טל ארז: "שנתחבר נרוץ יפה בליגה"

מחכה לאתגר. ארז (צילום: לירן דורף) מחכה לאתגר. ארז (צילום: לירן דורף)
הכח רמת גן תארח מחר את הפועל אזור. אסף כהן ואוהד מועלם ייעדרו אצל האורחים, עדן אגמי חתם. ארז: "הכח? קבוצה צעירה שעובדת"

הכח רמת גן תארח מחר את הפועל אזור במסגרת המחזור השני של ליגה א' דרום. דוד מרטן וחניכיו מגיעים לאחר תיקו נטול שערים בחוץ נגד הפועל אדומים.

בצד השני, הפועל אזור עשתה כמה שינויים מאז ההפסד בשישי האחרון 1:0 למכבי עירוני אשדוד. ירדן פינטו ועדן אגמי חתמו בקבוצה, אוהד מועלם ואסף כהן נפצעו וייעדרו ככל הנראה בשבועיים הקרובים. אדיר חליפה נכנס לכושר לאחר שחזר מחופשה ארוכה ואפילו שיחק במחזור הקודם.

קשר הקבוצה, טל ארז אמר לפני המשחק נגד הכח רמת גן:"צירפנו כמה שחקנים מצויינים, ברגע שנתחבר נרוץ יפה מאוד בליגה. מחר בעזרת השם גם נביא ניצחון ראשון בליגה".

על שני המשחקים האחרונים של אזור שנגמרו בהפסד: "אני חושב שמבחינת הגנה אנחנו עומדים מצויין, היה חסר לנו שיתחבר בפעולות למעלה ואנחנו עובדים על זה בצורה טובה עם יוסי חכים ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במשחק".

על היריבה: "שמעתי שהכח קבוצה צעירה ועובדת, האמת שגם אנחנו קבוצה צעירה עם שחקנים רעבים להצליח שאוהבים לרוץ ואני מאמין שהאיכות של השחקנים תשפיע פה. האיכות תדבר פה וכמה שפחות טעויות. אני מאמין שיהיו שערים ולא מעט".

על ההתרשמות שלו לקראת העונה החדשה: "הליגה השנה מאוד מעניינת, ירדו הרבה שחקנים מליגה לאומית והעלו את הרמה. מקווה לחשיפה וסיקור גדול יותר של הליגה וכך יעלה גם העניין והרמה. אם פעם היו שלוש קבוצות טובות היום יש שמונה או תשע שאי אפשר לדעת מי ינצח ביניהן. הליגה הזאת מרתקת".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאאלה הפועל אזור
(שי חשבשב: 13:05 20-09-2019)
2
יוסי חכים לך כבר
(יש לך תמאמן הכי לוזר בארץ: 17:40 20-09-2019)
3
ראינו ביום שישי קבוצה נאיבת
(ישראל פ: 15:44 21-09-2019)
רמה ירודה הכח במחצית ראשונה מציונת

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?