גיא מלך ישראל: שוער באקה הוביל את קבוצתו לגמר המחוז הצפוני

המצטיין במשחק. סאלם המצטיין במשחק. סאלם
אבי סבג ניצח בבכורה שלו עם בעשרה שחקנים. טירה זכתה במחמאות ותחכה להזדמנות נוספת בעונה הבאה

לאחר האכזבה מאי העפלה מהמקום הראשון, החליטו בהפועל באקה אל גרבייה להשקיע במשרת המאמן והביאו את מאמן אסי גלבוע, אבי סבג, כדי להוביל את הקבוצה במשחקי הפלייאוף. מאידך גם בטירה הלכו בדרך דומה והביאו מאמן מהמחוז הדרומי, חיים סירוטקין.

אווירה מחשמלת (דאפר מחאמיד)

המשחק נפתח טוב עבור טירה כאשר עמאר מנסור בעט בדקה העשירית, אבל הכדור עבר ליד הקורה. עשר דקות מאוחר יותר חלוץ באקה, אוהד קדוסי, מצא את עצמו לבדו מול סתיו פלזנטל אבל האחרון הציל את קבוצתו מספיגה. שלוש דקות מאוחר יותר פריצה מצוינת של מגן באקה, יוסוף עוואדי, הסתיימה בהכשלה,ואוהד קדוסי בעט פנימה, 0:1.

פתיחת המחצית השנייה הייתה של סירוטקין ושות' כאשר שלום אדרי קיבל כדור ברחבה בדקה ה-59 והעביר לאליחי צברי שמקרוב קבע 1:1. שתי דקות עברו וניר אברגיל החזיר את היתרון לבאקה. טירה לא ויתרה ובדקה ה-75 חזרה למשחק עם שיוויון של ניר עזריה.

באקה נותרה בעשרה שחקנים כאשר שופט המשחק, אלי חכמון, שהציג משחק מצויין ראה בצוותא עם עוזריו שהמגן, אורי כהן, לכאורה קילל את הקהל והוציא לו את הכרטיס האדום. בדקה ה-84 טירה ביצעה מהפך עם שער מצוין של שלום אדרי, 2:3.

מבול של שערים (דאפר מחאמיד)

כאשר היה נראה שהאורחים בדרך לניצחון הגיעה הדקה ה-95, והמחליף גיא כהן קבע 3:3 דרמטי. בהארכה טירה הייתה טובה יותר אך לא כבשה והקבוצות הלכו לבעיטות הכרעה שם שוער באקה, גיא סאלם, הציל את קבוצתו עם יכולת בלתי רגילה והוביל את באקה לגמר.

מאמן באקה, אבי סבג, אמר לאחר הניצחון: "זה אושר גדול. הובלנו פעמיים אבל לא ידענו לשמור על התוצאה ונתנו מתנות. קבוצות שלי לא סופגות את השערים שספגנו היום ונמשיך לעבוד לקראת הגמר. נתנו מלחמה גדולה בעשרה שחקנים והפנים לגמר האמיתי בשבוע הבא".

תמונות ניצחון בבאקה (דאפר מחאמיד)

חלוץ הקבוצה, ניר אברג'יל, אמר: "רק הלב והנשמה שלנו ניצחו את המשחק".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
סירטקין פח
(מור: 12:34 05-05-2019)
טירה טיפשים לקחו את המאמן הכי פח אשפה חיים סירוטקין הוריד אותנו ליגה מאמן חלש רק בזכות קשרים מאמן .חבל על הכסף טירה
2
שוער ענק
(מוחה: 16:10 06-05-2019)
שוער של ליגת על מה הוא עושה בבקה ?
3
טירה
(אוהד טירה: 21:33 06-05-2019)
אחלה מאמן באקה יצו מתחת לסקין ממנו עשה להם פרפרה רק המזל עם באקה בדקות הסיום

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?