נבחרי העונה: ליגה ג' דרום

הפועל אופקים מרחבים (פייסבוק הקבוצה) הפועל אופקים מרחבים (פייסבוק הקבוצה)
אז מי הם ה-11 שנבחרו למצטייני העונה? המאמן שבלט מעל כולם?, השחקן שהצליח להדהים, תגלית, הכישלון ואכזבת העונה של אתר "דאבל פס"

קצת מספרים
הפועל אופקים / מרחבים ומכבי ערד תמר הן הכובשת המצטיינות עם 3.5 שערים למשחק כ"א, כאשר מכבי דימונה ומ.כ. אשקלון כבשו רק 1.1 שערים למשחק כ"א. ממוצע השערים בכל משחק בליגה עמד על 4.3 כאשר כל משחק נשלפו בממוצע 0.4 כרטיסים אדומים ו3.8 צהובים.

כל מחזור נכבשו 23.9 שערים, נשלפו 2.4 כרטיסים אדומים ו21.2 צהובים. קבוצת ההגנה הטובה ביותר הייתה צעירי רהט שספגה רק 18 פעמים, אך לעומתה מכבי דימונה ספגו העונה 102 שערים ויחס השערים שלה העונה היה 78-, כלומר רהט ספגו רק 0.75 שערים למשחק ודימונה ספגה 4.25 שערים למשחק.


הקבוצה המצטיינת: צעירי רהט 
הקבוצה שירדה בעונה הקודמת מליגה ב', חזרה בתוך עונה אחת בלבד בחזרה לליגה ב', ולמרות תקציב לא גבוה הייתה הקבוצה הכי יציבה במהלך העונה, כאשר הייתה בעלת ההגנה הטובה בליגה ועם המון מחויבות וניצחונות משכנעים.


צעירי רהט

הקבוצה המאכזבת: מ.כ ערד והפועל מרחבים  
בערד השקיעו לא מעט כסף השנה ובנו קבוצה שעל הנייר הייתה מאד חזקה כדי לעלות ליגה, אך חוסר יציבות מנע ממנה לנצח את הקבוצות שהתמודדו איתה בצמרת וגרמו לה לסיים רק במקום השלישי. במשחק הראשון של הפלייאוף הפסידה למכבי ב"ש, בדיוק כמו בשנה שעברה.

ערד

במרחבים לא ציפו שכך תיגמר העונה עבורם. לאחר האיחוד עם אופקים בתחילת השנה והתקציב המכובד שהעמידו במטרה לעלות ליגה, כבר בסיבוב הראשון הקבוצה אכזבה ולמרות שיפור בסיבוב השני, הקבוצה סיימה רק במקום הרביעי.

הפתעת העונה: מכבי ב"ש 
בקבוצה שירדה בשנה שעברה מליגה ב', החליטו השנה לבנות בעיקר על שחקני בית צעירים וללא השקעה גדולה מידי וכנגד הציפיות הצליחו להפתיע ולסיים במקום השני ואף לנצח את ערד במשחק הראשון של הפלייאוף. הקבוצה נעצרה רק במשחק השני מול גדרה.

מאמן העונה: חסן עתיקה (צעירי רהט) 
בעונתו הראשונה כמאמן, הצליח בתקציב נמוך לגבש קבוצה טובה,יעילה ומחויבת. אמנם לא קבוצה מבריקה אך לוחמת עם הגנה חזקה, שחקני הכרעה שידעו להתעלות ולנצח במשחקים החשובים ולסיים במקום הראשון ובכך לחזור לליגה ב'.

חסן עתיקה

השחקן המצטיין: יבגני 'ג'ניה' גופמן (צעירי רהט) 
בלם הרכש של הקבוצה הפך במהירה למנהיג הבלתי מעורער של הגנת הקבוצה שספגה הכי מעט שערים בליגה, היה השחקן הבולט והיציב בקבוצה לאורך כל העונה ובעל מניות רבות בעליית הקבוצה לליגה ב'.



תגלית העונה: שאקר אלגרינאוי (מרחבים)  
השחקן הצעיר שמצטיין בעיקר בליגה לאולמות עבר בסיבוב השני למרחבים מחורה אחרי שכבש במדיה רק 2 שערים בסיבוב הראשון. בסיבוב השני כבש עוד 11 שערים במדי מרחבים, והיה התוספת המשמעותית שהובילה לשיפור הקיצוני ביכולת הטובה של מרחבים.

מלך השערים בסיום הליגה הסדירה: חאלד אבו אלעסל (צעירי רהט) 
השחקן הצעיר והמוכשר שרק בעונה שעברה סיים בנוער עם 60 שערי ליגה, החל את עונתו הראשונה בבוגרים במדי כסייפה בליגה ב' ומשלא מצא את מקומו עבר לצעירי רהט והבקיע 29 שערי ליגה, כאשר מתוכם הבקיע 9 שערים במשחק אחד נגד דימונה והוביל את התקפת רהט לעלייה לליגה ב'.

חאלד אבו אלעסל (משמאל)

נבחרת העונה:



ספסל המחליפים של העונה:

שוער: איתי בוכובזה (אופקים/מרחבים)
הגנה: דוד קרב (מכבי ב"ש)
הגנה: איהאד אלכמלאת (צעירי רהט)
קישור: שאקר אלגרינאוי (אופקים/מרחבים)
קישור: מאהר אלחמאדה (מ.כ. ערד)
התקפה: אדיר מדלסי (אופקים/מרחבים)
התקפה: רועי אללוף (מכבי ב"ש)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ליגה פח
(דרומי: 13:21 10-06-2019)
תאספו שחקנים מהשכונה יעלו ליגה בקלות....
2
אחלה ליגה
(מרדכי: 20:46 10-06-2019)
כול הכבוד ערד

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?