בית"ר גדרה מתעוררת לחיים

הקבוצה מליגה ג' מחוז מרכז משנה את פניה לקראת עונת המשחקים. צחי אביב וגילי ידעי רכשו את המועדון ומצהירים על הכוונות לקראת השנה הקרובה

בית"ר גדרה מתעוררת לחיים. כך אומרים צחי אביב וגילי ידעי מבעלי המועדון מליגה ג' מחוז מרכז. הקבוצה שסיימה בעונה שעברה במקום ה-12 בליגה, שינתה פניה במהלך הקיץ. צחי אביב וגילי ידעי רכשו את המועדון וצירפו אליהם את אלעזר צוקרן שישמש כמנהל מקצועי וקובי אלפסי כמנהל המועדון.

ראשי המועדון החלו בניית תכנית ארוכת טווח תוך מטרה להצעיד את המועדון לגבהים חדשים. המועדון אף בשלבי חתימת שיתוף פעולה עם בית"ר ירושלים. במועדון הקימו דף פייסבוק שזה דבר יוצא דופן לקבוצה בליגה ג', ותוך פחות משבועיים מדבר הקמתו, הצטרפו 1400 עוקבים לדף ומידי יום מצטרפים נוספים ופניות רבות להרמה במועדון.

צחי אביב הוסיף ואמר: "אנו מקבלים ומבצעים פניות רבות להרשמה במועדון. אנו מתכננים לפתוח בית ספר לכדורגל, קבוצות ליגה וקבוצות נשים. כמו כן אנו נותני החסות לתחרות המסורתית הקט רגל הגדולה בישוב גדרה שמתבצע מדי שנה ושנה. הבוגרים שלנו יפתחו בעוד שבוע וחצי את העונה ותחילת האימונים".

קבוצת הבוגרים של המועדון תפתח את אימוניה בשבוע הבא עם יומיים של מבחנים לשחקנים המעוניינים לשחק בקבוצה. רני דואני ימשיך על הקווים כמאמן הקבוצה יחד עם מנהל המקצועי ושחקנה של הקבוצה אלעזר צוקרן.

צוקרן מסר לדאבל פס לקראת פתיחת העונה: "מתרגש מאוד לקראת העונה החדשה שבפתח, קיבלנו החלטה העונה הזאת להתחיל מוקדם את האימונים יש לנו שלד מצויין בקבוצה. מעבר להכל מדובר במשפחה וחדר הלבשה מאוד מיוחד עם אנשים טובים וחמים, יש לנו קהל טוב ותומך שמגיע בהמוניו למשחקים ונותן שלא קיימות בליגה גבוהה יותר, אין לי ספק שהמטרה שלנו היא קודם כל לטפח את הקיים, יש בגדרה המון שחקנים מצויינים והקהל מקומי מדהים. המטרה המרכזית של המועדון היא לטפח את מחלקות הנוער והילדים שיפתחו העונה, ללא ספק זה הופך אותנו למועדון גדול. כנראה שנתחזק בשחקן או שניים עם שמות גדולים בליגה הזאת בכדי להוסיף ניסיון. אני מאוד מאמין בשחקנים שיישארו מעונה קודמת, יש המון שחקנים שצברו ניסיון, להערכתי זה בהחלט עלול להתפוצץ העונה הזאת. כמו כן בבית"ר גדרה יש במה מצויינת לשחקנים צעירים להתקדם לליגות גבוהות והעונה זה יקרה. יש לנו מאמן מצויין שיודע להחזיק טוב את השחקנים והקבוצה ואנחנו מאוד מאמינים בו. אני לגמרי לא פוחד מלעלות ליגה, זה אפשרי".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
‏יוסי כנפו עולה בפור 10
(אשדודי : 09:49 05-07-2019)
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
2
פשוט בדיחה
(בקיא מאד: 11:39 05-07-2019)
איך אתם אומרים מאמן מצטיין ושחקנים מצוינים שסיימתם במקום 12 והשנה הליגה עוד יותר חזקה ואתם חושבים שתשתפרו חחח אולי תעלו למקום 11 חחח, אתם לא רציניים.
3
בהצלחה
(שירן: 15:04 05-07-2019)
בהצלחה קבוצה מצויינת רק חבל שעסקן עם השיער הלבן שם לפחות שיצבע לצהוב

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?