פונטורמלי: "אחרי שלוש שנים אני פונה לאתגר הבא"

הסמל עוזב. פונטורמלי הסמל עוזב. פונטורמלי
בקבוצה המתחדשת של חולון רושמים עוד החלטה הזויה עם פרידה מאחד הסמלים של הקבוצה בשנים האחרונות. על שלומי שלמה: "מאמן מעולה ובן אדם מדהים"

ירמיהו חולון עברה בשבועות האחרונים מהפכה כאשר שחקן העבר, מוסא בן חיים, עבר לנהל את הקבוצה ומינה באופן מפתיע את ויקטור גניש שכשל בעונה שעברה בהפועל כפר שלם. אם לא די בכך אז השניים קיבלו החלטה מוזרה נוספת בדמות פרידה מאחד הסמלים של הקבוצה בשנים האחרונות, חיים פונטורמלי.

האחרון אמר בנושא: "אני לא חושב שמראים לי את הדרך החוצה ואני מאוד אוהב את חולון שהייתה לי בית חם בשלוש השנים האחרונות אבל הדברים לא הסתדרו והודעתי לראשי המועדון שאני בודק אופציות נוספות. הרבה קבוצות לא פנו אלי כי חשבו שאני בחולון אבל כרגע אני לא שם".

ובכל זאת איך מוותרים עליך?
"אני לא יורק לבאר שאני שותה ממנה אבל השאלה הזאת צריכה להיות לראשי חולון שמקבלים החלטות ואני ממשיך לבחון אופציות אחרות".

איך אתה מסכם את העונה האחרונה?
"התחלנו את העונה בצורה מדהימה אבל אז הבעלים של הקבוצה עזבו מסיבות אישיות וליאור שולמן נשאר לבד ונתן לנו הכל. מבחינה מקצועית היה לנו מאמן מצוין כמו שלומי שלמה שהוא גם בן אדם מדהים שהצליח לחבר אותנו בתקופות קשות. הוא מאמן ראוי לליגה א".

הרגשתם פספוס שלא הגעתם לפלייאוף?
"כן בהחלט. אם לא הבעיות שהיו בהנהלה במהלך העונה אז היינו בטוח מגיעים לפלייאוף אבל בכל זאת כל הצוות השאיר אותנו במחויבות ועשינו עונה מצוינת".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ענק
(גיל: 12:51 23-06-2019)
חיים הוא אחד המקצוענים שנראו על מגרשי הכדורגל בארץ(!) ומעבר לזה בן אדם ענק . לי אישית הוא יחסר על המגרש ומחוצה לו. אין ספק שכל קבוצה שתיקח אותו תזכה בשחקן ו דמות למופת !
2
ענק
(גיל: 12:59 23-06-2019)
חיים הוא אחד המקצוענים שנראו על מגרשי הכדורגל בארץ(!) ומעבר לזה בן אדם ענק . לי אישית הוא יחסר על המגרש ומחוצה לו. אין ספק שכל קבוצה שתיקח אותו תזכה בשחקן ו דמות למופת !
3
נחמד
(יהודה תם: 14:34 04-08-2019)
חיים שחקן מקצועי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?