אבישי בניטח זכה בתביעה נגד קריית מלאכי

עזב את מלאכי. בניטח עזב את מלאכי. בניטח
כפי שפורסם השבוע ב"דאבל פס" בניטה זכה בדיון השני נגד קריית מלאכי. עורך הדין אוהד כהן:"שחקנים חייבים לפעול שנגמרת העונה"

בשבוע שעבר פורסם ב"דאבל פס" כי אבישי בניטח שחקן קריית מלאכי בעונה החולפת עשה תקדים, הבורר שיחרר אותו באופן מידי והוא ישחק בשדרות בעונה הקרובה. התלונה הייתה שקריית מלאכי לא הייתה מוכנה לחתום על טופס השחרור לפני שבניטח מוותר על שתי המשכורות האחרונות שקריית מלאכי היו חייבים לו.

לאחר שהדיון הראשון קבע כי בניטה ישוחרר מיידית מקריית מלאכי, השבוע נפסק בדיון השני כי קריית מלאכי מחוייבת לשלם לבניטה שתי משכורות, שכר טרחה לעורך הדין ואת האגרת כניסה לבוררות.

עורך הדין שייצג את בניטח הוא שחקן העבר, עו"ד אוהד כהן, שאמר: "למעשה הפסק דין הראשון שחרר את כרטיס השחקן למרות התנגדות הקבוצה ולמרות שטענו שזה נוגד את תקנות ההתאחדות. בדיון השני, הקבוצה ניסתה איכשהו לקזז סכומים אבל אבישי זכה בכל הסכומים שתי משכורות, שכר טרחה של עורך הדין ואגרת פתיחה של תיק הבוררות".

על ההגנה של קריית מלאכי: "תוך שבוע וחצי נגמר הסיפור, זה תקדים, קרית מלאכי טענה שזה ייתן פתח לכל השחקנים בליגות הנמוכות. להבדיל מהליגות הבכירות שלשחקן מעל גיל 24 אין חוזה אז הוא משוחרר ויכול ללכת לכל קבוצה, היא יכולה ללכת לוועדה למעמד השחקן ולהרוויח עליו. בליגות הנמוכות השחקן שותק. לא משנה באיזה גיל הוא, במידה והוא רוצה לעזוב הוא צריך לעשות הסגר וזה מה שטענו בקריית מלאכי. תקפתי את זה כי הקבוצה לא שילמה לו את המשכורות וטיפלה בזה לא בחוסר תום לב, אין סיבה שלא ישחררו אותו".

עו"ד כהן סיפר בין היתר על הניסיון והעבודה עם שחקנים במקרים כאלה: "הם ניסוי שהוא יוותר על משכורת אחת בשביל שחרור. זה שחקנים שבאים לא בשכר גבוה. לצערי יש שחקנים שהיו מסכימים לזה. אני מייצג מעל למאה שחקנים, הייתי שחקן ואני מכיר את כל הנושא מקרוב. שחקנים צריכים להבין שאיך שנגמרת העונה צריך להתחיל לפעול משפטית".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
העבדות אסורה על פי חוק
(שבי : 15:42 05-09-2019)
מה פתאום שחקן הוא רכוש פרטי של קבוצה או משקיע איפה חוק יסוד כבוד האדם וחרותו
2
ועוד את הצד האינטרסנטי . ככה : בניטה תבע 26,000 שח ועוד אגרה והוצאות משפט, סך התביעה הייתה 31,800 שח. לגבי 8,200 של לא הייתה מחלוקת ( שכר של חודשיים שהגיע לשחקן), לשחקן נקבעו סל של 12,000 שח . האם זה הישג ? זה בוודאי קרוב יותר לכישלון! כאמור חבל.
3
סתם שחקן פח
(אוהד: 10:39 18-09-2019)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?