בית"ר יבנה פותחת עונה

העולה לליגה ב' פתחה את אימוניה לעונת המשחקים 2019/20 במטרה להתברג בפלייאוף העליון

בית"ר יבנה פתחה השבוע את אימוניה לעונת המשחקים 2019/20. קבוצתו של שי חג'ג' ערכה אימון פתיחה במעמד 40 שחקנים בהם שחקנים נבחנים, בוגרי מחלקות נוער, ושחקנים מהליגות הנמוכות. סגל הקבוצה התבסס על שלד השחקנים מהעונה שעברה למעט מושיקו רחמים ששוחר מהקבוצה ואליאל אמסלם הנבחן במכבי יבנה מליגה א' דרום ועומר ברבי.

בימים הקרובים צפויה הקבוצה להחתים מספר שחקנים שהרשימו במבחנים ובמשחקי האימון. בשבוע הבא הקבוצה צפויה לצרף לסגל השחקנים שני חלוצים אשר ישדרגו את החלק ההתקפי של הקבוצה ויוסיפו מהירות ועוצמה בהתקפה.

מאמן הקבוצה, שי חג'ג', אמר ל"דאבל פס": "שמח לפתוח עונה חדשה כמאמן בית"ר יבנה בטח ובטח אחרי העונה שעברה בה חגגנו עלייה. המטרה העונה היא להתברג בפלייאוף העליון. רוב הסגל מהעונה שעברה נשאר ובימים הקבוצה נצרף לסגל הקבוצה שני חלוצים שיוסיפו מהירות וניסיון בחלק ההתקפי של הקבוצה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אין מושג
(יבנאי בדם: 17:49 26-07-2019)
חי בסרט ילדים אתה לא יכול לאמן מאמן קרטון אשליות אשליות
2
חחחחחח
( אני: 00:28 26-07-2019)
מספיק עם השטיות שלך שי חגג .אין לך מה לעשות מפרסם את עצמך בכל המקומות. לפי הפירסומים אתה מאמן ליגת העל עם עבר של 25 שנים בליגת העל .תגיד תודה ששחקני גדרה לא רצו לעלות. סתם שי חגג מאמן מספר 1. כי אחרי האגו שלו אין כלום חוץ ממנו בהצלחה
3
בדיחה
(רמלאי: 15:15 01-08-2019)
מועמדת מספר 1 לירידה המאמן שלהם מחזיק מעצמו מינימום קפלו אפילו מכדורגל חופים זרקו אותו מתעסק רוב הזמן בלשווק את עצמו אבל תזכור עלית ליגה רק בנס ולא זכות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?