חזרה לעצמה: 0:4 לבית דגן על הפועל הוד"ש

חגיגת שערים של בית דגן (ניסים קמחי) חגיגת שערים של בית דגן (ניסים קמחי)
מחצית ראשונה טובה של בית דגן הובילה לניצחון בכורה בליגה מול הפועל הוד השרון. צמד לדייויד קראינסקי

הרבה ציפיות יש העונה בעירוני בית דגן. הקבוצה שהעפילה בסיום העונה שעברה למשחקי הפלייאוף ונוצחה על ידי בית"ר רמת גן, נוצחה במסגרת המחזור הראשון מול צעירי טייבה במגרשה הביתי 4:1. לקראת משחק החוץ בהוד השרון ציפו בקבוצה לשוב למסלול הניצחונות וכך היה, מחצית ראשונה טובה של הקבוצה הספיקה לניצחון מול הוד השרון שרשמה הפסד בכורה בליגה וחומר למחשבה להמשך.

המשחק נפתח לעיני כ-50 צופים במגרש בנווה הדר. בדקה הראשונה בית דגן יצאה להתקפה, דייויד קראינסקי קיבל כדור עומק, אך עידן וקסלמן הדף את הבעיטה לכדור קרן. בית דגן המשיכה לשלוט בהחזקת הכדור ולשלוט בקצב המשחק, ובדקה ה-14 אדיר מנשה שיחרר בעיטה מ-18 מטרים, אך עידן וקסלמן שוב הדף לכדור קרן.

שתי דקות חלפו ובית דגן עלתה ליתרון. קראינסקי השתלט על כדור חוזר שהורחק מהגנת הוד השרון ובעט לפינה השמאלית, 0:1 בית דגן. עשר דקות חלפו ובית דגן הכפילה את היתרון, קראינסקי פרץ באגף שמאל ובעט לפינה הימנית, הכדור עבר בין רגליו של עידן וקסלמן וחדר פנימה 0:2. בדקה ה-29 אדיר מנשה בעט מ-18 מטרים, אך הכדור חלף סמוך לקורה. הוד השרון לא סיכנה את שערה של בית דגן למעט מספר הזדמנויות בהם יניב טבצ'ניק, שוער בית דגן, מנע משחקני הוד השרון לכבוש, והותיר את התוצאה במחצית הראשונה על שני שערי יתרון לאורחים.

משחק חד צדדי לזכות בית דגן (ניסים קמחי)

המחצית השנייה נפתחה, שתי דקות חלפו ואלמוג סמט כהן פרץ לרחבת ה-16 ומסר רוחב לקראינסקי שמקרוב בעט מעל השער. בדקה ה-52 הוד השרון יצאה להתקפה, גיל רחימי בעט מ-18 מטרים סמוך לקורה. שתי דקות חלפו ואיתי מנחם קיבל כדור נהדר ברחבה, בעט ופוגש את המשקוף. "שלא כובשים סופגים" בהוד השרון יזכרו את המשפט הזה טוב, חמש דקות חלפו ואלמוג סמט כהן הצטרף לרשימת הכובשים בבית דגן 0:3. חמש דקות לסיום המשחק, הוד השרון נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו בכרטיס אדום של אילון דוד. בית דגן ניצלה את היתרון המספרי על כר הדשא ובתוספת הזמן בר סדיס כבש שער בכורה לעונת המשחקים, וקבע ניצחון 0:4 לבית דגן מול הוד השרון.

מאמן בית דגן, שוקי סידס, אמר בסיום המשחק: "שמח מאוד שהשחקנים חזרו לעצמם לאחר ההפסד בשבוע שעבר. הייתי מאוד מרוצה מהלחימה של כולם, השחקנים עבדו קשה השבוע באימונים והפרס זה הניצחון. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא".

מאמן הפועל הוד"ש, יניב לוזון, אמר בסיום: "פתחנו לא טוב את המשחק, לאחר מכן בדקות הטובות שלנו לא הצלחנו להבקיע. הקבוצה צעירה ומתגבשת ומוכשרת ועם חיזוק נכון של שחקן או שניים אנחנו נעמוד במטרות שלנו העונה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?