משש לקחו אחת

במשחק תחתית שאפשר לכנותו "על 6 נקודות" אירחה במעלות אחי עכו את מכבי כפר קנא בידיעה כי המנצחת תנשום אוויר ואילו מפסידה תסתבך עמוק בתחתית. תיקו 1:1 וחלוקת נקודות השאירה את שתיהן קרובות מאד לאזור המסוכן בו נלחמים נגד הירידה

אחי עכו ממשיכה לנדוד ברחבי הצפון. בשישי אירחה למשחק תחתית על 6 נקודות במעלות את שכנתה בטבלה, מכבי כפר קנא בידיעה כי ניצחון ירחיק אותה מהאזור מהסוכן.
שתי הקבוצות הגיעו בהרכבים כמעט מלאים. משורות עכו נעדר ניר צביאלי הפצוע ובמקומו תופקד בפעם השנייה העונה הבלם הצעיר, יקיר פרץ. בכפר קנא חסרו את אחמד שיח' אחמד המורחק ואת אסף דגאש הפצוע שפתח על הספסל.


 כדורים ארוכים. חאלד מונדיאה

תנאי המגרש הקשים (איך מאשרים מגרש כזה לליגה א?) הקשו על שתי הקבוצות לפתח משחק כדורגל ראוי לשמו. עכו התבססה על המהירות של חאלד מונדיאה ואילו כפר קנא על המסא והניסיון של מחמוד אלג'אבר. כפר קנא הייתה טובה יותר וכבר בדקה ה-10 בעיטה מקרוב של עימאד וואהדני מצאה את שוער עכו, מקסים פסטר מוכן. בדקה ה21 ובניגוד למה שנעשה על המגרש עלתה עכו ליתרון. פארס אגא היתל במגן כפר קנא, שחאדה שחאדה, הגביה וחאלד מונדיאה נעץ את הכדור ברשת, 0:1 לעכו.


עכו הוליכה למרות השליטה של כפר קנא. חוגגים את השער.

למרות הספיגה המשיכה כפר קנא לשלוט ובדקה ה-35 קיבל אמיר עבאס כדור בתוך הרחבה ומתיבת החמש בעט חלש לידיו של פסטר. על סף ההפסקה ניסה מחמוד אלג'אבר להפתיע את פסטר כדור מ-20 מטר אלכסונית אך גם הפעם השוער היה במקום והדף לקרן.


שליטה של כפר קנא. איקרמי כיאל.

למחצית השנייה עלתה כפר קנא נחושה ולחצה במטרה להשוות. בדקה ה-72 התקפה מתואמת עם חילופי מסירות הסתיימה בשליחת כדור לעברו של אלג'אבר ששלח את וואהדני בין שני שחקני הגנה של עכו וזה בשפיץ של הנעל הקדים את פסטר ודחק פנימה, 1:1.
כפר קנא המשיכה ללחוץ במטרה להשיג ניצחון, לחץ שהתבטא בעיקר על הגבהות כדורים, קרנות וגם ניסיונות בעיטה פה ושם. באחת מהן, בדקה ה-78 שיגר וואהדני בעיטה לא חזקה אך מדויקת מתוך הרחבה, פסטר היה עירני מתח את אבריו וחילץ לקרן. בסיום 1:1 מאכזב עבור שתי הקבוצות שנותרו עמוק בתחתית.

עכו התבססה על מתפרצות. אדיר משה (מלפנים) ועידן בן משה.
"אנחנו מחפשים חלוץ ברמה גבוהה", אמר בסיום, חוסאם אבו חלף, מנהל כפר קנא, "אחד שידע להעביר אותנו את השלבים המכריעים של העונה".

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
תביאו תורמים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?