כדור שלג

בדיעבד, שיכון המזרח לא יכלה לקבל יריבה נוחה יותר ביום שישי האחרון, מאשר את מעלה אדומים. שתי הקבוצות שערב המשחק חששו מאפקט כדור השלג עלו בהרכבים זהירים ומי שיצא ראשונה מהמשבר הייתה השיכון שניצחה בלילות יחסית, 0:3

כל מאמן מתחיל יודע שטיפוס במעלה הטבלה קשה הרבה יותר מאשר ירידה במדרון המקומות. מעלה אדומים ושיכון המזרח שהיו ערב המחזור בדרך למטה נפגשו למשחק שהוגדר ע"י שני המאמנים כאבן דרך. שתיהן היו סמוכות בטבלה ושתיהן גרדו את הפלייאוף העליון.
מעלה אדומים שהשיגה נקודה אחת בלבד בשלושת המשחקים שקדמו למשחק הנוכחי ואילו השיכון צברה רק שתיים ולכן היה ברור לשתיהן כי הפסד ירחיק אותן מהפלייאוף העליון. אגב, עבור מעלה ניצחון היה גם סוג של נקמה בשיכון על זה שניצחה אותה בעונה שעברה, 0:1 ומנעה ממנה למעשה את העלייה לפלייאוף העליון. אגב, כובש השער באותו משחק, רווה אייזנקוט פתח את המשחק על הספסל.

כבר בדקה ה-1 ניתן היה לראות לאן המשחק הולך. שחקני שיכון המזרח חוגגים את הראשון (צילום: רועי אלחנני)
כבר בדקה הראשונה ניתן היה לראות לאן הולך המשחק כשגילי סטאר האורח טיווח את שערה של מעלה מ-16 מטר אך בעיטתו חלפה ליד העמוד השמאלי של אריאל ויצמן.
שחקניו של משה סלמי התקשו להיכנס למשחק ובדקה ה-16 עלו האורחים על הלוח. אביחי שוילי (הבולט במגרש) התקדם ממרכז המגרש באין מפריע ומ-20 שיגר בעיטה, ויצמן איחר בזינוק וראה את הכדור נכנס, 0:1 לשיכון.
מעלה אדומים ניסתה להגיב אך סבלה מיום חלש של כל שחקניה למעט אולי אלעד יונה. בדקה ה-37 היא שילמה את מחיר החולשה. אבי מור בעט מ-25 מטר, הכדור פגע באיציק עטיה המקומי, הגיע לאבי מוג'יה שבעט מ-7 מטר לרשת העליונה, 0:2 לאורחים. תוצאת המחצית.

היחיד שעשה משהו בשורות מעלה אדומים. אלעד יונה (צילום: רועי אלחנני)
במחצית השנייה לא השתנתה המגמה. בדקה ה-53 בעט משה כהן מ-25 מטר, ויתמן לא זז אך הכדור חלף ליד העמוד הימני. בדקה ה-58 שוב בעיטה מרחוק, הפעם של גילי סטאר שחלפה מעל המשקוף. בדקה ה-65 נרשמה תקרית בספסל של מעלה אדומים. אבי יפרח שהוחלף לא לחץ את ידו של מאמנו, משה סלמי. לאחר המשחק הודיע לו המאמן כי הוא מושעה.
בדקה ה-73 הבטיחה סופית שיכון את ניצחונה. שוילי הוציא כדור חוץ ארוך לתוך רחבת ה-16 ואמיר עזרא נגח פנימה, 0:3.

המצטיין בשורות השיכון. אביחי שוילי (צילום: רועי אלחנני)
בדקות שנותרו ניסו המקומיים להציל את כבודם. בדקה ה-81 שלח אלעד יונה את המחליף, ולדימיר אובחוב לעימות של אחד על אחד עם שוער השיכון, עמרי בן דוד אך האחרון בעט לגופו. בדקה ה-89 כבש אריק בן אדרת את הרביעי לשיכון אך השופט פסל אותו בטענת נבדל.
בסיום ניצחון קליל לשיכון שחזרה לצמרת הגבוהה בעוד שמעלה אדומים תקווה להתאושש בשבוע הבא על חשבונה של עירוני רמלה, נועלת הטבלה. במעלה גמרו אומר להתחזק בשוער (משה סנדורי מהבקעה על הכוונת) ובחלוץ כשמוטי מנחם הוא המועמד המוביל.

חזר לצמרת הגבוהה. שמוליק סלומון, מאמן השיכון (צילום: רועי אלחנני)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
על המשחק
(שמוליק סלומון: 08:36 21-12-2010)
סוף סוף רואים שיש כתב בדאבל פס שמבין כדורגל, משחק אחד הטובים שלנו העונה
2
יאללה שיכון
(אוהד של שיכון: 09:42 21-12-2010)
ניצחון חשוב קדימה שיכון!!!! משחק מצוין שלנו וסיקור באמת מדויק רק מספר 7 של מעלה אדומים לא רע בכלל יכול לבוא אלינו, השוער מאוד חלש לתשומת לב מאמן מעלה אדומים
3
היה במשחק
(שיכון המזרח: 11:48 21-12-2010)
שיכון המזרח קבוצה אדירה עם אבי מוגה וארקי בן אדרת בחוד קטלנית!!!!מעלה אדומים קבוצה חלשה מאוד בחסד נגמר 3:0
4
למס 1 אתה לא שמוליק יחרטטן
(גל בן אחות של שמוליק: 12:15 21-12-2010)
שמע אני אחיין של שמוליק השם שלי גל כהן עד היום לא הגבתי זו לא רמה אבל לכתוב בשמו של שמוליק זו התלכלכות,שמוליק עסוק מידי ולא נכנס לאתר רק צוחק כשאני מספר לו מידי פעם על שטויות שכותבים. אבל זו כבר התחזות ועבירה פלילית ואם צריך נערב משטרה אז רד מזה ומהר
5
כולם
(ניטרלי: 14:58 21-12-2010)
חרטטנים לא היו במשחק בכלל גול ראשון מ30 מטר טעות של השוער גול שני באופסייד ומעלה אדומים נישברו!!!
6
תראו
(שיכון: 14:59 21-12-2010)
כמה אנחנו חזקים השחקן הכי טוב שלנו היה על הספסל וניצחנו מה היה קורה אם הוא היה משחק חחחח מעלה אדומים חלשים
7
שיכוניה
( שיכון המזרח: 19:28 21-12-2010)
שיכון להמשיך לנצח קטמון ושעריים יש להם סדרה של משחקים קשים צריך המשכויות לו לישון להלחם כמו נגד מעלה אדומים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?