מושלמים: הפועל 'קונפינו' חדרה עם פתיחה מדהימה בחופים

עוד ניצחון אדיר לחדר (STRAVO) עוד ניצחון אדיר לחדר (STRAVO)
אחרי הניצחון מול בני יהודה צחי אילוז וחבריו עשו זאת בגדול גם מול תל אביב.ראש העירייה צביקה גנדלמן:"הקבוצה הזאת היא סמל למצויינות ספורטיבית בעיר כבר שנים"

מי שמסתובב ב24 השעות האחרונות כמו אבא גאה הוא מנכ"ל מרכז הפועל, יורם ארנשטיין, שקבוצותיו חדרה וכפר קאסם הן היחידות שפתחו בצורה מושלמת את הליגה המקצוענית בכדורגל חופים עם שתי ניצחונות ברציפות ו-6 נקודות בקופה.

יורם ארנשטיין

בעוד שלכפר קאסם עם הזרים האדירים לרבות ברונו הברזילאי, הזר הטוב בעולם, כל מיקום פרט למקום הראשון ואליפות יחשב לכישלון, הפועל קונפינו חדרה היא הפתעת העונה עד עכשיו. אחרי ניצחון גדול מול בני יהודה השאירה קונפינו חדרה עוד תל אביבית מצויינת מאחור.לאחר קרב אדיר והפכפך גברה הפועל קונפינו חדרה על ת"א 4:6 עם יכולת גבוהה של מיכאל קירטבה, רון אלקובי, אור אילוז, בן יוספי, אילון אלימלך, שרון חננייב מראדונה, בר אלסברי וכמובן המאמן שחקן צחי אילוז.

חדרה עם פתיחת עונה מצויינת (STARVO)

בתחילת העונה הייתה עוד הקבוצה על סף לקיחת שנת שבתון אחרי 12 שנים קשות מאוד במהלכן איציק בן תורה אחד החזיק מועדון שלם שמייצג את העיר על הגב שלו, אך מי שהחליט לעשות מעשה הוא ברוך אוואד, איש פוליטיקה ספורט וכדורגל מוכר מצליח ואהוב מאוד בחדרה ששיכנע את בן תורה להמשיך ולמעשה סייע בבנייתו מחדש של המועדון תוך כדי שיריונם של ראש העירייה, צביקה גנדלמן, וממלא מקומו, ניר בן חיים, כפטרונים רוחניים בקבוצה כאשר עדנן גרגור משמש כהאיש החזק במועדון.

ניר בן חיים

ביחד עם עדנן ובניו, מוחי וסאלים, בנה בן תורה קבוצה צנועה ומחוייבת ומתוך תנאי שאת הקבוצה יוביל במגרש אך ורק צחי אילוז, גדול הסמלים של כדורגל החופים בכל הזמנים וסמל חדרתי למצויינות ספורטיבית.


עדנן גרגור

אילוז וחבריו משחקים אותה בגדול והפועל קונפינו חדרה כבר עם רגל וחצי בשלב הבא והבטחת עונה נוספת במפעל היוקרתי של כדורגל החופים, מטרה צנועה שהוצבה בפני אילוז מלכתחילה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
זה לא מפתיע
(רחובותי: 10:27 23-06-2019)
זה לא מפתיע - הפועל חדרה עשתה אותו דבר גם בליגת העל. יישר כוח.
2
עוד פעם חדרה?
(מ: 06:58 24-06-2019)
למה אתם נותנים רק לחדרה סיקור מורחב?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?