עיכל מהר

אדם בוכריס ומאי גדסי במשחק בשישי (בועז רביד) אדם בוכריס ומאי גדסי במשחק בשישי (בועז רביד)
חצי שעה לקח לאדם בוכריס ממכבי עירוני נתיבות להפנים שכבש את שער הניצחון לקבוצתו במשחקה נגד הפועל מרמורק שהיה חלש, משעמם, על סף המיותר. ההפנמה הייתה פשוטה וטבעית: לבקש להתחלף בדקה ה-89 ולרוץ לעשות צרכים בשירותים

רק שישה שבועות נותרו ליו"ר הפועל מרמורק, חנן עדני לחזק את הקבוצה. אחרי כן ייסגר חלון ההעברות והיא תצטרך להסתדר עם מה שיש. השמועות על החתמתו של צחי טייר, עדיין מוקדמות אך כפי הנראה הוא כרגע התקווה האחרונה להצלת הקבוצה מירידה נוספת, לליגה ב'. מסכנים אוהדי מרמורק, אלה שעוד מגיעים למשחקים ונאלצים לסבול מידי שישי את הביזיון ההולך ומתמשך.

 


  אייל גבאי ממרמורק משיג את הכדור "מרמורק עם הפסד שמיני מעשרה משחקים"(צילום בועז רביד)

מסכן גם המאמן, קובי רוקבן. איך אפשר להמשיך כשאתה יודע שהחרב מונחת על צווארך? האמת, שהיא כבר לא מונחת, היא כבר הונפה.
מול הרחובותים התייצבה עירוני נתיבות, עם שאיפות צמרת ברורות שהגיעה לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון (נובמבר השחור, ע"פ המאמן, סתו אלימלך).


   יהודה חנדלי ממרמורק במאבק על הכדור עם רומן חןסטוב.מאור פחימה בכוננות (צילום:בועז רביד)

היריבה החלשה והעובדה שבקבוצה התעניינו מה מתרחש בקרית מלאכי ובטדי גררו את שחקניו של סתיו אלימלך לאחר המשחקים החלשים ביותר שלהם העונה. עד כדי כך חלש שרק שלושה צהובים שלף השופט, שלום פבריקר בכל 90 הדקות.

גיא סרוסי ממרמורק ושרון לוי מנתיבות ממצמצים בגובה,מרמורק חייבת חיזוק(צילום:בועז רביד)

המחצית הראשונה הייתה פושרת עד חלשה. נתיבות אמנם שלטה אך חלוצי החוד שלה היו לא מדויקים והתקשו מול המערך הצפוף של מרמורק. זו מצידה חיפשה לצאת למתפרצות אך בהיעדרו של פלקה הובגן התקשתה לייצר מצבים ליד שערו של אשר אלחרר.


 עידו בוכובזה(בשחור) מנתיבות מתוקל ע"י בן ברק(צילום בועז רביד)

אלרן בן ברק שולח עומק אדם בוכריס לצידו(צילום בועז רביד)

המחצית השנייה הייתה כמעט תעתיק מדויק אם כי הפעם זה הספיק לנתיבות לעלות ליתרון. בדקה ה-60 פרץ דודו פלס מאגף ימין, הגביה היישר לראשו של אדם בוכריס שנגח פנימה, 0:1 מוצדק יש לומר לנתיבות. עשר דקות מאוחר יותר יכלה נתיבות להגדיל את יתרונה. אורן פחימה קיבל את הכדור כשהוא חופשי מול שוער מרמורק, תומר שרמן אך במקום לשאול אותו היכן הוא רוצה את הכדור בעט טיל מעל המשקוף.


 שרון לוי הותיק עם הכדור בשינוי כוון השופט פבריקר עוקב אחריו(צילום בועז רביד)

בניסיון לעשות משהו זרק רוקבן את סהר עזרא במקומו של אורי וול, קשר התקפי במקום קשר דפסיבי אך זה לא ממש עזר. בדקה ה-88 נרשם האירוע המצחיק של המשחק. כובש השער של נתיבות, אדם בוכריס ניגש לספסל קבוצתו וביקש חילוף דחוף מכיוון שהרגיש שהוא לא יכול להתאפק וחייב להתפנות לשירותים. בספסל ניסו לשכנע אותו להישאר אך הוא דבק בשלו והודיע: "אני לא יכול להתאפק". בלית ברירה בוצע החילוף ובוכריס טס לשירותים. "מזל שהיה לי את המפתח לחדר ההלבשה", אמר איציק ג'רבי, מנהל נתיבות, "אחרת הוא היה עושה במכנסיים".
עד לסיום לא נרשמו אירועים מיוחדים בנתיבות כבר מתכוננים למשחק העונה שלהם בשבוע הבא נגד הפועל ירושלים בבית.

 סתיו אלימלך מאמן נתיבות(מימין) מחפש חיזוק שיתאים לקבוצה,המטרה היא צמרת(צילום:בועז רביד)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
ומי הבא בתור -הפועל ירושלים
(אוהד נתיבות: 22:29 12-12-2010)
אחרי החודש הגרוע ביותר של הקבוצה בכל התקופה בהם היא משחקת בליגה א יש רק אפשרות אחת שהיא קו עליה וניצחון בכל הכוח על ירושלים,קבוצה שמשחקת הרבה על מצבים נייחים והגבהות כדורים..
2
סתיו, תרשום
(הסקאוט: 23:36 12-12-2010)
כמו שאומר 1: ירושלים משחקת הרבה על מצבים נייחים. שימו עין על ועקנין ואורי פסו וגם על אסף עזו. ירושלים מצופפת במרכז, כי היא מתארת לעצמה שמתגוננים מולה. נא לתקוף מהאגפים. יפו פירקה אותם מהאגפים. זו קבוצה לא מאומנת ששחקנים בה מסתמכים על מבצעים אישיים.
4
ל 1 +2
(הפועל ירושלים: 08:26 13-12-2010)
לכו תעשו קקה כמו בוכריס. נבוא בשישי נעשה לכם אחלה קבלת שבת! הקטר האדום לא יעצור השנה!!
5
בוכריס אתה גדול מהחיים
(אלון: 09:07 13-12-2010)
איך באמצע משחק יש קקי
6
אני האוהב הכי שרוף :)
8
מס.7 קח steve551@walla.com
(סטיב: 18:30 13-12-2010)
steve551@walla.com
9
הפועל ירושלים
(נתיבותי: 18:49 13-12-2010)
ע"פ התגובה של מספר 4 נראה כי מדובר מינימום בהפועל תלאביב .הפועל ירושלים דומה לזקנה בת 78 שמנסה להיות בת 26, מדובר בקבוצה גמורה שירדה מגדולה כמו אותה זקנה.נתיבות עוד בנעוריה כל העתיד לפניה.
10
הסימפטיה לנתיבות ,הנקודות לירושלים.
(סיימון טמפלר: 22:01 13-12-2010)
אנשי נתיבות היקרים אתם קבוצה טובה ועיר שנושמת כדורגל אך מה לעשות קבוצה אחת עולה וזאת תהיה הפועל ירושלים. אז אנו באים עם הקטר וכל הקרונות על מנת לדרוס ולקחת את שלוש הנקודות בכל מחיר.אנחנו חייבים לחזור למקומנו הטבעי וזה לא ליגה א.
11
נתיבות ללאומית
(מאור: 22:53 13-12-2010)
לכל אוהדי הפועל ירושלים שלהם קשר וחברים מאוהדי קטמון בדקו עימם מה קרה להם בנתיבות בעונת 2007/8 איזו הפתעה ציפתה להם. מה שמחכה לכם זה כאפס ואין לעומתם.ותבדקו טוב!!!
12
או שאתם באמת אוהדים ותבואו לניבות למשחק נארח אתכם בצורה הכי יפה וניתן תצוגות עידוד של הרמות הגבוהות, מחכים לכם- אוהדי נתיבות
13
למספר 12
(הפועל ירושלים: 22:53 15-12-2010)
כן ירבו אוהדים כמוך. מחכים כבר ליום שישי ב"ה שיהיה משחק מהנה הכי חשוב - זה רק כדורגל כולנו אחים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?