שמונה דקות בגן עדן

שמונה דקות מצוינות בסיומה של המחצית הראשונה הספיקו למכבי צור שלום כדי להביס 1:4 את הפועל כפר קנא, לפתוח פער משמעותי מהחלק התחתון של הטבלה ולהשאיר את יריבתה עדיין ללא ניצחון ליגה. אמיר דיאב במשחק הכי טוב שלו מאז הגיע לצור שלום כיכב עם צמד

לפני המשחק בשישי עם כפר קנא בצור שלום לא היו רגועים. הם ידעו כי הפסד עשוי לגרור אותה למאבקי התחתית. כפר קנא מצידה חיפשה ניצחון בכורה.
צור שלום פתחה את המשחק בצורה קטלנית. כבר בדקה ה-2 פרץ ניסן רביבו דרך המרכז, חתך בין בלמי כפר קנא, מסר ליוסי ואנונו שמזווית חדה הכניע את בהא דיאב, 0:1 לצור שלום. באותו מהלך מתח רביבו את השריר האחורי ודקה מאוחר יותר נאלץ לנטוש את כר הדשא כששלומי לזמי נכנס במקומו.

שמונה דקות בגן עדן. אמיר דיאב כובש את השני שלו.

וחוגג מתחת לחברים.
החילוף המוקדם שיבש את המערך של המאמן, יוסי עמר ועזר לאורחים להיכנס למשחק. כל המסירות הלכו לאמיר עבאס שניסה באמצעות מסאת הגוף שלו לפלס לעצמו דרך בין מגיני צור שלום אך ללא הצלחה יתרה. בדקה ה-28 הגביה באסם ארמלי לרחבה, מוחמד עאבס השתלט על הכדור ובעט. אלי ברקוביץ', שוער צור שלום הדף היישר לעברו של נידאל טהא שמקרוב השווה ל-1:1.

כל הכדורים הלכו אליו. אמיר עבאס (בכחול) ודני אסולין.
המקומיים לא ויתרו, שלטו במגרש ובדקה ה-37 הצליחו להחזיר לעצמם את היתרון. ויטלרבינוביץ' הוציא קרן קצרה ליוסי ואנונו שעבר שני שחקנים וברגל ימין הגביה לרחבה היישר לאמיר דיאב שנגח פימה, 1:2. הבליץ של צור שלום נמשך. בדקה ה-40 פרץ שגיא סבג באגף שמאל, שלח רוחב ואמיר דיאב הרשית את השני שלו ואת השלישי של צור שלום. על סף ההפסקה נחתמה מסכת השערים של צור שלום במחצית הזו. סבג הגיע למצב של אחד על אחד עם דיאב, השוער הדף וכפר קנא יצאה למתפרצת משלה, איבדה את הכדור ליוסי ואנונו שפרץ, שלח כדור מדוד בין שני בלמי כפר קנא ושגיא סבג קבע מקרוב, 1:4 סיום מחצית חלומי.

סיים מחצית חלומית. שגיא סבג (שני מימין) מקבל ברכות על השער.
במחצית השנייה נרגע המשחק. כפר קנא ניסתה לכבוש בכדי לחזור למשחק כשגם צור שלום לא הייתה רחוקה מכך כשיצאה להתקפות מתפרצות. גם סדרת חילופים לא עזרה לאורחים לעשות משהו ועד לסיום נותרה התוצאה בעינה.
"אני מרוצה מנושא הבקעת שערים", אמר יוסי עמר, "ניצלנו מצבים בצורה הכי מקסימאלית שאפשר וכעת אני מקווה להמשכיות".

כפר קנא ניסתה לחזור במחצית שנייה. מוחמד שרבוש (בכחול) ורפעת דיאב 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
שרבוש איפה
(מימו נוה : 09:26 21-12-2010)
לאן אתה מגיע אתה צריך לשחק קרוב לבית ביפו אתה שחקן ובחור טוב

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?