הכבוד הספורטיבי של ראשי הרשויות

יריבות ספורטיבית בלתי נמנעת בין עפולה לגלבוע. ירון הוכנבוים. יריבות ספורטיבית בלתי נמנעת בין עפולה לגלבוע. ירון הוכנבוים.
לקראת הדרבי הגדול של ליגה א' צפון בין עפולה לגלבוע טוען מאמן הכדורגל ירון הוכנבוים כי מעבר לנקודות מדובר על קרב של כבוד ויוקרה בין אבי אלקבץ ראש עיריית עפולה לדני עטר ראש מועצת גלבוע

האווירה סביב המשחקים בין אסי גלבוע לעפולה תמיד הייתה אווירה של דרבי. שתי קבוצות רחוקות 5 דקות נסיעה אחת מהשנייה זו סיבה טובה מאוד ליריבות ספורטיבית בלתי נמנעת. להבדיל מכל המשחקים שנערכו עד כה בין הקבוצות למשחק ביום שישי בשעה 14:00 חשיבות עליונה והוא ללא ספק המשחק החשוב ביותר בכל הזמנים בין המועדונים.

 

 ימשיך לחייך אחרי המשחק??  אבי אלקבץ

הפועל עפולה האורחת והוותיקה מבין הקבוצות ידעה ימים יפים בגלגול הקודם תחת השם מכבי עפולה אני זוכר את השנים שהחתימה שחקנים טובים אך לא התחברה ובסופו של דבר לא הצליחה לעלות מליגה א', העונה לראשונה אפשר להגיד שעפולה התחברה והיא הקבוצה הטובה בליגה. אסי גלבוע המארחת והצעירה מבין הקבוצות, הוקמה בשנות ה- 90. משפחת דניאל ששכלה את אסי ז"ל והחליטה להנציח את שמו הקימה קבוצה צנועה שבראשה עמד אדם מדהים דוד דניאל ז"ל שנפטר מדום לב לפני 9 שנים במהלך מחנה אימונים של הקבוצה באילת. בשנים האחרונות החליטו באסי גלבוע לבנות קבוצה שהמטרה להעפיל לליגה הלאומית. שתי הקבוצות מקבלות סיוע גדול מאוד מהרשויות המקומיות שבראשם ראש המועצה גלבוע, דני עטר וראש עיריית עפולה אבי אלקבץ. המפגש הקרוב ביום שישי הוא קריטי עבור אסי גלבוע מאחר והיא נמצאת 7 נקודות מהפועל עפולה.

עפולה נמצאת בשיאה עם 10 ניצחונות והפסד בודד מומנטום מצוין לכל הדעות. אסי גלבוע לעומתה מגיעה אחרי הפסד 3-2 לקריית אתא לאחר שכבר הובילה 0-2 ללא ספק הרגשה לא טובה, מומנטום שלילי 7 ניצחונות 2 תיקו 2 הפסדים. במשחקים מהסוג הזה יש חשיבות גדולה לניסיון של המאמנים והשחקנים אך יותר מכל תלויה התוצאה ביום שישי בעוצמה הקבוצתית ובאופי של המועדונים. הקבוצה שתהיה חזקה יותר מנטאלית ביום שישי תהיה זו שתנצח את המשחק. על הנייר עפולה מגיעה כפייבוריטית אך הביתיות והעובדה שכבר ראינו כמה דרבים שהאנדרדוג ניצח מובילה אותנו למשחק שאי אפשר לדעת מי יצעד עם חיוך על השפתיים בכניסת השבת דני עטר או אבי אלקבץ.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
המשחק ב-14:00, לא ב-14:30
(אליהו: 15:03 22-12-2010)
2
כל עפולה נוסעים לעודד ולדחוף חזק חזק את הקבוצה של העיר עפולה לניצחוןןןן
3
ובסיום המשחק פתחתם במחולות וריקודים ורקדתם על הדם הניתז של עפולה, בעוד עפולה נילחמה על החיים שלה בליגה..ורק יד אלוהים במחזור 30 ובדקה 93 הצילה אותנו לירידה לליגה ב'.אלוהים אוהב את הטובים !
4
אז לא הפלא שיש לו שינאה עזה לעפולה..וזה ככה סתם יוצא ממנו ..יחיבלוניםם........... יאלללההה עפולה מלחמהההההההה רוצים ניצחון בעזרת השם.
5
תתקנו תכתבה המשחק בשעה 14:00
(המשחק בשעה 14:00: 15:21 22-12-2010)
6
--ניו יורק-- היידה עפולה
7
אנחנו מעליהם ב7 נקודות. יש מספיק אויר לנשימה. צריך להתייחס למשחק הזה כמו "עוד משחק" ולא כדרבי ולא משחק עונה. יאללה עפולה לתת הכל!
8
משחק פרוטוקול.כי אף אחד לא יעלה חוץממכבי
(א.א.פחם.זה מכבי: 21:09 22-12-2010)
9
עד פורים עפולה בלאומית
(דני מלןל: 14:10 23-12-2010)
ניצחון 2 0 ביום שישי דקה 38 ו67 ניצחון 4 0 בשבוע הבא נגד רמות מנשה ניצחון בגביע 2 1 נגד יבנה המשך אחרי הגביע כל הכבוד לאבי אלקבץ
10
לשתי הקבוצות לא מגיע לעלות ליגה כנסו...
(מאיר הטברייני: 16:16 23-12-2010)
עפולה אתם אפסים אני מחכה למחזור האחרון שתתארחו בטבריה ותצטרכו נקודות ואני מאוד מקווה שטבריה תשחק חזק בשביל שלא תעלו ליגה.מצידי שיעלו ליגה אום אל פאחם רק לא אתם.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?