הנהלת אום אל פאחם סיכמה עם דובב גבאי ללא ידיעתו של הדרי שהתפטר

יתפטר או לא? הדרי יתפטר או לא? הדרי
בלעדי. הנהלת הפועל אום אל פאחם סיכמה עם החלוץ דובב גבאי ללא ידיעתו של המאמן שמעון הדרי שהודיע כי מתפטר. אבו אלעם: "תוך רבע שעה הדרי יחזור לאמן"

הפועל אום אל פאחם עוד לא התחילה את האימונים אבל המאמן שמעון הדרי כבר הודיע על התפטרותו. הסיבה: ראשי אום אל פאחם ממשיכים בחיזוק הקבוצה וסיכמו על הצטרפותו של החלוץ, דובב גבאי, מהפועל חדרה ללא ידיעתו של המאמן.

הדרי ששמע על ההחתמה זעם ופרסם פוסט ברשתות החברתיות על הודעת הפרידה ובו כתב: "מאכזב, מאכזב מאוד אפילו, כי היו לי תוכניות מקצועיות ארוכות טווח לקידום המועדון, והובלתו בעתיד גם לליגת העל. הייתי ממוקד והשקעתי רבות בקידום ובניית קבוצה ראויה שתביא גאווה לאום אל פאחם, בעונתה ההיסטורית הראשונה בליגה הלאומית. העניין הוא שמבחינתי נחצה קו אדום בהתנהלות, בהתערבות, בהחתמה של שחקן ללא ידיעתי וללא הסכמתי. לאורך הדרך, הבטחות לחיזוק הסגל, שחקנים שרציתי – לא קוימו על ידי ההנהלה. לא חששתי לרגע מהאתגר, גם לא מהעובדה שאין לנו מגרש לארח – אבל יש קו שמפריד בין מוערבות להתערבות, ובכלל סחבת בכל נושא ועניין שעולה".

בהנהלת אום אל פאחם כלל לא מתרגשים מההודעה של המאמן ואף הבהירו כי מבחינתם גבאי יהיה אחד השחקנים החשובים של הקבוצה העונה.

יו"ר הקבוצה, אחמד אבו אלעם, אמר בנושא: "זה רגע של כעס של שמעון הדרי. הבאנו לו את אחד החלוצים הכי טובים בליגה הלאומית. אני אדבר איתו ותוך רבע שעה הוא יחזור לאמן".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אגו זו מחלה ...אז הביאו לו שחקן אחד מתוך סגל של 22 ביג דיל נכון שזה לא מקצועי אבל זה מה שיש לא כול כך מהר יקבל קבוצה בלאומית..
2
אם תחזור תיתלה את המשרוקית
(עכואי בדם: 22:25 30-06-2019)
שמעון שלא תעיז לחזור לשם אתה מדריך מאמנים צעירים ואם תחזור אחריי המיקרה הזה לא תהיה לך הזכות להמשיך בהדרכה גועל נפש של הנהלה הם לא סופרים אותך אין יותר גרוע ממהלך כזה על פניו של מאמן אם תחזור אתה 00 וקבוצות לא יקחו אותך יותר !!!!!!
3
הדרי..
(טברייני: 23:07 30-06-2019)
בחייך מה הצביעות היית בק"ש כבובה למחזור אחד ולא הפריע לך שאיזי קבע עכשיו אתה עושה רוח על הערבים
4
שמעון אתה מאמן של שחקנים !
(אבימ: 00:02 01-07-2019)
שמעון הדרי הוא מאמן ערכי מיקצועי ובין אדם שחלק גדול מהשחקנים חתמו בגללו והוא בגללם...אחמד ואבו שלמה הם מנהלים מזן נדיר....בבקשה. צאו לדרך ברגל ימין...
5
שמעון אתה מאמן של שחקנים !
(אבימ: 00:02 01-07-2019)
שמעון הדרי הוא מאמן ערכי מיקצועי ובין אדם שחלק גדול מהשחקנים חתמו בגללו והוא בגללם...אחמד ואבו שלמה הם מנהלים מזן נדיר....בבקשה. צאו לדרך ברגל ימין...
6
הדרי
(עבד: 00:40 01-07-2019)
עושים לו הרכבים גם?
7
מתנהלת מאחרי הגב אין לך בושה מי היועצי אחיטופל שלך שמוליק אמירה צביקה מונקה תתפטרי כי אנחנו נעשה לך את המוות עד שתתפטרי את בושה לעיר עכו עופי לראש הנקרא
8
התחרט
(פחמאווי: 09:54 01-07-2019)
ההררי התחרט אחרי שעתיים . היום בשמונה בערב האימון הראשון של הקבוצה . אלפים יגיעו לעודד . מה שמצא אצלנו לא מצא ולא ימצא בשום מקום
9
מוריניו......
(ששון צדוק: 19:23 02-07-2019)
הדרי..תישלח זר פרחים לגבאי שהוא מסכים בכלל לשחק תחת מאמן ליגה ג'!!!!! מה אתה עשית בכדורגל ומה דובב עשה???? בושה!!!
10
בושה
(איילת : 09:07 05-07-2019)
בושה שאחד כמוך יאמן את דובב גבאי שחקן בחסד עליון הימים יגידו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?