ימי התום

שוער דליית אל כרמל תום בן כליפא שוער דליית אל כרמל תום בן כליפא
הרבה נקודות השאיר שוער ד.א. כרמל, תום בן כליפא בבית. יכולת מצויינת שלו בצירוף נאיביות של חלוצי הפועל חדרה הובילו לתיקו אפס בין הקבוצות ושלא תטעו: היה משחק קצבי, ער ומעניין.

דליית אל כרמל חבה הרבה לשוערה העונה, תום בן כליפא. הרבה בזכותו לקחה הקבוצה נקודות שהרחיקו אותה מהתחתית וקרבו אותה לעבר הצמרת. המהלך שאולי יכול להסביר את יכולתו של השוער לאחרונה היה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. אז החליפו ברק קודיש ומומו ניסטל סידרה של מסירות כפולות שהציבו את ניסטל מרחק 5 מטרים לבד מול שערה של דליית אל כרמל. האחרון בעט חזק לפינה אולם בן כליפא הדף באינסטינקט מדהים. ההתקפה הזו שהיתה האחרונה במשחק שיקפה את מהלך כל 90 הדקות של המשחק. חדרה הגיעה למצבי כיבוש אידיאליים אך פעם אחר פעם ניתקלו חלוציה בחומה אנושית בדמותו של השוער האורח.

 יום חלש של קפטן דליה ויסאם עיסאמי (צילום אביב תקשורת)

המשחק שנערך במגרש בגבעת אולגה (בשל השיזרוע באצטדיון העירוני בחדרה) התעלה לרמה גבוהה. הצעירים של חדרה מעודדים מהתיקו בשבוע שעבר בחוץ מול מכבי אום אל פאחם מהצמרת שטפו את המגרש כשמנגד האורחים סבלו מיום חלש של החלוץ המנוסה ויסאם עיסאמי, קפטן הקבוצה.

פתיחת המשחק הייתה של דליה כאשר קשרה המצויין אחסן חלבי הגיע להזדמנות מצויינת כבר בדקה החמישית אולם נבלם על ידי השוער החדרתי עידו ארגז (בנו של שחקן העבר אבי ארגז). כל שנקפו הדקות החלה חדרה לתקוף את שערו של בן כליפא. בדקה ה 40 היה זה אליעז שושן שהגיע למצב מצויין מולו השוער ביום גדול הדף את הכדור. 0:0 במחצית.

המחצית השנייה הייתה דומה לראשונה. בדקה ה60 ירה אחסן חלבי כדור מסובב שפגש את המשקוף של ארגז. מכאן עבר המשחק להיות במעמד צד אחד.

ניר צביאלי  "הופעת בכורה מרשימה"

מאמן חדרה, עמי אלחדד ביצע סידרת חילופים התקפיים כשצירף למשחק את ניר צביאלי הרכש החדש (הופעת בכורה מרשימה), את עוזרו מומו ניסטל שחזר מפציעה ואת סבי שאולוב מלך שערי הקבוצה (שהתחתן אתמול ושולב רק במחצית השניה). הנעת הכדור של צביאלי, ניסטל וקודיש הביכה פעם אחר פעם את הגנת דלייה ואלמלא בן כליפא היינו חוזים בשער במשחק שהתעלה לרמה גבוהה והתאפיין בהגינות ספורטיבית גם בזכותו של השופט אלמוג נמשיץ בתצוגת שיפוט יסודית ורגועה.

שחקני 2 הקבוצות היו שותפים למשחק  קצבי ומעניין.

לזכותה של דליה בעונתה הראשונה בליגה יאמר מייד שמדובר בקבוצה מאומנת והקרדיט לכך ניתן בראש ובראשונה למאמן פאיד חסון שהעלה אשתקד את דליה מליגה ב' וגם העונה עושה עבודה מצויינת.

 

החמצה או הצלה ניסטל(18 שחור) בועט בן  כליפא מצליח להציל את דליה מהפסד  (צילום אביב תקשורת)

השופט אלמוג  נמשיץ (שפט מצויין)שולף צהוב לשחקן דליה

מאמן דליה פאהד חסון "קבוצה מאומנת"

 ברק קודיש(10) מול מגן דליה רונן פאלח (צילום אביב תקשורת)

 

תמונות נוספות בגלרייה 

 




תגובות

+ הוסף תגובה
1
תום אוהבים אותך
(אוהד דליה: 09:13 18-12-2010)
ללא תום היינו במקום האחרון ,ללא ספק .אוהבים אותך אחי .לא יודע מי הזבל שהכעיס אותך בסוף המשחק.אנחנו איתך אחי
2
שוער מספר 1
(אהדת מספר אחד של השוער!!!: 11:19 18-12-2010)
תמשיך לתת את כולך כמו שרק אתה יודע אין כמוך בעולם הכי תותח שיש!!!!תמשיך להצליח בדרכך!!!
3
השוער הגדול מכולם...
(מעריצה מספר 1 של השוער!: 11:27 18-12-2010)
כל הכבוד לך!!!תמשיך להיות כמו שאתה מוצלח ומצליח נותן את הנשמה!!!!יישר כוח!!
4
תחשוב קדימה
(איש מקצוע: 12:13 18-12-2010)
אתה חייב להתקדם ולשחק מינימום בליגה לאומית עוד השנה חבל בליגה הזאת
5
כל הכבוד
(אוהד דליה : 12:57 18-12-2010)
תום הוא אומנם שוער גדול אבל חשוב יותר הוא איש ענק ...
6
מעט תקציב הרבה הצלחה!!
(אוהד דליה ראני : 13:03 18-12-2010)
כל הכבוד לדליה קבוצה עם תקציב מועט אבל הרבה פרגון לחברה מאמן שחקנים הנהלה ואחי הגרעין החזק אוהדים יקרים.הרבה הצלחה לקבוצה
7
עמי חדרה
(אוהד: 18:53 19-12-2010)
עמי ממשיך עים הניסיונות שלו אולי בסוף העונה היה 11 שחקנים בהרכב . יואב תתעורר חדרה נעשתה טיילת שחקנים
8
תגובה למספר 7
(הבן של...: 21:13 20-12-2010)
קשה לי להבין את צרות העין הבלתי מוסברת שלך לאורך המשחקים עמי לקח קבוצה של ילדים שחלקם לעולם לא שיחקו בבוגרים והעמיד קבוצה שמשחקת כדורגל מהנה קצבי ושמח אולי אתה כותב מסיבות אישיות ואז אני יכול לנסות להבין הפועל חדרה קבוצה מעולה שתדבר חזק עוד השנה
9
המשך תגובה
(הבן של...: 21:15 20-12-2010)
אם תרצה להיות אוהד אמיתי תפתח את הכיס ונביא חיזוק כי המשכורת של כל הקבוצה ביחד לא מגיעה למשכורת של חלוץ בטבריה. אז בוא נחכה בסבלנות ותו
10
המשך תגובה
(הבן של...: 21:17 20-12-2010)
נחכה בסבלנות ותודה על האמת עמי מאמן מצויין שכל מאמן אחר עם חומר כזה לא היה מעז לפתוח את העונה שלא לדבר על לנצח ועוד יותר על להציג רמה שלא מביישת את החזקות בליגה א אם זה אישי הבנתי אם זה מקצועי אז אין לך מושג ותעבור לטניס

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?