נבחרי העונה: ליגה ג' גליל תחתון

אז מי הם ה-11 שנבחרו למצטייני העונה? המאמן שבלט מעל כולם?, השחקן שהצליח להדהים, תגלית, הכישלון ואכזבת העונה של אתר "דאבל פס"

קצת מספרים
השנה, במחוז גליל תחתון היו לא מעט אכזבות, הצלחות וגם כשלונות. העונה התפרקו שתי קבוצות במהלך העונה - הפועל חליסה ועירוני בני אעבלין.

העונה כל משחק נכבשו בממוצע 4.3 שערים ונשלפו 0.3 אדומים ו3.5 צהובים. כל מחזור נכבשו 23.8 שערים ונשלפו 1.9 אדומים ו18.9 צהובים.

הקבוצה המצטיינת: בני ביר אל מכסור 

בעונתה השנייה מאז שהוקמה מחדש ועם המון שחקנים מקומיים, הצליחה הקבוצה לעלות לליגה ב' עם מאזן נצחונות ביתי מושלם, בעזרת הקהל הביתי שדחף אותם ועם ההגנה הטובה בליגה. נוצרה קבוצה עם המון מחויבות וללא פשרות, כאשר ספגו סה"כ הפסד בודד במהלך העונה, סיימו עם רצף ניצחונות מרשים והכל בעזרת תקציב לא גדול ועם מסורת. בני ביר אל מכסור עשו זאת בגדול.



הקבוצה המאכזבת: עירוני שעב ובסמת טבעון
עירוני שעב התחילה את העונה בקול תרועה עם תקציב מכובד, רכש נוצץ ושמות של שחקנים בולטים ומנוסים מליגה ב' בעלי רזומה של עליות ליגה. הקבוצה לא הצליחו להתחבר ונכשלה בגדול כאשר סיימה עונה חלשה במפח נפש גדול שסיימה רק במקום הרביעי ומחוץ לפלייאוף.

בסמת טבעון סומנה בתחילת העונה כמועמדת העיקרית לעלייה לאחר שהעמידה תקציב לא קטן לשם כך, וכצעד ראשון החזירה את שחקניה הבולטים ששיחקו מחוץ לבסמת וצירפה אליהם מס' שחקני רכש טובים. גם כן, הקבוצה כשלה ברגע האמת אך הצליחה רק ברגע האחרון לסיים במקום השלישי ולסיים בפלייאוף, שם הפסידה ליפיע 3:2 לאחר שכבר הוליכה 0:2. סיומת טראגית לעונה חלשה.

הפתעת העונה: עירוני יפיע  
ללא הצהרות ועם שקט תעשייתי, יפיע פגעה בינגו בשחקני הרכש והתחברה לקבוצה עיקשת ומצוינת עם הרבה אופי כאשר התקדמה לאט לאט, וממשחק למשחק מצאה את עצמה במרחק נגיעה מליגה ב'. להפתעת כולם סיימה את הליגה הסדירה במקום השני ובפלייאוף, הצליחה לבצע מהפך אדיר ולנצח במשחק הראשון את בסמת טבעון ונעצרה רק בגמר המחוזות מול הפועל בני טובא ממחוז גליל עליון. יפיע סיימה עונה מצוינת בטעם מעט מר.

מאמן העונה: אברהים גדיר (ביר אל מכסור)  
עבד בשקט ובנה קבוצה יציבה ומחויבת שמאד קשה להבקיע נגדה. לא סתם הייתה בעלת ההגנה הטובה בליגה שככל שעבר הזמן והתקדמה העונה, הלכה והשתפרה. גדיר הצליח להביא אותה בזמן למאני טיים בכושר שיא, אמנם לא הייתה קבוצה מבריקה אבל עבדה קשה מאד והשקיעה בכל משחק - מה שהתאפיינה במשחק קבוצתי מאד ובכך השאיר את חותמו וטביעת האצבע שלו כמאמן והעלה אותם לליגה ב'.

השחקן המצטיין: מוחמד יוסף גדיר (ביר אל מכסור) 
מלך השערים של הקבוצה עם 11 שערי ליגה, שחלקם הגדול שערים מכריעים, גם הוסיף מספר רב של בישולים מעמדת הכנף. שחקן מהיר מאד עם סיומת טובה, מאד ממושמע ומנהיג אמיתי שלקח על עצמו המון אחראיות בעונה הקסומה הזאת ובלט מעל כולם.

תגלית העונה: מוחמד טאהא (יפיע) ומוחמד ח'אלד (שפרעם) 
מוחמד טאהא בהמשך ישיר לעונה הקודמת שלו, ממשיך לפרוח ולהשתפר והיה בעל מניות רבות בעונה המפתיעה והמצוינת של קבוצתו. כבש 22 שערי ליגה שחלקם הגדול נגד קבוצות הצמרת כאשר הזכורים מביניהם היו הרביעייה נגד בסמת טבעון ועוד 4 שערים בשני משחקי הפלייאוף. שחקן מהיר ומוכשר מאד עם המון פוטנציאל שעתידו לפניו.

מוחמד טאהא

מבחינת מוחמד ח'אלד זו עונתו הראשונה בבוגרים. הצליח לבלוט מעל כולם ולהרשים כאשר כבש 13 שערי ליגה (כמעט מחצית משערי קבוצתו), ומתוכם שתי רביעיות שהיו נגד צעירי עילוט ואף הצליח להבקיע גם נגד קבוצות הצמרת של בסמת טבעון ואהלי טמרה. הוסיף מספר בישולים והיה לנקודת האור של קבוצתו.

מלך השערים: ראפת נאטור (אהלי טמרה) 
חזר השנה לשחק לאחר שנה של הפסקה אך מאז שהתחיל לשחק בבוגרים, לא הצליח לשחזר את יכולתו כסקורר מצוין בקבוצת הנוער של טמרה. נאטור התפוצץ השנה על המגרש וכבש 24 שערי ליגה במהלך הליגה הסדירה וסיים כמלך שערי הליגה. למרות שציפינו מקבוצתו קצת יותר העונה, הוא את שלו עשה ובגדול והיה השחקן הטוב ביותר בשורותיה בפרט ומהטובים בליגה בכלל.

ראפת נאטור (פייסבוק אהלי טמרה)

נבחרת העונה:


ספסל המחליפים של העונה:
שוער: דקואר ג'אסר (עירוני שעב)
הגנה: זיאד עמאד (בסמת טבעון)
הגנה: חאלד חמאד (עירוני שעב)
קישור: אדם רחייל (בסמת טבעון)
קישור: מוחמד חסין גדיר (ביר אל מכסור)
התקפה: חוסין בושנאק (ביר אל מכסור)
התקפה: אחמד לואבנה (ביר אל מכסור)


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?