שבט אחים: קרב בין נתניה למעלה אדומים

שלושת האחים לצד יוסי בניון שלושת האחים לצד יוסי בניון
המשחק המרכזי של המחזור השני בליגת החופים יהיה הקרב בין מעלה אדומים לנתניה, או יותר נכון הקרב בבית משפחת פרטוק

בית"ר מעלה אדומים ומכבי רימקס נתניה הם שתי המאכזבות של המחזור הראשון בליגת החופים. במעלה אדומים רוצים פלייאוף ובנתניה רוצים לשמור על תואר האליפות ולכן המשחק הקרוב הופך להיות משמעותי לשתי הקבוצות.

מעבר לכך יש לא מעט פיקנטריה סביב שני המאמנים שבמקרה גם שני אחים - לירון מהצד של נתניה ואורן מהצד של מעלה אדומים.

לירון פרטוק אמר לקראת המשחק: "קודם כל, אני מקווה שנזכה להיות סופסוף בקאדר בריא ומלא יחד עם הזרים שנחתו השבוע. ראינו מה ההשפעה של הזרים או חוסר זרחם שבוע שעבר במהלך המשחק של ב"ש, שאת כל ארבעת שעריה כבשו הזרים, למרות יכולת מצוינת גם של הישראלים שלה. אני חושב שאחרי שבוע שעבר, שהיה בסגל מאוד חסר, למרות משחק לא רע שלנו אבל עם המון החמצות, נאיביות ושערים לא מחוייבי המציאות (בלשון המעטה), הבנו שאסור לנו לזלזל באף קבוצה השנה. במשחק נתון הכל יכול לקרות, והליגה התחזקה מאוד השנה. שיחקנו נגד מעלה אדומים השנה במשחקי אימון וראינו קבוצה מאומנת, טובה, מסודרת עם שחקנים איכותיים בעיקר בחלק הקדמי. אורן וחנן עושים עבודה מצוינת שם בכל מה שקשור לאימון וניהול הקבוצה, בטח בעונה הראשונה שלה. בשבילי הניצחון מתחיל בזה שאח שלי נמצא על אותו מגרש שלי. עם כל האהבה שלי והרצון שלי תמיד לנצח, גם אם אפסיד, אחייך ואתן לו חיבוק ענק ואומר לו שאני גאה בו. העיקר שאבא שלנו יושב שם למעלה, צופה ונהנה לראות את שנינו משחקים/מאמנים את המשחק שהוא כל כך אהב. אורן מכיר אותי היטב, גם כשחקן וגם כמאמן, אבל אתייעץ איתו לשאול אותו איך אני יכול להפתיע אותו. אולי אם אשים את אמא שלי ואחי האמצעי, עמית, במגרש, זה יבלבל אותו קצת. אני מאחל להיפגש עם אחי בשלבים המאוחרים, לא יהיה מאושר ממני".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אין שום קרב ביננו
(אורן פרטוק: 10:06 21-06-2019)
אין קרב! לירון מותג בחופים. נתניה האלופה, וקבוצה מעולה. מדהים בעיניי לקרוא שאנחנו אכזבה. קבוצה חדשה לגמרי בלי שלום אדרי שעליו התבססה הקבוצה. הפסדנו בפנדלים אחרי משחק טוב מאד שלנו. קבוצה שהתאמנה פעם אחת לפני המשחק הראשון ואנחנו אכזבה? בהצלחה לכולם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?