לקראת סיבוב ב' גביע המדינה: ליגות ג'

שחקני צעירי טירה (פייסבוק צעירי טירה) שחקני צעירי טירה (פייסבוק צעירי טירה)
סיבוב ב' במסגרת גביע המדינה יתקיים אחר הצהריים בהשתתפות קבוצות ליגות ג'

ליגה ג' דרום:
מכבי ערד תארח במגרש בירוחם את מכבי דימונה. הקבוצה הביתית ניצחה בסוף השבוע 0:2 את מ.ס באר שבע, האורחים פותחים עונת משחקים ויצפו לפתוח ברגל ימין. בית"ר גבעת זאב היורדת מליגה ב' דרום ב' בסיום העונה שעברה פותחת עונה שתארח את הפועל רהט למשחק בו המנצחת תעפיל לסיבוב ג'. הפועל שדרות רשומה על הניצחון גדול בסוף השבוע 3:5 על הפועל מטה יהודה. מכבי אשקלון פותחת עונה במסגרת סיבוב ב' בגביע המדינה. במשחק נוסף הפועל מרחבים אופקים-מכבי באר שבע.

ליגה ג' מרכז:
מכבי קרית עקרון תארח במגרשה את מ.ס רמלה, המקומיים הביסו ללא קושי 1:4 את בית"ר גן יבנה. רמלה מנגד הביסה את הפועל מבשרת ציון במשחק החוץ 6:0. הפועל אשדוד סיפקה בסיבוב א' משחק רב שערים בו ניצחה 5:4 את הפועל נחלת יהודה תתארח אצל הפועל רמלה שניצחה 0:3 את בית"ר גדרה. אשדוד סיטי תארח לדרבי מסקרן את בית"ר אשדוד, לאחר שהמקומיים פותחים עונה בסיבוב ב' בעוד האורחים הביסו בסיבוב א' 0:7 את צעירי לוד. במשחק נוסף תארח מ.ס ראשון לציון את מ.כ ירושלים.

ליגה ג' תל אביב:
מכבי השקמה רשומה על הניצחון הגדול בסיבוב א' 9:0 על מכבי עירוני אור יהודה, והיא תארח את הפועל רמת ישראל הפותחת עונת משחקים בסיבוב ב'. אינטר עלייה תל אביב שניצחה בסיבוב א' את הפועל נווה גולן 1:5 תפגוש את רו"ח היורדת מליגה ב', שפתחה את העונה בניצחון 2:0 מול ספרטק ר"ג.

משחקים נוספים בליגה ג' תל אביב:
בני יהוד-הפועל צפרירים חולון.
שיכון ותיקים-בית"ר עזרא.


ליגה ג' שרון:
צעירי טירה תארח במגרשה את מכבי עירוני כפר יונה, לאחר שהביתיים הביסו ללא תנאי את בית"ר טוברוק 0:3 בעוד כפר יונה ניצחה 0:1 את בני טירה. הפועל פרדסייה נזקקה להארכה בסיבוב הקודם מול ספורטינג תל אביב תארח את הקבוצה החדשה במחוז מכבי גבעת שמואל.

משחקים נוספים בליגה ג' שרון:
מכבי השרון נתניה-בני רעננה.
הפועל אורנית-עירוני אריאל.

ליגה ג' שומרון:
בית"ר חיפה שהפתיעה רבים בסיום העונה במאבק על כרטיס העלייה, תפתח את העונה במשחק ביתי מול הפועל קרית חיים. הפועל יוקנעם תארח את מכבי קריית ים למפגש מסקרן בין שתי קבוצות המכוונות העונה אל עבר כרטיס העלייה לליגה ב' בסיום העונה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
"חדש ימנו כקדם"
(עמנואל כץ: 11:17 16-09-2019)
אתם בוודאי זוכרים את השמות : האחים מזרחי, בצראווי, בלאיש, חיים שמש ויסלחו לי האחרים ששמם כרגע לא עולה בראשי. אלו היו שחקני בית של השקמה שהתקדמו ועברו לשחק במכבי ת"א ושמשון ת"א, הוי נוסטלגיה אהובתי. עונת 2019/20 היא ראשיתו של המסע אל אותה תקופת זוהר.
2
מאמן רמת ישראל תודה רבה
(השקמה: 19:10 16-09-2019)
מאמן טמבל רמת ישראל מי זה מס 18 וואחד דביל
3
מכבי דימונה
(דימונאי : 20:42 16-09-2019)
השנה בדימונה בנו קבוצה מצויינת !! היא תדבר חזק בליגה צפו להפתעות
4
נוסטלגיה
(אדן יעקב: 11:42 19-09-2019)
היו ימים של פריחה ושיגשוג של שחקנים ממש כוכבים שפיארו אתה השקמה.שחקנים כמו אורי סלימן .שמש .משה סער.4 אחים מזרחי.2אחים תוז.2אחים סנדורי 1מהם כיכב במכבי ת"א.ועוד הרבה שחקנים שזכיתי לטפיח במחלקת הנוער.ימים נפלאים וקהל אדיר.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?