אברגיל: "למדנו את הלקח מהעונה שעברה והעונה נעלה ליגה"

כוח משמעותי. אברגיל (צילום: עדי מלול) כוח משמעותי. אברגיל (צילום: עדי מלול)
בבאקה אל גרבייה מבינים את גודל האחריות העונה. אחרי הכל, מדובר במועמדת רצינית לעלות ליגה כאשר לחלוץ, ניר אברגיל, יהיה חלק משמעותי במאבק הזה

אין כל ספק שהפועל באקה אל גרבייה היא המועמדת העיקרית לעלות בסוף העונה הקרובה לליגה הלאומית. ראשי המועדון עמלו קשה הקיץ בכדי לבנות סגל איכותי תחת המאמן, אבי סבג, שכבר חווה עליות.

מעבר לשחקנים החדשים במועדון גם ידעו להשאיר מספר שחקנים משמעותיים מהעונה שעברה וביניהם החלוץ, ניר אברגיל. האחרון כבר עלה בעבר לליגת העל עם מכבי נתניה ונחשב לאחד השחקנים המשמעותיים בליגה א'.

אברגיל אמר לקראת פתיחת העונה: "העונה נראה שיש פה משהו אחר. יש לנו סגל שחקנים מעולה ולא פחות חשוב יש לנו עומק גדול מהספסל. למדנו את הלקח שלנו מהעונה שעברה שלא היה לנו מספיק עומק והקיץ הוחתמו שחקנים רבים ברמה הגבוהה ביותר. מגיע קרדיט גדול לעלייה של אום אל פאחם בעונה שעברה וזה קרה בגלל שחקני הספסל שלהם".

איך החיבור עם אבי סבג?
"אני מכיר את אבי המון שנים ומדובר במקצוען ברמה הגבוהה ביותר. גם הבנייה שלנו נעשתה מתוך מחשבה ומדובר במאמן שיודע בדיוק מה הוא רוצה ודורש מהקבוצה שלו".

המטרה של באקה היא עליית ליגה?
"חד משמעית. אין ספק שאנחנו רוצים לעלות בכל הכח מהמקום הראשון. לפי דעתי המחוז הצפוני של ליגה א' יהיה חלש יותר כי הרבה שחקנים עזבו למחוז הדרומי. קשה לי להסביר את הסיבה לכך אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו וננסה לנצל זאת. בעיניי איכסל תילחם בצמרת הגבוהה כאשר גם רובי שפירא חיפה עושה רושם טוב".

כמה אתה מעריך שתבקיע בעונה הקרובה?
"המטרה שלי היא לסיים במספר דו ספרתי".

לסיום לאחרונה הצטרף מועמר קראקרה על חשבונו של אוהד קדוסי שעזב לכפר שלם?
"אני מכיר את מועמר ושיחקנו ביחד באיכסל. היה לנו אז שיתוף פעולה מצוין על המגרש ואנחנו גם חברים טובים מחוץ לכר הדשא. מדובר בכוח משמעותי לקבוצה. לגבי קדוסי אז מדובר בשחקן מצוין אבל העובדה שהביאו את מועמר שהוא מכונת שערים וביחד נהיה בכושר מצוין".





 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
חרטטן
(אוהד: 09:51 31-08-2019)
יש לכם מאמן הכי זבלה בליגה מי שתפתיע אותכם זו מגדל העמק שעשו רכש מהמם ובלי הצהרות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?