יוסי חכים:"יפו? שומע עליה רק מחמאות"

בנו קבוצה חדשה. שחקני אזור בנו קבוצה חדשה. שחקני אזור
מחר (ו') הפועל אזור תצא לשכונת התקווה שם תנסה להיאבק עם מכבי יפו על כרטיס לשלב ו' בגביע המדינה. יוסי חכים:"התקציב גדל, אמצע טבלה יהיה הישג"

הפועל אזור פותחת את עונתה השמינית בליגה א' דרום. אזור היא אחת הקבוצות הטיפוסיות בליגה א' אשר מקבלת את רוב תקציבה מעיריית אזור. המועדון לא סחף אחריו הרבה קהל במהלך השנים אך המגרש של אזור נחשב כמגרש ביתי בשל כך שמדובר במתקן ישן ולעיתים מוזנח דבר שמקשה על הקבוצות האורחות.

למרות שהמאמן, יוסי חכים, חיפש אתגר חדש והיה נראה כי הוא רוצה לעזוב, חכים החליט להישאר לעונתו החמישית באזור במטרה להשאיר את אזור עוד עונה בליגה א'. ביום שישי הקרוב אזור תפתח את העונה במסגרת גביע המדינה סיבוב ה' נגד מכבי יפו במשחק שנתפש כדרבי.

מאמן הקבוצה, יוסי חכים, מתכונן למשחק נגד יפו: "פותחים עונה עם מכבי יפו, קבוצה צעירה ומצויינת שמקבלת הרבה מחמאות. אנחנו גם באים כקבוצה חדשה, מקווה לעמוד במשימה ולעבור אותה בשלום. זה לא יהיה קל".

על ההכנה של אזור: "הכנה טובה. יש לנו מאמן כושר, עוזר מאמן, מאמנים מקצועיים וטובים שעזרו להכין את הקבוצה בצורה מיטבית. מקווה שההכנה הספיקה".

על הרצונות של הפועל אזור לקראת העונה החדשה: "שאיפות בליגה השנה להתברג באמצע טבלה, אני אראה בזה הישג".

על הרצון לעזוב את אזור: "רצינו ובמהלך השנה האחרונה הגיע הנהלה, הבטחות מהעירייה לתקציב גדול יותר וקיבלתי עזרה של עוד מאמנים. בשלוש השנים האחרונות לא ידעתי מה זה לא לעבוד לבד, מה זה צוות מקצועי והיה קשה להתנהל ככה. גם העוזרים וגם התקציב שגדל גרמו לי להישאר. זה לא שהגיעו גם הצעות גרנדיוזיות והחלטתי להישאר בסוף".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לא להאמין
(יוסי חכים: 19:26 05-09-2019)
מאמן שבאותה קבוצה מחזיק 5 שנים עם תקציב נמוך זה הישג בלתי רגיל
2
בהצלחה אזור
(יורם: 20:36 05-09-2019)
3
מאמן הכי חלש בליגה יוסי חכים
(אזור כל שנה מליון שקל: 06:07 06-09-2019)
מאמן הכי חלש בליגה א
4
איפה סלם
(עומר: 13:54 06-09-2019)
למה העפתםאת סלם
5
יוסי חכים לא רק מאמן כדורגל בכדורגל שהיום משחקים צריך ליהנות מאמן בשני כובעים כובע הראשון מאמן מנטלי שידע לגבש את השחקנים הביחד חיבוק החם להכניס לשחקנים מוטבציה לשחק בעד המאמן וקבוצת אזור כובע השני זה מאמן כדורגל וראיתי ואני מבין טוב שהוא מצוין

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?