סירוטקין: "אנסה לשקם העונה את מה שקלקלתי במשך שנתיים"

אתגר חדש. סירוטקין אתגר חדש. סירוטקין
המאמן שלא הצליח בשנתיים האחרונות מגיע עם רוח חדשה למועדון ספורט טירה ולמחוז הצפוני. בטירה בטוחים: "יש לנו את המאמן הטוב בליגה"

מתחת לרדאר, אחד הסיפורים המעניינים של סיום העונה האחרונה היה המעבר של המאמן, חיים סירוטקין, למועדון ספורט טירה. סירוטקין, שמזוהה עם המחוז הדרומי בו הצליח רבות עד לשנתיים האחרונות, ינסה לשחזר את ההצלחה שלו העונה במחוז הצפוני.

בטירה הבהירו מהתחלה שמדובר במאמן הטוב בליגה וכעת חובת ההוכחה על סירוטקין. המאמן מתרגש לקראת העונה החדשה ומבהיר: "המטרה שלנו היא לסיים בפלייאוף העליון ובעיקר לבנות קבוצה תוססת שתתבסס על שחקנים צעירים שיהיו שלד לשנים הבאות. אנחנו גם רוצים שהאוהדים שלנו ייהנו מיציבות שהייתה חסרה בעונה שעברה. אנחנו אף פעם לא נוותר ונילחם גם על העלייה".

המאמן מדבר גם השוני בין שני המחוזות: "זו פעם ראשונה שאני בליגה א' ואני טרם מכיר את הליגה אבל בדרום זאת הולכת להיות עונה מרתקת כאשר הרבה קבוצות בנו סגלים איכותיים לעלייה. אני נמצא בבית טוב ונקווה לקחת את טירה למקומות שהיא שואפת להיות שם".

לגבי העונה האישית שלו אמר סירוטקין: "יש רגעים שמקבלים החלטות פחות טובות ונפלתי בשנתיים האחרונות במקומות עם הרבה בעיות, אבל הייתי שם מבחירה כי האמנתי שאני יכול לעשות דברים יפים בגלל הידע שלי, אבל זה לא הספיק וכעת אצטרך לשקם את מה שקלקלתי בשנתיים האחרונות".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ברכות לטירה
(איש: 14:21 07-08-2019)
בידיכם נמצא המאמן הגרוע בליגה! הזוי שעוד נותנים לו עבודה.
2
סירוטקין
(ניר: 21:43 07-08-2019)
היקר אתה לא פוגע כבר עשר שנים אבל בזכות הקשרים שלך אתה ממשיך לאמן הבלוף שלך יתגלה גם לטירה
3
חבל על הזמן והכסף מקומכם בליגה ג כספי ציבור נשלחים לפח
4
עשה רק נזק בלתי הפיך בכל מקום שהיה
5
לנוכל
(ביתרי: 09:07 08-08-2019)
כמה אתה נוכל ועלוב נפש תמיד אתה יורק לבאר מימנו
6
זבובים על פח של זבל
(ביתרי: 11:00 08-08-2019)
אנשי קומבינות ואנשי שכונה תמיד מתחברים ביחד הנהלה כושלת ושכונתית מחפשת רק מאמן שכונתי ביחד יצעדו לליגה ב
7
חבל גם אתכם ירסק
(זיו: 12:05 08-08-2019)
אוהב רק את עצמו חלש ביותר לקקן איפו שצריך
8
אנשים רעים
(יוסי: 10:12 11-08-2019)
בלעדיכם לא היה מעניין אנשים רעים. מה לעשות מי שרע לו כל החיים וממורמר לא יכול לחלק מחמאות. אני מאחל לך בהצלחה ותוכיח לך שאתה הטוב מכולם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?