סיכום סיבוב א' גביע המדינה ליגות ב' צפון

משחק הגביע של אום אל פאחם נגד פרדיס (חני) משחק הגביע של אום אל פאחם נגד פרדיס (חני)
סיבוב א' בגביע המדינה בליגות ב' צפון נערך בסוף השבוע. בליגה ב' צפון א'': הפועל ביר אל מכסור ניצחה במעלות, בני 'ממב"ע הביסה את טובא זנגריה. ליגה ב' צפון ב': ניצחונות לבני ריינה וטירת הכרמל, אום אל פאחם הפתיעה את פרדיס

ליגה ב' צפון א':
סקציה מעלות תרשיחא - הפועל ביר אל מכסור 1:0.
שער ניצחון של מיראד חריב בדקה ה-69' העניק לעולה החדשה לליגה ב' את כרטיס העלייה לסיבוב הבא בגביע המדינה. מעלות תרשיחא תחפש את ניצחון הבכורה בליגה.

הפועל טובא זנגריה - בני 'ממב"ע הגולן 6:1.
תצוגת תכלית של האורחים במגרש בבועיינה מול טובא זנגריה. עאמר אבו ג'מאל העלה את האורחים ליתרון בחלוף דקה 1:0. נאג'י אבו ג'בל הצטרף לרשימת הכובשים בדקה ה-39, 2:0. איהם זהוה כבש בדקה ה-60, זה כבר 3:0 לבני מבב"ע. שש דקות חולפות וחאלד הייב צימק ל3:1. בתוספת הזמן האורחים כבשו שלושה שערים, בדקה ה-90 נאג'י אבו ג'בל השלים צמד, 4:1. אסעד עמאשה כבש בדקה ה-92 ועאמר אבו ג'מאל כבש את השני שלו במשחק וקבע ניצחון 6:1.

עירוני נשר - מכבי נווה שאנן 2:4 ( 1:1 בסיום הארכה, 2:4 לעירוני בנשר בבעיטות עונשין).
ניר כהן העלה את האורחים ליתרון על לוח התוצאות, במחצית השנייה נשר חזרה למשחק לאחר שאופק איטאס איזן, 1:1. בסיום הארכה נגשו שחקני שתי הקבוצות לבעיטות עונשין בה עירוני נשר מנצחת 2:4 והעפילה לסיבוב הבא.

ליגה ב' צפון ב':
הפועל בית שאן - מכבי בני ריינה 4:3.
קבוצתו של חנא פרהוד בהצהרת כוונות לקראת פתיחת הליגה עם ניצחון במסגרת גביע המדינה. אייל ברזני העלה את המקומיים ליתרון בחלוף 28 דקות 0:1. שבע דקות חלפו וריינה חזרה למשחק משערו של מוחמד אבוריא. 2 דקות לסיום המחצית הראשונה ריינה הפכה את התוצאה שאדהם שיבלי כבש, 2:1 בסיום המחצית הראשונה. במחצית השנייה קצב המשחק נותר בעינו ששתי הקבוצות מציגות משחק קצבי והתקפי. בדקה ה-53 מוחמד עמרייה כבש והעלה את ריינה ליתרון 3:1. בית שאן לא הרימה דגל לבן ובדקה ה-70 מיכאל אזולאי צימק 3:2,. שתי דקות חלפו ומוחמד אבוריא השלים צמד במשחק 4:2 לבני ריינה. 4 דקות לסיום המשחק רם סופר צימק וקבע את תוצאת המשחק, 4:3 בסיום.

מכבי נוג'ידאת - מכבי אחי איכסל 1:3 ( 1:1 בסיום הארכה, 1:3 בסיום בעיטות עונשין).
הקבוצה הביתית רשמה ניצחון בכורה במסגרת עונת המשחקים 2019/20. הקבוצה הביתית נזקקה לבעיטות עונשין על מנת להעפיל לסיבוב הבא בגביע המדינה. עבד כעביה העלה את הקבוצה המקומית ליתרון 0:1. בתוספת הזמן איכסל איזנה משער של מחמוד יחיא. עד סיום הארכה התוצאה נשמרה ובסיום בעיטות עונשין מכבי נוג'ידאת ניצחה בתוצאה 1:3.

הפועל טירת הכרמל - הפועל רמות מנשה 0:1.
שער ניצחון בדקה ה-5 של ינון ברקוביץ' העניק לקבוצה הביתית את הכרטיס עלייה לסיבוב הבא במסגרת גביע המדינה. בדקה ה-78 הקבוצה הביתית נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של שמעון פרץ, רמות מנשה לא ניצלה את היתרון המספרי על המגרש ובסיום טירת הכרמל ניצחה..

איחוד בני באקה - הפועל בני מוסמוס 3:2.
חמישה שערים סיפק המפגש בין באקה לבני מוסמוס. מחמוד אגבאריה העלה את האורחים ליתרון בחלוף 11 דקות של משחק. שאדי חגוג הכפיל את היתרון 4 דקות לסיום המחצית הראשונה, 2:0 מוסמוס. במחצית השנייה בילאל פטימה צימק בדקה ה-60' ל2:1. 2 דקות חלפו ורן גוזלן הצטרף לרשימת הכובשים, 3:1 למוסמוס. באקה צימקה בדקה ה-65 כאשר צאייד עויסאת כבש 3:2. בתוספת הזמן נותרה באקה בעשרה שחקנים שבאסל קעאדן הורחק בכרטיס צהוב שני ואדום, 3:2 בסיום לבני מוסמוס.

הפועל בני פרדיס - מכבי אום אל פאחם 2:1.
העולה החדשה לליגה ב' הפתיעה רבים שניצחה 2:1 את הפועל בני פרדיס, שהיא אחת המועמדות להיאבק על כרטיס העלייה לליגה א' העונה. רמי דאהר העלה את המקומיים ליתרון בחלוף 7 דקות של כדורגל, 0:1. 3 דקות לסיום המחצית הראשונה היתם מחאג'נה איזן. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ראיד ג'אברין הפך את התוצאה, 2:1 לאום אל פאחם. במחצית השנייה פרדיס לחצה על שערה של אום אל פאחם ללא הצלחה והתוצאה נותרה, 2:1 בסיום לאום אל פאחם.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאלה נשר
(נשרי: 13:35 02-09-2019)
קבוצה טובה נבנתה , בעה" נעלה ליגה העונה יאלה נשר אוהבים אותך
2
נוש חוזרת
(אפי: 08:05 03-09-2019)
וזוהי רק ההתחלה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?