במעלה השדרות

שדרות ממשיכה להתקדם. מאור גוזלן (בכחול) בעוד הזדמנות (אורי גבאי) שדרות ממשיכה להתקדם. מאור גוזלן (בכחול) בעוד הזדמנות (אורי גבאי)
מכבי שדרות ממשיכה להתקדם במעלה הטבלה לאחר שניצחה במשחק הצמרת את מעלה אדומים 2:0 משערים שכבשו גלעד גרנדש וג'ניה רפפורט. בעקבות הניצחון החניכים של עופר לביא טיפסו למקום השלישי והם כבר לוטשים עיניים למקום השני

מכבי שדרות ממשיכה לדחוק מצמרת הליגה את יריבותיה ומטפסת במעלה הטבלה. אחרי שניצחה בביתה את שיכון המזרח וטיפסה על חשבונה למקום הרביעי, אירחה שדרות ביום שישי למשחק צמרת נוסף את מעלה אדומים. בתום משחק צמוד גברה עליה 2:0 והעפילה על חשבונה למקום השלישי. כעת, חניכיו של עופר לביא שעושה עבודה יוצאת מהכלל, כבר לוטשים עיניים אל המקום השני שם ניצבת עדיין מכבי שעריים שגברה ביום שישי 3:1 על עירוני רמלה.

מול שדרות ניצבה מעלה אדומים שביקשה לתקן את הרושם מהמשחקים האחרונים בהם איבדה 4 נקודות (הפסד בקרית-גת, ותיקו מול שעריים).

שדרות הוכיחה שהיא קבוצת צמרת ראויה. אלכס סלטיקוב (בכחול) ואיציק עטיה (צילום: אורי גבאי)

לחניכיו של משה סלמי הייתה אמונה גדולה שהם יכולים לעשות את זה בשדרות, אבל המארחים הבהירו להם במחצית השנייה, לאחר מחצית ראשונה פושרת מאוד, מי בעל הבית. במשחקי הבית האחרונים שלה, שדרות השאירה את כל הנקודות בביתה והוכיחה שהיא קבוצת צמרת ראויה.

במחצית הראשונה החלשה מצד 2 קבוצות כמעט ולא היו מצבי כיבוש ממשיים ליד השער. מלבד זה, כל אחת מהקבוצות התקשתה לפתח משחק מסודר ולבטל את הצפיפות במרכז המגרש, מה שהביא להמון איבודי כדור ומשחק משעמם באווירת מזג האוויר הסגרירי.

טעות חמורה של השוער. אריאל ויצמן משמיט (צילום: אורי גבאי)

גרנדש כובש (צילום: אורי גבאי)

ורץ לחגוג (צילום: אורי גבאי)

"תרשום לפניך ותצלם את השער שאני הולך לכבוש" התבדח עם כתבנו בלם מכבי שדרות גלעד גרנדש לפני העלייה למחצית השנייה. לא חלפו 6 דקות והבדיחה של גרנדש הפכה למציאות כשהוא כובש את שער היתרון, ויש לציין הרבה בגלל טעות קשה של שוער מעלה אדומים אריאל ויצמן.

כדור חופשי של שדרות מצד ימין שהוגבה לרחבה משתנה במעט במעופו לכיוון השער. השוער ויצמן עולה גבוה ותופס אבל משמיט כדור שמתגלגל לרגליו של גרנדש שמקרוב דוחק פנימה ונותן את האות לשמחה בספסל של שדרות 1:0.

את מומנטום שער היתרון לא השכילה שדרות לנצל כדי להגדיל את התוצאה. באחת הזדמנויות סלטיקוב משדרות מחמיץ הזדמנות בעימות אחד על אחד עם שוער מעלה אדומים ויצמן כדי לכבוש את השני של קבוצתו.

מעלה חשפה את ההגנה. ששחקני שדרות חוגגים את השני (צילום: אורי גבאי)

אחרי מספר דקות מצוינות של שדרות, הצליחו שחקני מעלה אדומים לצאת מההלם, והחלו ליזום התקפות במטרה להשיג את השיויון. מי שהיה הכי מסוכן בשורותיה של מעלה אדומים היה הקשר אהוד גלזן שטיווח מספר בעיטות מסוכנות אותם הצליח להדוף ביום מצוין שוער שדרות גינדי וולקוב.

בוא אלי פרפר נחמד. ירין ביטון (מימין) וג'ניה רפפורט (צילום: אורי גבאי)

ככל שנקפו הדקות לכיוון הדקה ה-90, הלחץ של מעלה אדומים להשיג את השיויון הלך וגבר, אולם ההגנה של שדרות במשחק נחוש סיכלה את הניסיונות האלה. מנגד, האורחים היו חשופים להתקפות מתפרצות של שחקני שדרות. באחת ההתקפות, בתוך תוספת הזמן, סגרה שדרות עניין, ושוב זה היה לאחר השתלטות על כדור חוזר. שוער מעלה אדומים ויצמן הדף ניסיון בעיטה של ירין ביטון, וג'ניה רפפורט השתלט ודחק פנימה 2:0.

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
מגיע לסלמי
(גבעת זאב: 09:42 13-12-2010)
חשבת שתעלה ליגה? הנה חזרת למקום הטבעי שלך. הרסת את גבעת זאב תהרוס גם את מעלה אדומים.
2
יששששששששש
(יוסי: 10:14 13-12-2010)
מיצידי לרדת ליגה רק שמעלה ימשיכו להפסיד. משה הרס את גבעת זאב והתנהג מגעיל. כל החיים הוא מסיים מקום חמישי ומטה ומעלה מחתימים אותו ל3 שנים. תתעוררו. בושה.
3
יאלה שדרות שליי
(שדרותי: 11:49 13-12-2010)
תמשיכווו ככה
4
שדרות המדהימה
(חחח: 13:32 13-12-2010)
איזה קבוצה איזה שחקנים איזה עמידה בתור אוהד ותיק זו הקבוצה הטובה שראית בעיר מאז ומעולם
5
השמחה לאיד
(מעלה עולה: 14:02 13-12-2010)
מתחזנו החמודים. תמשיכו להתחבות מאחורי מקלדת, הרי תמיד אמרו צרת רבים נחמת טיפשים. במעלה בנו קבוצה מצויינת מכלום והיא נראית מצויין על אפכם וחמתכם.תדאגו לקבוצה שלכם ותמשיכו לסבול ...

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?