"נעשה הכל כדי לשמח את הקהל ובסוף העונה לחגוג עלייה"

שחר בן ארי (עצמי) שחר בן ארי (עצמי)
כך אמר שחר בן ארי, חלוץ הפועל בועיינה, שכבש רביעייה בניצחון קבוצתו 0:4 מול מכבי בני נחף

הפועל בועיינה פתחה בסוף השבוע את עונת המשחקים 2019/20 בליגה ב' צפון א' בניצחון 0:4 על מכבי בני נחף. קבוצתו של הישאם זועבי מצהירה כוונות לקראת עונת המשחקים בליגה ומסמנת מטרה אחת, כרטיס עלייה לליגה א' בסיום העונה.

איש המשחק בניצחון מול מכבי בני נחף היה שחקן הרכש וחלוץ הקבוצה, שחר בן ארי. החלוץ הצטרף במהלך הקיץ לקבוצה לאחר העונה שעברה בה שיחקה בליגה א' במדי הפועל מגדל העמק ועונה קודם לכן בהפועל רובי שפירא חיפה ומכבי צור שלום.

שחרן בן ארי אמר ל"דאבל פס: "שמח שכבר במחזור הפתיחה כבשתי רביעייה וזאת בזכות השחקנים שאיתי שהציגו יכולת נהדרת והכי חשוב שפתחנו את העונה בניצחון. מקווה להביא את הניסיון והיכולת האישית כדי לסייע בהשגת המטרה. נעשה הכל כדי לשמח את הקהל ובסוף העונה לחגוג עלייה.

כשחקן ששיחק בליגה א' והעונה בליגה ב' צפון יש הבדלים בליגות?
"כן ליגה א' היא ליגה יותר קשה וליגה עם שחקנים יותר איכותיים, ובכלל המחוייבות והרצינות של כלל הקבוצות היא שונה בין הליגות".

מה הוביל את שחר בן ארי לרדת לשחק בליגה ב'?
"במהלך הפגרה קיבלתי פנייה מהפועל בועיינה על רצון לעלייה לליגה א', התרשמתי מהרצינות והרצון לעליית ליגה והחלטתי לאתגר את עצמי. הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה מקצועית ורצינית לפתיחת העונה. יש את כל התנאים להצלחה ובנוסף קהל אוהדים שתומך ומגיע למשחקי הקבוצה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?