אייל אליאס: "כל הסיטואציות היו נגדי"‎

אליאס (ולאדי מוייסייב) אליאס (ולאדי מוייסייב)
קשר מ.ס באר שבע מליגה ב', שעשה עונה מצויינת עם שער ו-12 בישולים, חולם לחזור לליגה הלאומית. אליאס:"המטרות לחזור לליגות גבוהות יותר"

אייל אליאס (22) פרי מחלקת הנוער של מכבי עירוני קריית גת החל את קריירת הבוגרים בעונת 15/16 שקריית גת ירדה לליגה א', אך באותה עונה מיעט לשחק למעט מספר משחקי טוטו לאומית בהם עלה כמחליף פעם אחת ושיחק עוד שני משחקים מלאים.

בליגה א' אליאס היה שחקן סגל בקריית גת אך עדיין לא קיבל מספיק דקות משחק עד שבעונה האחרונה אליאס בחר לרדת לליגה ב' על מנת לצבור דקות משחק, במ.ס באר שבע אליאס כיכב עם שער ו-12 בישולים מעמדת הקשר האחורי דבר שהגדיל לו את התיאבון ובימים אלה הוא מכוון לליגה גבוהה יותר.

על העונה שעברה אמר אליאס: "היה חשוב לי מאוד העניין של דקות משחק, הייתי צריך את הכמות משחקים הזו לחדד דברים במשחק שלי ולהחזיר לעצמי את הביטחון ואני שמח שהרווחתי אותם בעונה הזו ועכשיו כמובן המטרה לחזור לליגות גבוהות יותר"

על היעדים להמשך הדרך הוסיף: "המטרה שלי היא להשתלב בליגה הלאומית כדי להראות את היכולות שלי בליגה גבוהה ואיכותית והיום עם יותר ניסיון וביטחון אני בטוח שכשאקבל את ההזדמנות אני אוכיח שהמקום שלי נמצא בליגות האלו בעזרת השם".

בעבר, אליאס נכשל בליגה א' ובלאומית וכשנשאל מה יהיה שונה הפעם ענה :"בעבר הייתי יותר צעיר וחסר ניסיון וההזדמנות הגיעה כשהקבוצה הייתה במצב לא אידיאלי מבחינת המיקום בטבלה וכל הסיטואציות היו נגדי ולא הכל הלך כמו שהייתי רוצה שיילך. היום שאני נמצא במקום אחר בקריירה שלי אני יודע שעם הרבה עבודה קשה אצליח להשיג את המטרות שלי ולהגיע הכי רחוק שאפשר".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?