משפחת לם זה לא רק טוברוק אלא גם "המקפצה"

פרוייקט מעניין. המקפצה פרוייקט מעניין. המקפצה
בני ואדם לם בצוותא עם רועי ברקו העלו לאחרונה רעיון בו הם מנסים לעזור לשחקנים הצעירים על ידי צפייה וניתוח של הביצועים בזמן אימון ומשחק

הרעיון של אדם לם, בני לם ורועי ברקו הגיע אחרי חברות משותפת והחלפת תכנים משותפים במהלך השנים. האסימון נפל כאשר רועי ואדם היו בהשתלמויות בחו"ל השמו דגש על עניין הניתוחים הויזואליים.

ברקו היה בהשתלמויות בספרד באזור קטלוניה, באקדמיות של אספניול, ברצלונה ואפילו סאן אנדראו הצעירה. במהלך ההשתלמות הדגש על המקצוענות ועל הוידאו ככלי בעדיפות עליונה, ניתוח אימונים, ניתוח משחקים וניתוח אינדיבדואלי.

"למידה מצפייה זה אחד הכלים החשובים בעולם הפסיכולוגי" טוען רועי ברקו בעל B.A בפסיכולוגיה ומדעי התנהגות.

"באותו תקופה גם אני הלכתי  להשתלמות בבלגיה בסטנדרט ליאז' וראיתי שמתמקדים יותר בניתוח האישי ולא הקבוצתי, וממשחק למשחק יש שיפור עצום על השגיאות שהיו במשחק הקודם" אומר אדם לם ומוסיף: "ברגע שמצלמים ומנתחים משחקים ומציגים את זה בצורה נכונה לשחקן הוא לומד מהטעויות שלו והוא לומד גם מהדברים הטובים שלו בצורה שנראת הכי ברורה לעין. בתאוריה כל מאמן יכול לתקן ולהסביר ולהדגים אבל ששחקן מבצע פעולות עם דפוס חוזר ניתן לשים את האצבע עם המצלמה ולדעת לשפר דברים פחות טובים ולחזק נקודות טובות יותר".

אחרי שיחות משותפות החליטו השלושה להרים את הכפפה ולהקים את "המקפצה", פלטפורמה שתעזור לשחקן בצורה אינדיבדואלית להשתפר ולהתקדם. "אנחנו שולחים צלם שיעקוב אחרי שחקן ומודדים גרף שיפור של השחקן לפי מספר משחקים של אותו השחקן".

ניתן לראות באופן גורף ששחקנים מיישמים ומתקדמים לפי המשובים שהם מקבלים. הצורך הזה להשתפר קיים אצל כלל השחקנים שרוצים להגשים את החלום שלהם והמטרה שלנו היא לעזור במעט לכל שחקן ושחקן להגיע למטרות שלו לאחר שהוא מקבל את הניתוח משחק ומיישם לפי הצורך.



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
סתם כל הטכנולוגיה הזו
(משה: 09:24 09-06-2019)
הכל חרטה ג'י פי אס מאמני כושר תזונה נכונה ציוד לכדורגל נדיר .מגרשים אדירים והכדורגל שלנו בית שימוש הכל חרטה חבל על הכסף
2
בני לם המאסטר
(אלי: 01:25 10-06-2019)
אני מחדרה ואשמח לרשום את הבן אצל אחד הגדולים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?