מ.ס קריית גת חזק בתמונת העלייה

מ.ס קריית גת מליגה ג' מרכז ניצחה אמש בקלות במשחק ההשלמה שלה את מכבי שגב שלום 6-1 והיא מצמצמת פערים מהפועל רהט בדרך לצמרת משולשת מרתקת.

צמרת מרתקת יש לנו בליגה ג' מרכז לאחר שמ.ס קריית גת הביסה אמש באחד מתוך שני משחקי ההשלמה שלה 6:1 את מכבי שגב שלום והיא רחוקה רק 6 נקודות מהמוליכה הפועל רהט אך עם משחק חסר שעלול לצמצם את הפעם לשלוש נקודות בלבד כשבמחזור הבא היא עוד מארחת את רהט במשחק שעלול ליצור צמרת צמודה צמודה.

 

מנצור אבובלאל(משמאל)מגיע בריחוף לעצור את אשר וקנין,אמש בשגב שלום.(צילום:אנס אבודעבס)

 

כאמור אמש לא התקשתה קריית גת להביס את מכבי שגב שלום שכבר לא מתאמנת ולמעשה מעבירה את זמנה עד סיום העונה.המשחק החל בשער מהיר ומפתיע דווקא של שגב שלום כשבדקה החמישית נאיף מסעודין בועט כדור לא חזק אך החול המדברי והרוחות שנשבו הטעו את שוער קריית גת אביאור רחמים והכדור חדר פנימה 0:1 לשגב שלום.

 

נאיף מסעודין(בכחול) כובש השער היחיד לשגב שלום בפעולה.(צילום:אנס אבודעבס)

 

קריית גת לא נלחצה מהשער המוקדם שספגה ובדקה העשירית איזנה כשלירן מואס קיבל כדור רוחב בעט חלש והשוער אבו בלאל שדומה היה שקולט את הכדור פספס אותו בגלל החול המדברי שחדר לעיניו והתוצאה 1:1.

 

לירן מואס(בצהוב)כובש שער השוויון של קריית גת פורץ.(צילום:אנס אבודעבס)

 

משה לגיסה מקריית גת(בצהוב)ועומר אבואלדם משגב שלום אמש.(צילום:אנס אבודעבס)

 

קריית גת המשיכה ללחוץ ואף החמיצה כדור עונשין מ 11 מטר מרגליי מושיקו בן סעדון.בדקה ה -31 לאחר צירוף נאה של מסירות קבע בן סעדון 2:1 לקריית גת וכיפר על החמצת הפנדל דקות לפני כן.שש דקות חולפות ושלומי כנפו מרים כדור מצויין מהאגף ואביחי אזולאי ממשיך פנימה 3:1 לקריית גת.

 

אביחי אזולאי(בצהוב)התכבד בשער השלישי של קריית גת.(צילום:אנס אבודעבס)

 

האורחת ממשיכה ללחוץ וכעבור שתי דקות כובשת את הרביעי כשמשה סבג מרים נפלא מהאגף ובן סעדון נוגח מדוייק פנימה וקובע את תוצאת המחצית 4:1.מזג האוויר השרבי והקשה הכביד מאוד על שחקני שתי הקבוצות ובמחצית השנייה קריית גת הורידה הילוך ואף החליפה מספר שחקנים כדי לשמור על רעננות מרבית,

 

שלישיית השופטים מתרעננת אמש בחום הכבד.(צילום:אנס אבודעבס)

 

בדקה ה -77 קריית גת כובשת שוב כששלומי כנפו בועט נהדר מ 25 מטרים היישר לחיבורי הקורות ורץ לחגוג עם הספסל.

 

שלומי כנפו(מס 3)חוגג עם הספסל את החמישי של קריית גת.(צילום:אנס אבודעבס)

 

ג'מיל אבובלאל(בכחול)מנסה לעבור את נתנאל ועקנין מקריית גת(צילום:אנס אבודעבס)

 

בדקה ה-86 סוגר אשר וקנין המחליף את הסיפור שכובש לאחר ערבוביה ברחבה ובסיום 6:1 קליל לקריית גת שיוצאת בסוף השבוע למשחק נוח מול בית שמש ובמקרה של נצחון שם ונצחון במחזור לאחר מכן מול רהט עלולה להיווצר צמרת משולשת בעלת מספר נקודות זהה מה שיחייב פלייאוף ביניהן כדי לקבוע מי תעלה לליגה ב.

 

סאלם אבו בלאל שוער שגב שלום מכשיל בבירור את משה לגיסה בפנדל שלא נשרק.(צילום:אנס אבודעבס)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
זה משחק נטול ספורטיביות!
(ספורטיבי: 17:28 23-04-2009)
הקבוצה הזו היא בדיחה לא מבין בשביל מה היא משחקת?בשביל לחטוף חמישיות ושישיות כל משחק בדיוק כמו משוש מליגה א חבל על קבוצות כאלה בכלל
2
בסוף אנחנו נעלה
(הפועל רהט: 01:25 24-04-2009)
עם כל הכסף שקניתם בו משחקים אתם בסוף לא תעלו... יאללה הפועל לנצח את קרית גת ולעלות
3
קרית גת הבקיעו הכי הרבה גולים
(מ.ס.קרית גת: 19:08 24-04-2009)
אין לנו תקציב אפילו למשחת נעליים
4
למה לרהט מגיע?
(אבי: 19:20 24-04-2009)
איך קבוצה שמשחקת כל כך חלש ומגעיל יכולה לעלות ליגה? תבוא לראות את קרית גת ןתהנה מכדורגל..נקווה שיהיה משחק טוב בקרית גת..
5
כולם לכנס
(הפועל רהט: 11:40 25-04-2009)
למספר 3 אין תקציב? איך קניתם תלבושת לתל שבע ?כמה שילמתם למצליח? ועוד ועוד... ל4 אם יש כדורגל מגעיל זה אתם
6
ל3 בגלל שקניתם הרבה משחקים
(זה אני: 11:43 25-04-2009)
7
אנחנו קנינו משחקים?
(אבי: 15:52 25-04-2009)
כל קבוצה שבאה לקרית גת מתפרקת..אתה יכול לבדוק את מאזן השערים בבית שלנו מגרש גדול קשה להסתגר בהגנה..כל מי שבא לקרית גת לפחות קיבל 3 גולים כולל יצלאל אז גם אותם קנינו?
8
על מה כל המריבה? זה קנה זה מכר תלבושות ועוד?? יש שבוע הבא משחק עונה מי שינצח מגיע לו לעלות!! מי שישחק טוב פתוח כי במגרש של קרית גת אי אפשר לעשות בונקר..רק אל תשכחו שאולי ויהיה פלייאוף בסוף...

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?