחלו לייצר התקפות משלהם, בראשות מליחי ובו-ג'אפר המצויינים. המקומיים ניסו כוחם בעיקר בבעיטות מרחוק שלא מצאו את המסגרת של ראובן שוער אונו.
עם פתיחת המחצית השניה (47) ניצלו המקומיים תרדמה בהגנת קרית אונו, שלא חזרה מן המחצית: כדור שהוגבה לרחבה מצא את ראשו של מליחי, חופשי בתיבת החמש. מליחי נגח בפעם הראשונה במשחק כדור שמצא את המסגרת, למרכז השער, אל ידיו של השוער ראובן ששמט את הכדור פנימה, 1 - 0 לג'לג'וליה,
מכאן עד הסיום עשו המקומיים הכל על מנת לשמור על שער היתרון. הנסיונות העקרים של קרית אונו לא העלו ולו מצב ראוי אחד לכיבוש שער שיוויון וכל הנסיונות נעצרו על ידי ההגנה המקומית השקטה.
בתוספת הזמן יכלו המקומיים אף להעלות את התוצאה בהתקפה מתפרצת שמצאה את המחליף עבדאלקאדר חופשי ברחבה מול ראובן, אולם בעיטתו מצאה רק את הקורה.
בסיום, 1 - 0 לג'לג'וליה, שכבר מתחילה לחשוב על מיקום בפליאוף העליון.
 

 
 


תגובות

+ הוסף תגובה
1
ג'לג'וליה
(אחמד: 00:59 11-12-2010)
כל הכבוד לכם מכבי .. שיהיה בהצלחה עד סוף הדרך :)
2
מי שקופל משחרר פורח...
(אוהד רון: 18:35 11-12-2010)
3
תמשיכו לשתוק
(אוהדלמוטי {עומרי}: 16:40 16-12-2010)
אתם לא רואים איזה הגנה חלשה חיבים חיזוק עומרי זה לא זה תביאו מישהו שגם יכול להניע את הכדור מאחור בצורה מסודרת.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?